2015. szeptember 2., szerda

I Heart Makeup Lip Lava folyékony ajakrúzs: Firestorm | teszt

iheartmakeup_liplava_firestorm 01

A legutóbbi iparfumeriás rendelésemkor kifejezetten a Makeup Revolution márka termékei között keresgéltem - az I Heart Makeup előbbi leányvállalata, így találtam rá Lip Lava folyékony ajakrúzsokra, közülük is a Firestorm árnyalatot választottam. Lássuk, hogyan teljesít!

iheartmakeup_liplava_firestorm 02


Csomagolás: A termék papírdobozban érkezik hozzánk, maga a rúzs pedig tubusos kiszerelésű (muszáj megjegyeznem, hogy a képen látható narancssárgás borzalom helyett gyönyörű, igazi tűzpiros színe van a tubusnak, csak a fényképezőgépem képtelen volt ezt az árnyalatot kezelni), szivacsos applikátorral felszerelt. 12 ml

iheartmakeup_liplava_firestorm 03

Szín, pigmentáltság: A Lip Lava folyékony ajakrúzs 5 árnyalatban kapható (nude, barack, pink, rózsaszín, vörös), én nem túl meglepő módon a vöröset választottam.

Klasszikus tűzpirosra-tűzvörösre számítottam, ehhez képest van egy határozott kékes beütése – szerencsére, ugyanis szerintem emiatt áll nekem jól.

iheartmakeup_liplava_firestorm 05

A pigmentáltsága nagyon jó, már egy rétegben is fed, igaz, ekkor kissé pinkesebb az eredmény, szóval a teljes színmélységért kell belőle a két réteg, a fenti swatchon egy rétegben látható.

Használat: Az állaga olyan, mint egy sűrűbb szájfényé, a finishe is szájfényszerűen csillogó, különösebb illata nincs. A kissé szöszös applikátor merész választásnak tűnhet egy ilyen erős szín esetében, először el sem tudtam képzelni, hogy működőképes koncepció lesz, de használat közben bebizonyosodott, hogy nincs vele semmi gond, egészen pontosan lehet vele dolgozni, csak egy-két helyen kellett rúzsecsettel igazítanom a körvonalon. Szájkontúrceruzát nem szoktam hozzá használni, szerintem nem szükséges sem a forma kialakításához, sem a tartósság növeléséhez, hosszabb viselés során sem fut ki a rúzs a száj körüli ráncokba. Könnyen felvihető az ajkakra, egyenletesen fed, nem foltosodik. A száraz részeket nem emeli ki, nem szárít, de nem is hidratál.

iheartmakeup_liplava_firestorm 06

Tartósság: A rúzs színe sokáig fent marad az ajkakon, de állagából fakadóan hajlamos összekenni a vele érintkező felületeket. Ez ellen a “zsepis trükkel” lehet védekezni, ekkor ugyan félmatt finisht kapunk (teljesen mattot is elérhetünk, ha szeretnénk), de 4-5 óra múlva is úgy fog kinézni az ajkainkon, mint felvitel után; ehetünk, ihatunk is benne (vele?). Ezzel együtt a lemosásával sincsenek gondok, a Paese argánolajos micellás vizével nyom nélkül el tudom távolítani.

Ár, elérhetőség: Több webshopban is kaphatóak a Makeup Revolution és I Heart Makeup termékek, az iparfumeriánál 1830 Ft-ba kerülnek a Lip Lava folyékony ajakrúzsok.

Összességében: Kifejezetten elégedett vagyok ezzel a rúzzsal/erősen pigmentált szájfénnyel, nincs olyan tulajdonsága, amibe bele tudnék kötni; egyedül azt sajnálom, hogy a többi árnyalata nagyon nem az én színem, így csak vörösben élvezhetem ezt a formulát. 5/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

13 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan, de én még nem "tudtam" kipróbálni...Vagyis élesben...Viszont a Tremort már teszteltem többször is, élesben is, és többnyire meg vagyok vele elégedve...:D
    Vagyis...első körben száraz ajkakra kentem - úgy izgultam, hogy milyen, rögtön ki kellett próbálnom, csak addig bírtam visszafogni magam, amíg lefotóztam az aplikátort (ami egyébként szerintem nem szerencsés választás egy ilyen jellegű termékhez...) - és úgy borzasztó volt, de normális körülmények között engem se szárított...
    Mondjuk én úgy vettem észre, hogy több rétegben felszedi az előző(eke)t...de lehet ez a szín sajátossága...:D
    Kíváncsi leszek, a tűzvihar nálam hogy teljesít, de csak úgy, itthonra sajnálom felkenni - azért vettem az enyhébb színt is, hogy azzal begyakoroljam a dolgot...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam Krémmánián egy véleményt, ami szerint szintén felszedik egymást a rétegek, de én ezt egyáltalán nem tapasztaltam. Szerk.: Most látom, hogy ezt te írtad :D :D
      Annyira sajnálom, hogy nincs belőle több szín :(

      Törlés
    2. Lehet csak az az árnyalat ilyen...de több színnek én is örülnék...mélyebb árnyalatnak pl ennek a pirosnak a minőségével...:/ :D

      Törlés
  2. Huhhh, ezzel az éles swatchos képpel teljesen levettél a lábamról. Csodaszép! :) Köszi, hogy írtál róla!

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Örülök, hogy nem csak nekem tetszik :)

      Törlés
  4. Hű hihetetlenül gyönyörű, nagyon tetszik a színe is, a finise is, jól mutat rajtad nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Az utolsó kép maga a tökély! Remekül áll neked, a színe csodás és élettel teli :)

    VálaszTörlés