2015. október 3., szombat

Évszak inspirálta | Mani-acs

maniacs_evszak

Ez alkalommal évszak inspirálta manikűr volt a feladat – én teljesen egyértelműen az őszt választottam, hiszen imádom, ez a kedvenc évszakom.

Az itt szereplő lakkozás a 4. próbálkozásom, a sztori hosszú, a lényeg viszont, hogy EZ a kép inspirált, és onnantól kezdve, hogy megláttam egymás mellett a három zöld(szerű) A-England lakkomat, a színvilág is egyértelmű volt. Bár a klasszikus őszi színek a bordók, barnák, narancsok, sárgák, számomra ezek a furcsa, mohás, sejtelmes zöldek talán még jobban is megfogják az ősz hangulatát, legalábbis most így érzem.

maniacs_evszak 01

A felhasznált lakkok tehát: A-England Beauty Never Fails, Love Is Enough, Fotheringhay Castle, plusz a Virgin Queen, ami ugyan nem zöld, de szerintem nagyon is illik a többihez.

Először kifestettem a körmeim egy rétegben a Barry M Gelly Olive-val, mert tudtam, hogy a Love Is Enough nem lesz elég pigmentált önmagában egy ilyen típusú mintához. Fekete akrilfestékkel felfestettem a minta nagyját, majd egy vékony ecset segítségével kitöltöttem a körvonalakat a színes lakkokkal. Némi száradás után újrahúztam a mintát, végül kapott egy réteg fényes és egy réteg matt fedőlakkot.

Fényesen is nagyon szép volt, de a fotózással ismét meggyűlt a bajom, egy közelit azért mutatok róla:

maniacs_evszak 02

Nekem egyébként most jobban tetszik a matt verzió:

maniacs_evszak 03

Ahh, ilyen közelről nézve olyan ormótlanok azok a vonalak :( Magával a mintával sem vagyok teljesen megelégedve, a középső ujjamon lévő elég fenyőfás lett, és úgy amúgy is túl vastagok a vonalak. A gyűrűsujjamon pedig van egy konkrét hiba is, a legalsó fekete vonalat nem húztam újra :D

maniacs_evszak 04

Összességében mégis tetszett ez a lakkozás, csak gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni kell...

maniacs_evszak 05

Nézzétek meg a többiek munkáit is:



10 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a zöldek, nagyon tetszik az elgondolás!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes manikűr, és a zöld ellenére is nagyon őszies ez a színvilág, sőt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy nem csak szerintem tudnak ősziesek lenni ezek a színek is :)

      Törlés
  3. Szerintem nagyon jól néz ki, csodásak ezek a lakkok együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ahogy megláttam őket együtt (egymás melletti swatchstickeken vannak, úgyhogy nem volt nehéz), tudtam, hogy egymásnak teremtették őket :)

      Törlés
  4. Gyönyörű lett, nagyon egyedi és így tökéletes, hisz a természetben sincs egyforma és teljesen egyenes vonal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) A természet egyébként tud nagyon szép, szabályos formákat produkálni, lenyűgöző :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! :) :) :) Tetszik, hogy a zöld felől közelítetted meg az őszt. :) Jók ezek a lakkok együtt!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is szuper manikűr lett. Igazából mindenki leírta előttem, amit gondolok róla :)

    VálaszTörlés