2015. szeptember 29., kedd

Manikűrvadász #20

113

Immár 20. alkalommal került megrendezésre a Manikűrvadász játék/kihívás, nekem pedig ez a 19. lakkozásom, ami ennek keretében létrejött – az első fordulóról lemaradtam, ezt azóta is bánom.

Fortuna vicces kedvében lehetett most, mert ismét Mazsola alkotásai közül meríthettem ihletet, akárcsak az előző fordulóban. Ezúttal egy régebbi manikűrjét szemeltem ki – mostanában amúgy is kacérkodtam a rózsamintával, így tökéletes alkalom kínálkozott a megvalósításra.


P1050482

Más stílusban festettem meg a rózsákat, és a pöttyöket is elhagytam, viszont a levelek maradtak :)

121

Az alapszín a Moyra Suede Nr. 506 két rétegben, erre festettem fel fekete akrilfestékkel a minta körvonalait. A kitöltéshez két Colors by Llarowe lakkot használtam, a Wine & Roses-t és a Bad Billy Pratt-et. A színezés után újra megrajzoltam a körvonalakat, majd két réteg következett a China Glaze Everglaze fedőlakkból.

058

Nagyon el voltam keseredve a fotók láttán, mert nem igazán látszódnak a részletek, ezért lemattítottam a manikűrt, hátha így jobbak lesznek a képek.

173

Így jobban látszik maga a minta, de nekem fényesen jobban tetszett a lakkozás.

189

Ez az alkalom ráébresztett, hogy az ősz bizony nem csak móka és kacagás (ez a kedvenc évszakom), hanem egyre inkább meg kell majd küzdenem a képek készítésével. A megoldás egy lightbox lenne, és legfőképpen normális lámpák, ha valakinek van tanácsa, tippje ezzel kapcsolatban, nagyon szépen kérem, ossza meg velem!

228

Nektek melyik változat tetszik jobban?

Nézzétek meg a többiek alkotásait is:

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép munka!
    Egy ablak van a fotókon a hátad mögött, a körmökkel szemben, ahonnan a fény jön? Az ablakkeret okozta becsillanásos tükröződést szerintem azzal lehetne kiküszöbölni, hogy közelebb mész az ablakhoz, esetleg egyenesen előtte állva fotózol, ugyanúgy háttal.
    Ennek ellenére nagyon tetszenek a fotóid, igényesek és esztétikusak, de megértem a fejlődni vágyásod szándékát, azt hogy szeretnéd, ha minden apró részlet jól kivehető lenne a munkáidon.

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép lett! :) Örülök, hogy ismét Tőled vadászhattam. :) <3

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, lányok! :)

    bandita: Igen, egy ablak van mögöttem. Közelebb nem tudnék már menni hozzá, és próbáltam nagyon sokféle szögben, ezek lettek a legjobb képek :/ Köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Én sok helyen LED lámpákat láttam erre a célra használni. Majd én is olyat szeretnék venni, egyelőre még a tanulásnál is használt neon égős asztali lámpámmal és fehér háttérrel munkálkodok.

    VálaszTörlés
  5. De szép lett, imádom ezeket a színeket! Fényesen nekem jobban tetszik, de ez az én ízlésem, annyira nem vagyok oda a mattért.

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép manikűr lett. *-* nekem fényesen egy kicsit jobban tetszett,de matton is jól mutat. A fény nekem is probléma, de nem nagyon tudok vele mit kezdeni :(

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű, nekem fényesen az igazi és a virág miatt a Szépség és a Szörnyeget jutott róla eszembe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nekem is eszembe jutott róla ez a rajzfilm :))

      Törlés