2015. szeptember 5., szombat

Who cares? I’m Punk! | Mani-acs

maniacs_punk

Ebben a fordulóban a punk volt a témánk, én pedig úgy döntöttem, hogy azt próbálom majd megjeleníteni, amit számomra ez az irányzat jelent, pontosabban azt, ahogyan ez az én életemben megjelent.

maniacs_punk 01

Maga a punk zene sosem volt a kedvencem, számomra túl egyszerű, túl pattogós, de gimis éveimben volt egy időszak, amikor több punkos ruhadarabot is hordtam, egyrészt nyilván mert tetszettek, másrészt jól bele tudtam építeni a ruhatáramba őket, illeszkedtek az akkori stílusomhoz. Voltak DIY (akkor még azt sem tudtam, hogy létezik ez a szó) szaggatott, hipózott, szegecselt farmerjeim,  bőrdzsekim és –kabátom, szegecses övem, acélbetétes bakancsom, és volt egy szuper piros-fekete kockás nadrágom, amit húgomtól “örököltem”, de sajnos sosem tudtam hordani, mert nagyon előnytelen a fazonja számomra, de a mintáját imádtam (még mindig a szekrényben van).

Ez így elég pózernek tűnik, de akkor egyáltalán nem éreztem annak (most sem egyébként), egyszerűen az identitásomhoz tartoztak ezek a ruhák, kiegészítők. Nagyon hosszan tudnék erről írni, de nem tartozik annyira a bejegyzés témájához, a lényeg, hogy nem voltam divatpunk :)

maniacs_punk 02

A mutatóujjamra szegecselt bőr került, a középső ujjamra szaggatott farmer, a gyűrűsujjamra egy netről nézett skótkockás anyag, a kisujjamra pedig biztosítótű. A hüvelykujjamra nem terveztem semmi extrát, piros alapszínt szerettem volna, esetleg némi szegecset, de elfelejtettem, és csak fotózás közben eszméltem, de akkor már úgy voltam vele, hogy Who cares? I’m a punk!, és úgy maradt :D

maniacs_punk 03

Mutatóujj: egy réteg Moyra Nina, majd a szegecsek; a mattítás csak utólag jutott eszembe (Formar Matifying Top-Coat).

Középső ujj: Először is, fogtam némi fekete cérnát (mert fehéret nem találtam), és akrilfestékkel fehérre festettem. Akrilfestékkel felrajzoltam kb., hogy hol legyen a szakadásnyom, némi lakkal rögzítettem a cérnákat a két-két végponton, majd az Avon Iceberg White-tal körbepacsmagoltam a lyukat, aztán a China Glaze First Mate-tel a körmöm maradék felületét; ezt elismételtem párszor, amíg elégedett nem lettem az eredménnyel. A szivacsos nyomkodásnak hála texturált lett a felület, erre nem számítottam, de jól jött, mert így jobban hasonlít a farmerre (eredeti terv szerint anyagdarabot nyomtam volna a még nem teljesen száraz lakkba).

maniacs_punk 04

Gyűrűsujj: Egy réteg China Glaze Adventure Red-y, a mintához csináltam egy kis fekete sheer tint-et illetve az előbb említett fehér Avon lakkot használtam. A sheer tint sajnos túl sheer lett, így többször kellett átmennem a vonalakon, emiatt dimbes-dombos a felület, amin két réteg matt fedőlakk sem segített, ráadásul elkente a fehér lakkot; legközelebb egy réteg sima, majd egy réteg matt fedővel próbálkozom.

Kisujj: Egy réteg Avon Iceberg White és fekete akrilfesték, majd mattító fedő.

maniacs_punk 05

Kivételesen nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, büszke vagyok rá a hibái ellenére is.

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

11 megjegyzés:

  1. Ez igazán punk-os lett! A középső ujj a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! A szakadt farmer a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  3. A szaggatott farmeres hihetetlen eredeti ötlet, klassz lett mind :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, lányok! :)

    VálaszTörlés
  5. Az a szaggatott farmer eszméletlen jó! :O ^^

    VálaszTörlés
  6. Ez eszméletlenül gyönyörű *-* Nagyon ügyes vagy. ^^

    VálaszTörlés
  7. Hát ez a farmeros megoldás valami veszettül jó, nagyon ötletes! *.*

    VálaszTörlés
  8. Bámulatos...tök jó, hogy leírtad, hogy készült, a farmeresre sosem jöttem volna rá!

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett, a szaggatott farmer a kedvencem, nagyon jól sikerült! :)

    VálaszTörlés