2015. november 6., péntek

Lavera Honey Moments és Lavender Secrets fürdősó | teszt

01

A Lavera natúrkozmetikum márka újdonság a számomra, az ismerkedést a fürdősóival kezdtem, kettőt választottam közülük első körben, a levendulás-aloe verás Lavender Secrets és a mézes-tejes Honey Moments fantázianevűt.


02

A kiszerelés egyadagos, 80 gramm terméket rejt a csomagolás, amit kibontva egyből érezhető a sók illata. Kell pár perc, amíg feloldónak a fürdővízben, ezután már csobbanhatunk is. Nekünk egy közepes méretű sarokkádunk van, ebben kellemesen érződött a várt illat, de nem volt meghökkentően vagy zavaróan intenzív.

A Honey Moments illata a tejjel-mézzel folyó Kánaánt idézi, pont azt adja, amit a neve alapján várhatunk tőle: édeskés tej és még édesebb méz, de nem csap át émelyítő, vattacukros förmedvénybe.
A Lavender Secrets kicsit érdekesebb kompozíció; ott van a levendula, amit az ember vagy szeret vagy nem (sokáig én sem kedveltem), ami kapott egy kicsi fűszernövényes kiegészítést, amitől pikánsabb lett, szóval ne tiszta levendula-illatot várjatok tőle; nekem ezzel együtt nagyon tetszett.

A Lavera termékek összetevői nagyrészt saját termesztésű bio alapanyagok. A két fürdősó INCI-je szépen kezdődik, tartalmaznak sheavajat, jojobaolajat, E-vitamint, de sajnos van bennük alkohol, illetve mivel elsősorban az illatukért használt termékekről van szó, nem túl meglepő, hogy sokféle illatanyag is megtalálható bennük.

Ami az állatkísérlet-mentességet illeti: órákig böngésztem a neten, az eredmény: totális bizonytalanság részemről. A márkát birtokló cég (Laverana) azt állítja magáról, hogy cruelty-free, ugyanakkor tudni lehet, hogy jelen vannak a kínai piacon is (ahol kötelező tesztelni) – illetve lehet, hogy csak voltak, ugyanis 2013-ban bejelentették, hogy kivonulnak Kínából. Hogy ez megtörtént-e, nem tudom, az összes cikk, blogbejegyzés, amit találtam, ennél régebbi. Ildinél mindenesetre CF-ként szerepel, ő pedig biztos nem "csak úgy" írta bele.

03

Az iparfumeria webshopban 4 változatban kaphatóak a Lavera fürdősók, 890 Ft-os áron: Lavender Secrets & Honey Moments, a többi Lavera terméket pedig itt találjátok. A márka ezen kívül több bioboltban és a Müller drogériákban is elérhető.

Örülök, hogy kipróbáltam ezeket a termékeket, kellemes élményt jelentett velük a fürdőzés, de egy picit túlárazottnak érzem őket; azoknak ajánlom őket, akiknek fontos, hogy natúr termékeket használjanak. 4/5

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róluk alkotott véleményemet.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is túl magas ár ez egy egy adagos fürdősóért. Kíváncsiságból kipróbálnám, de azt hiszem, ha már levendula, maradok a tetesept-nél, ami kb 300 Ft.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, megnézem majd a teteseptet :) Most épp Yamuna fürdőgolyókkal próbálkozom, az a kettő között van árban :)

      Törlés