2015. november 14., szombat

Kedvenc minta | Mani-acs

maniacs_kedvenc minta

Ebben a fordulóban a kedvenc mintánk inspirált minket, és bár nem mondom, hogy a pöttyök azok lennének számomra, kétségkívül szeretem őket nail art-ban használni, mert igen mutatósok tudnak lenni, és egy pontozóval felszerelkezve különösebb kézügyességet sem igényelnek.

Korábban már volt egy csupa pötty lakkozásom (szintén Mani-acs-re készült), valami hasonlót szerettem volna most is, csak ősziesebb kivitelben.

026

Sikerült annyira harmonizáló színeket választanom, hogy ilyen kicsi felületen használva őket elég hasonlónak tűnnek, talán nem ütnek el egymástól kellőképpen, de nekem azért így is tetszik az eredmény.

Az alap a Barry M Gelly Coconut két rétegben, a pöttyökhöz pedig a következőket használtam: A-England Sleeping Palace, Moyra Suede Effect Nr. 505, Colour Alike 497, 500 és 502. A fedőlakk a szokásos China Glaze Ever Glaze volt.

027

Nézzétek meg a többiek munkáit is!


13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, nagyon jók a színei is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a manikűr Bia!! 😍

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok egy nagy pötty kedvelő, de ez a manikűr nagyon látványos és ízléses lett :) Ééés van benne lila :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hát igen, ez egy igazi lila-fan manikűr, pedig nekem nem nagy kedvencem, azért választottam ezt a színkombót, mert már régen volt lila a blogon :D

      Törlés
  4. Szuper lett, annyira jók ezek a színek egymás mellett :)

    VálaszTörlés