2015. szeptember 25., péntek

Miss Sporty őszi újdonságok | teszt

001

A Coty Kft. jóvoltából lehetőségem nyílt tesztelni a Miss Sporty őszi újdonságait, én pedig örömmel álltam neki a feladatnak. Sok termékről van szó, ennek ellenére úgy döntöttem, egy bejegyzésben osztom meg a velük kapcsolatos tapasztalataimat, úgyhogy hosszú és információdús poszt következik, vágjunk is bele!

002

Kezdjük a megújult, elsősorban problémás bőrre ajánlott So Matte alapozóval és korrektorral!

A Miss Sporty So Matte alapozó matt finisht, a pórusok összehúzását és az apró bőrhibák elfedését ígéri, mindezt akár 10 órán keresztül; három árnyalatban kapható, kiszerelés: 30 ml, ajánlott fogyasztói ára 999 Ft.

003

A csomagolás egyszerű, de esztétikus, a tubus matt, nyílása pedig megfelelő méretű. Az alapozó állaga közepesen sűrű, illata enyhe, finishe matt. Nagyon alapos eldolgozást igényel, hogy természetes látványt kapjunk. Én a 02 Medium árnyalatot kaptam tesztelésre, ez kikenve határozottan sárga árnyalatú, eldolgozva és oxidálódva természetesebbé válik – hihetetlen, de szinte tökéletesen passzol a bőrszínemhez.

A fedésével teljes mértékben meg vagyok elégedve, közepesen erősen fed, az apró bőrhibákat maximális elfedi, korrektort csak a szemem alá igényelek a használata mellett.

A lenti képen az arcom jobb fele "meztelen", a bal oldalon korrektort viselek a szemem alatt illetve az alapozót (plusz szempillaspirált). Ha rákattintotok a képre, kicsit megnő (bár még nagyobbnak kéne lennie, nem tudom, miért nem jeleníti meg a Blogger teljes méretben), és jobban látszik, hogy ahol nem dolgoztam el rendesen (a homlokom közepén, ahol az alapozós és az anélküli bőrfelület találkozik illetve az orrcimpa környékén), elég csúnyán mutat, de ha elég figyelmet fordítunk rá, szép eredményt érhetünk el; én a Real Techniques Expert Face Brush-t használom hozzá.

004

Tartósságban sajnos nem remekel, púder nélkül csak pár órán át marad szép, hajlamos beleülni a pórusokba, illetve helyenként összeállni, és persze matt sem marad 10 órán át. Púderrel is csak 6-7 órán át tudtam viselni, de azért megjegyezném, hogy nekem extrém mértékben hajlamos a bőröm a zsírosodásra.

A Miss Sporty So matte korrektor a bőrhibák és a szem alatti karikák elfedését ígéri, valamint matt hatást a bőr szárítása nélkül. Két árnyalatban kapható, ajánlott fogyasztói ára 699 Ft.

Kiszerelése stiftes, ugyanaz a színvilág jellemzi, mint az alapozót. Állaga meglepően könnyed, jól eldolgozható, illata “tipikus korrektoros”, finishe matt. A 001 Light árnyalatot kaptam, ami egy közepesen világos árnyalat, rózsaszín beütéssel  - kissé világos nekem, így a bőrhibák elfedésére nem igazán tudom használni, viszont a szemem alatti karikákra bevált. Mivel a színe nem passzol, ezért nem tudom teljességgel megítélni a fedését, de közepesnek mondanám. Tartóssága az alapozóéhoz hasonló.

005

A következő termékcsalád a Pump Up Booster, amit egy szempillaspirál és egy négy színben elérhető szemceruza alkot.

A Pump Up Booster Lash Bodifier szempillaspirál dús és erős pillákat ígér, fekete árnyalatban kapható, kiszerelése 12 ml, ajánlott fogyasztói ára pedig 999 Ft.

Csomagolásával egyértelműen a fiatalokat célozza meg, élénk türkiz és magenta tubus, duci, figyelemfelkeltő forma. A keféje igen különleges, három kis gömbből áll – furcsa, de teljesen jól használható kialakítás. A festék állaga egy picit sűrűbb a kelleténél, és (szerintem) emiatt a második réteg használatakor hajlamos göböket képezni, ha nem vigyázunk, illetve összeragasztani a pillákat. A hatása átlagos, nekem inkább hosszabbított, mint dúsított, és mindenképpen kellett belőle a két réteg. A tartóssága nagyon jó, ugyanakkor a lemosása hihetetlenül könnyű.

006

A Pump Up Booster Kohl Kajal szemceruza egyszerű használatot és lágy textúrát ígér; fekete, sötétbarna, világos bézs és türkiz színekben elérhető, ajánlott fogyasztói ára 999 Ft.

007

Egyszerű, de csinos csomagolást kapott, ez már nem annyira “tinis”. A kupakja tekerős (jó ötlet!), és a szemceruzához is tekerés útján juthatunk, úgyhogy hegyezést nem igényel. Az állaga valóban lágy, de nem túlságosan, illata nem igazán van. A 003 Luminous Beige árnyalatot kaptam, ez egy fényes, apró csillámokkal megszórt, enyhén rózsaszínes beütésű bézs. Én főleg az alsó vízvonalamon használom, szépen megnyitja a tekintetet, de nem tolakodóan világos, nem virít; itt 4-5 órán át maradt fent nekem. Highlighterként is próbáltam, erre a célra is bevált.

008

Az utolsó két termék ismét a matt vonalon mozog, a Studio Color Mono Matte szemhéjpúdert és a Check Matte lakkokról van szó.

A Miss Sporty Studio Color Mono Matte szemhéjpúder bársonyos, matt hatást ígér, öt színben kapható (szürke, bézs, csokibarna, pink, nude), ajánlott fogyasztói ára 599 Ft.

009

A csomagolása egyszerű műanyag, de a szemhéjpúder mintázata elég ütős. Hozzám a 121 Rock árnyalat érkezett, egy egyszerű középszürke. Az állaga igen kemény, swatchkészítés közben meggyűlt vele a bajom, nagyon sokszor kellett a panbe nyúlnom, hogy értékelhető mintát kapjak (szemhéjalapozó nélkül dolgoztam). Sajnos élesben sem túl meggyőző, de mélyítővonalba elmegy.

010

korrektor | alapozó | szemceruza |szemhéjpúder
(mindegyik eldolgozatlanul)

A Miss Sporty Check Matte körömlakk szintén matt, bársonyos finisht ígér; 4 árnyalatban kapható (szürkéslila [Eleni írt róla tesztet], pink, mályva, fekete), kiszerelése 7 ml, ajánlott fogyasztói ára 599 Ft.

A csomagolás a szokásos MS lakkcsomagolás, nekem személy szerint nagyon tetszik ez az egyedi forma. Az ecset lekerített és lapított, nagyon jó vele dolgozni, a lakk állaga is szuper, nem foltoz, nem csíkoz, egyenletesen fed két rétegben, javítanom egyáltalán nem kellett a körvonalakat. Gyorsan szárad, ahogy végigértem az első réteggel, festhettem is a másodikat; a tartósságáról – mint lakkok esetében általában – nem tudok nyilatkozni. Nekem a 003 Perfect Rosewood árnyalat jutott, ez egy rózsás mályva. Nem használtam alaplakkot, pedig elkélt volna, a két réteg lakk nem tudta elfedni a körmöm barázdáit. 

Most csak egyetlen képet hoztam, mert a csutka körmeimet nem akartam többet mutogatni, de ha érdekel titeket ez a lakk, akkor hozok róla nail art-os bejegyzést kicsit később, és megmutatom, hogy fényesen milyen.

026

A végére pedig egy smink, amihez mindegyik terméket felhasználtam. Jól látszik, hogy a bal szememen nem sikerült ugyanazt a szép hatást elérnem a spirállal, mint a másikon, ellenben az alapozó sokkal szebben mutat így, lepúderezve.

012

Összességében tehát elég vegyesek a tapasztalataim a Miss Sporty őszi újdonságaival kapcsolatban.
Az alapozót megkedveltem, mert szépen fed és nagyon jól illeszkedik a bőrszínemhez; a korrektor, a spirál és a szemceruza átlagos teljesítményt nyújtanak, ugyanakkor az ár-érték arányuk jó. A lakk minőségével nincsen probléma, a szín illetve a matt finish pedig ugye ízlés kérdése. Az egyetlen termék, amit nem tudok ajánlani, az a szemhéjpúder, szerintem gyenge minőségű, egyáltalán nem éri meg az árát.

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róluk alkotott véleményemet.

14 megjegyzés:

  1. Az a körömlakk nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a körömlakkon ragadt meg a szemem *-* nagyon szép a szine :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az említést. Uh az a lakk. Tuti megveszem, nagyon illik hozzád. A spirál elsőre nekem is fura volt, mármint a keféje, de mióta megvan szinte csak azzal spirálozok. Az alapozó sajnos nem az én bőrszínemnek lett kitalálva, de a korrektor igen, azt is megkedveltem. Nagyjából ezt is írtam én is róla. Nekem egy nude színű szemhéjpúder jutott...szemöldökcsont alá tök jó. :)
    Nagyon tetszett a bejegyzésed. Az a lakk...*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és nagyon szívesen :)
      A keféje csak látványra furcsa, használat közben nincs vele gond, igazából nem is tűnik fel, hogy más, csak sajnos a festék kicsit sűrű nekem; de majd megpróbálom feljavítani egy kis szemcseppel.

      Törlés
  4. Bevallom, bennem mindig van egy kis ellenérzés, ami az olcsó alapozókat tekinti, többet is próbáltam, de valahogy egyik sem ért sokat :( De a körömlakk gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértem, nekem is van rossz tapasztalatom velük, sőt, úgy általában az alapozókkal van rossz tapasztalatom :D Inkább a színezett hidratálókat, BB krémeket kedvelem.

      Törlés
  5. Félő, hogy ez a lakk csak rajtad tetszik, magamon nem biztos, hogy bírnám, de a te képeden szívesen elnézegetem :D A többi nem igazán fogott meg, de ez nem a termékek hibája :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is furcsa kicsit magamon ez a szín, de úgy mindentől függetlenül viszont tetszik :D

      Törlés
  6. Alapozó, korrektor nekem nem szimpi, eleve nem szeretem az alapozót, a spirál jól hangzik. Hát ez a lakk nekem még aznap elkezdene kopni fedő nélkül, de nem rossz a színe, őszi, de nekem semmi különös. Nagyon korrekt teszt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon jól esik, hogy ezt írod (a korrektséget) :) A spirál árkategóriájában egészen jó választás lehet, de amúgy inkább "nem rossz".

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Black Fairy, Krisztinka, Moon Angel: úgy látom, sokatoknak tetszik ez a lakk :) Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan mutat fényesen, még nem próbáltam ki :D

      Törlés
  8. Az alapozó szörnyű... Rajtam csúnyán kopott, és nehéz volt eldolgozni, az INCI-t nézve láttam is, hogy túl sok benne a púderes összetevő, pl. zsírkő, de a szép összetevők és persze az ára miatt megvásároltam... Tényleg mattít, de csúnyán kopik. A ráncokba viszont nem ül be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem nagyon vannak ráncaim, de a pórusaimba beül, és azt én is írtam, hogy nem tartós, és hogy alapos eldolgozást igényel :/

      Törlés