2015. november 2., hétfő

Manikűrvadász #21

manikurvadasz21 01

Sajnos lecsúsztam a Manikűrvadász jelentkezési határidejéről, így most tőlem nem vadászik senki, viszont én megkaptam páromul Nórát, a Beauty Secrets from Nora bloggerináját. Az alkotásai közül ezen a sütőtökös manikűrön akadt meg a szemem:


pumpkin_nails_5

Bár Nóra alkotása nagyon tetszik a finom színeivel és harmonikus összhatásával, úgy éreztem, hozzám jobban illik egy színesebb, kontrasztosabb változat, így sötét alapszínt választottam, és egy kis zöldet is csempésztem a manikűrbe, tulajdonképpen csak a témát tartva meg belőle.

manikurvadasz21 02

A háttér tehát az ILNP Overnight Bag két rétegben, minden más pedig akrilfesték. Vamp akrilfestékeim vannak, de csak alapszínekben, és keveréskor valahogy elvesztik a telítettségüket, úgyhogy lehet, hogy másik márka után nézek, mert sajnos ezt leszámítva sem tökéletesek.

manikurvadasz21 03

Élőben egészen jól fest a manikűr, de a fotókon nagyon látszanak a hibáim, nem is vagyok igazán elégedett vele, de gyakorlásnak mindenképpen jó volt.

Nézzétek meg a többiek munkáit is!

21 megjegyzés:

  1. Nagyon vagányak lettek a tökeid.. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem rendkívül tetszik. A színei különösen szuperek :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper, hihetetlenül szép a kivitelezés!

    VálaszTörlés
  4. Ahogy már írtam instagramon nagyon szép lett! Gyönyörű az alap ILPN lakk és a minta is tökéletesre sikerült!

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  6. Wooow. Ez Szuperfantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges lett, tetszik nagyon, hogy ilyen sötét alapot választottál! :)

    VálaszTörlés
  8. Szépséges lett! Az egyik kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  9. Na jó, ezt nem hiszem el! :D Ennyire hogy gondolkodhattunk ugyanúgy?! :D
    Szuper lett egyébként a manid :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon aranyos ez a Sütőtök *.*

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett! A színeket különösen jól eltaláltad, imádom ezt a narancssárga tököt a borsó holo alapon! :)

    VálaszTörlés
  12. Eszméletlenül szép lett, olyan precizen festesz *.*

    VálaszTörlés
  13. Csodás manikűr! Nagyon tetszik ez az ILNP lakk,nekem is meg van. Cukik lettek a tökök szerintem nagyon szépek,én nem látok hibát benne.:)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :)

    VálaszTörlés