2015. október 20., kedd

Ombre | Mani-acs

maniacs_ombre

Az erre a fordulóra való készülést úgy kezdtem, hogy utánanéztem, mi a különbség az ombre és a gradient manikűr között - bár sokszor láttam őket egymás szinonimájaként használni, úgy emlékeztem, hogy két külön technikát jelölnek, és lám: ombre esetében minden köröm más színű és ideális esetben egy szín különböző árnyalatai alkotják a sort, gradient-nél viszont gyakorlatilag bármilyen színeket használhatunk és körmönként képezzük az átmenetet.

maniacs_ombre 01

Ezután következett a felismerés, hogy ombrét alkotni nem is olyan egyszerű: bár viszonylag nagy körömlakk-gyűjteményem van (oké, ez nyilván relatív), kifejezetten nehéz volt 5 darab lakkot találnom a feladathoz. Mivel a holo, csillámos és egyeb “effektes” lakkok rengeteg különböző finishben pompázhatnak, én pedig mindenképpen egységes látványt szerettem volna, egyszerű krém típusú lakkokat akartam használni. Aham, csak időközben pont a különleges, csili-vili lakkjaim lettek többségben, ráadásul azért igyekszem figyelni arra, hogy ne legyenek túl hasonló lakkjaim, így végül kínkeservvel 3 darabot tudtam kiválasztani, plusz egy feketét, ezek közül pedig 2 nem is teljesen krém, a legvilágosabb pedig nagyon elüt a többitől. Lol.

maniacs_ombre 02

Ezután következett a minta kérdése: eredendően nyomdázni akartam, de nem találtam megfelelőnek ítélt mintát. Majd chevron vinylt akartam használni, de az utolsó pillanatban belenyúltam, úgyhogy bosszúságomban lemostam az egészet. Ezután egy díszítőszalagosat találtam ki, szintén az utolsó körömről való lehúzáskor a szalag beleragadt egy másik körmöm lakkozásába: kuka. A következő próbálkozás szabadkézi festés lett volna, nem tetszett az eredmény. Végül visszatértem a nyomdázáshoz, de az elsőnek kinézett mintát nem tudtam a választott lakkal felnyomdázni, ezért egy másikat választottam. Éééééés ennyi.

maniacs_ombre 03

Végül a következő lakkokat-kellékeket használtam: Golden Rose Rich Color Nr. 35, OPI Black Cherry Chutney, Catrice C04 Soulful, China Glaze Designer Satin, A-England Virgin Queen, Moyou Enchanted 16, China Glaze Ever Glaze fedőlakk.

maniacs_ombre 04

Nézzétek meg a többiek munkáit is!


12 megjegyzés:

  1. Viszontagságos mani! De végül jól sikerült, most már én is képben vagyok, hogy ombre vagy gradient :)

    VálaszTörlés
  2. Ahh gyönyörű! Ez a lemez nekem is kell, de kifogytam most a pénzből...:D

    VálaszTörlés
  3. Én az első próbálkozás után feladtam volna! :))
    Le a kalappal a kitartásod előtt!
    Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon szép lett, szeretem az ilyen kacskaringós mintákat! :) Én úgy készítettem ombre körmöket, hogy vettem egy sötét bordó és egy fehér lakkot. Egy papíron kikeverve egyre több fehéret adtam a bordóhoz, így alakítottam ki az átmenetet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondoltam erre, de nekem nem lett volna idegzetem hozzá :D

      Törlés
  5. Gyönyörű lett, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés