2015. október 31., szombat

Szörnyek | Mani-acs Halloween

Fundo do desktop de Halloween

A mai egy különleges forduló, ugyanis pont október 31-re, azaz Halloween napjára esik, így most rendhagyó módon nem bíztuk a véletlenre a témát, hanem pár, az alkalomhoz illő ötlet közül döntöttünk szavazással - alapesetben sorsolással szoktunk választani –, ez pedig a szörnyek lett.

maniacs_halloween 01

Nem bonyolítottam túl a dolgot, egy eléggé népszerű mintát választottam, ezt a kissé absztrakt megközelítésű múmiát.

maniacs_halloween 02

Az alapszín az Avon Gel Finish Iceberg White, erre vittem fel saran wrap technikával némi Barry M Gelly Olive-ot a kissé piszkos, viselt hatás érdekében. Ezután egy réteg Flormar Matifying Top-Coat következett, mert állítólag matt felületre könnyebb akrilfestékkel dolgozni. Vamp akrilfestéket (Moyránál kapható), fehér és piros lakkot valamint egy pontozót használtam a múmiákhoz. Végül egy réteg sima (China Glaze Ever Glaze) és egy réteg matt (Flormar Matifying Top-Coat) következett.

maniacs_halloween 03

Szegény 1. számú múmiának belenyúltam az egyik szemébe, amitől már elkezdett felfelé kúszni a vérnyomásom, de aztán eszembe jutott, hogy eléggé témába vág ez a kis módosítás, úgyhogy nem mostam le és festettem újra...

maniacs_halloween 04

Közelről látszik, hogy nem sikerült tökéletesre a minta, de élőben igencsak mutatós – annyira, hogy azzal kacérkodom, megfestem a jobb kezemre is (nem sok reményt fűzök a dologhoz, de azért megpróbálom)

Gízának (akinek közben újabb szörnyű becenevet találtam: Gizuli) persze muszáj volt a háttérnek leterített kabátra heverednie:

maniacs_halloween 05

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

7 megjegyzés:

  1. Cicaláááb ^_^ szuper manikűr ^_^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, egyszerre félelmetes és cuki ^^

    VálaszTörlés
  3. Oooo de cuki cicus. Remek mani lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, nagyon édes kis múmiáid vannak :) Szuperül néz ki :)

    VálaszTörlés
  5. A Barry M olive nekem is megvan. Nagyon jó lett a mani :)

    VálaszTörlés