2015. november 20., péntek

Kedvenc őszi lakkjaim

001

Lassan véget ér az ősz, úgyhogy ideje megmutatnom, melyik lakkok voltak a kedvenceim ebben az időszakban.

Sajnos ismét kénytelen vagyok margarétán megmutatni a lakkokat, mert a saját körmeim jelenlegi állapotukban alkalmatlanok erre... Az üvegfotók természetes fényben készültek, az első, "margarétás" fotók gyenge vakuval, a kollázsokban a bal oldali kép természetes fényben, a két kisebb kép pedig ismét gyenge vakuval, ahogy a végén a közös képek is; mindegyik lakkot fedőlakkal láthatjátok.

Colors by Llarowe Wine & Roses

colors by llarowe wine & roses 03

Ezzel a körömlakkal már többször találkozhattatok a blogon: szerepelt manikűrben (itt) és önálló bejegyzést is kapott (itt). Már akkor is áradoztam róla, és a lelkesedésem azóta is töretlen iránta. A minősége kiváló – fedőlakk ugyan kötelező hozzá, mert nem szárad igazán fényesre, de mivel egyébként is minden lakkozást gyorsszárító fedőlakkal fejezek be, számomra ez nem bír valódi jelentőséggel.

colors by llarowe wine & roses 01

A színéről sem tudok újat mondani, hacsak azt nem, hogy ismét bebizonyosodott, hogy minden fényben más arcát mutatja - hasonlítsátok össze a mostani képeket a tesztbejegyzésben lévőkkel, elég nagy a különbség, pedig a képeken azt látni, amit én is láttam élőben.

colors by llarowe wine & roses 02


Inkább az ősz első felében használtam, de akkor rengetegszer, volt, hogy többször is őt kentem fel egymás után - hiába, tényleg csodás árnyalatról van szó. 

ILNP Overnight Bag

ilnp overnight bag 03

A következő kedvencemet szintén láthattátok már a blogon, ugyanis a legutóbbi Manikűrvadász fordulóban őt használtam alapszínnek (itt).

ilnp overnight bag 01

Különleges barna árnyalat, talán ezt nevezik gesztenyebarnának, nagyon sokszor viseltem őt is, és amikor rajtam volt, nem tudtam levenni róla a szemem :) Ez a lakk tökéletesen visszaadja az őszi hangulatot, az évszak esszenciája lehetne.

ilnp overnight bag 02

Egy picikét folyósabb annál, amit én ideálisnak tartanék (mint az ILNP lakkok általában), úgyhogy oda kell figyelnem a felvitelkor, az ecsetét viszont nagyon szeretem; két rétegben fed és szép fényesre szárad.

ILNP Black Orchid

ilnp black orchid 03

Ezzel a lakkal nem indult felhőtlenül a kapcsolatunk, mert mikor végre az enyém lett, egyáltalán nem éreztem a wow-hatást - szép-szép, de semmi extra. Aztán egy idő után azt vettem észre, hogy mindig érte nyúlok, ha nem tudom, mit kenjek fel, csak azt, hogy "valami szépet" :)

ilnp black orchid 01

Tény, hogy árnyékban-szűrt fényben nem valami extra, de elég neki egy picike napsütés is, és máris szikrázik. Az árnyalata mindig más, alapesetben sötétlila egy picike bordóval, lámpafényben és erős napsütésben viszont könnyen magára ölt egy egyfajta bordós-rezes jelleget. A minőségére nem lehet panasz, két rétegben fed, és nagyon gyorsan szárad. Fedőlakkal minden lakk szebben mutat, ezt jól tudjuk, de megsúgom, hogy ő sem feltétlenül igényli.

ilnp black orchid 02

OPI Black Cherry Chutney

opi black cherry chutney 03

Ő az első OPI lakkom, amit nem adtam tovább (valahogy nekem nem igazán jön be ez a márka). Az üvegben gyönyörű belső fénye van, rezes-lilás jelleggel, de felkenve az esetek 99%-ban egy melegebb árnyalatú sötétlila krém lakkot látni, olyan sötétet, ami már majdnem fekete.

opi black cherry chutney 01

Ugyanakkor tudja azt, amit egy fekete lakk nem mindig: sötét, sejtelmes, vagány, mégsem közönséges sosem, úgyhogy ő lett a jolly-joker lakkom idén ősszel. Könnyű vele dolgozni, két rétegben fed, szép fényesre szárad, árnyalatából fakadóan pedig gyakorlatilag mindenhez illik.

opi black cherry chutney 02

A végére hoztam két közös fotót is:

Névtelen-1

Nektek mik voltak a kedvenc lakkjaitok idén ősszel?

5 megjegyzés:

  1. Jajj de gyönyörűek ^_^
    Én is összeszedtem a kedvenceimet: http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/10/kedvenc-oszi-lakkjaim-listaja.html

    VálaszTörlés
  2. Meseszép árnyalatok! Mindegyik! :)

    VálaszTörlés
  3. csodaszép árnyalatok, megértelek. erre az opi-ra amúgy nekem is fáj még a fogam. :)

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik nagyon szép! A piros és lila lakkjaimat használtam főként, télen is azokat fogom elővenni többnyire.

    VálaszTörlés
  5. Ó, de csodásak így egy helyre halmozva, öröm nézegetni őket :) A Black Cherry Chutney nálam is nagy kedvenc, kár, hogy azok a mesés bordós-lilás csillámok csak napfénynél jönnek elő benne.

    VálaszTörlés