2015. szeptember 19., szombat

Kedvenc téma újraalkotása | Mani-acs szülinap

maniacs_szülinap

A Mani-acs kezdeményezés első szülinapjához érkezett, ez alkalommal pedig nem egy új témával készültünk, hanem a korábbi témák közül kellett egyet újraalkotnunk – elvileg a kedvencünket, de én például azt választottam, amelyiknek az eredményével anno nagyon nem voltam megelégedve, ez pedig nem más, mint “a pasi választ” fordulóra készült manikűröm.

maniacs_szülinap 01

Így hát ismét megkérdeztem Zsoltit, ő pedig mostanában nagyon rá van kattanva a Mad Maxre, úgyhogy kitalálta, hogy poszt-apokaliptikus körmöket fessek... Nem nagyon éreztem a témát, eszembe jutott ugyan pár motívum a Mad Max-ből, de sehogyan sem tudtam őket egy manikűrré kovácsolni; úgyhogy hanyagoltam a dolgot, majd kitalálok valamit alapon.

maniacs_szülinap 03

Tegnap este az Élesztőben voltunk (kézműves sörökre specializálódott kocsma), ahol megjegyeztem Zsoltinak, hogy a kis társaságunk által fogyasztott sörök színei milyen szépen harmonizálnak egymással. Eszembe jutott a Mani-acs forduló, és elpanaszoltam neki, hogy jó kis témát adott, nem tudok vele mit kezdeni. Ő: “hát akkor legyen valami más, mondjuk a sör”. És így lett a chocapic született a mai lakkozás.


Egyből eszembe jutott, hogy Hédinek volt egy szuper sörös-pereces nail artja, ilyesmit szerettem volna én is.

maniacs_szülinap 04Először kifestettem a körmeimet a különböző sör-színekre, majd fehér akrilfestékkel megrajzoltam a habot, utána pedig fekete akrillal kontúroztam. Eszembe jutott, hogy a buborékokat is megjelenítsem, így egy vékony ecset segítségével pöttyöztem egy kicsit – még nem tudtam eldönteni, jó ötlet volt-e. Végül kapott egy réteg sima plusz egy réteg mattító fedőlakkot.

maniacs_szülinap 05

Nekem nagyon tetszik az eredmény, Zsolti pedig azt mondta, hogy egy zseni vagyok :D

Ha újraalkotnám, szívesen kipróbálnám úgy, hogy a színes lakkokat lemattítom, majd erre festek akrilfestékkel, de utóbbira már nem kenek fedőlakkot, hogy megmaradjon a texturált hatása.

maniacs_szülinap 06

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

10 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül jól néz ki, (nagyon vicces a téma is :D ) biztosan elkészítem holnap. ^^

    VálaszTörlés
  2. Mekkora ötlet, és milyen pofás kivitelezés! :D Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Milyen ötletes! :D Nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  4. De jó :D Mad Maxet én is láttam, nem volt rossz film, bár nem a kedvencem a hasonló stílus. Kézműves söröket mi is szoktunk kóstolgatni :)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagyon jó lett *-* jó téma, szinte minden pasi szereti...

    VálaszTörlés