2015. szeptember 11., péntek

Colors by Llarowe | Wine & Roses

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 01

Hihetetlenül régen, utoljára márciusban volt lakkteszt a blogon... Ennek legfőbb oka az, hogy a körmeim képtelenek voltak megnőni, és szentségtörésnek éreztem ilyen kis tömpe “vásznakon” bemutatni a csodásabbnál csodásabb lakkokat. Sajnos azóta sem sikerült jelentős változást elérnem, de a mai bejegyzés főszereplője olyan szépséges, ráadásul ennél aktuálisabb nem is lehetne, az pedig a hab a tortán, hogy az a bizonyos márciusi poszt is egy CbL lakkról szólt :) (a Love, Actually volt az, itt találjátok a bejegyzést)

A Colors by Llarowe Wine & Roses a 2015-ös őszi kollekció tagja, különleges ismertetőjele, hogy ezer arca van, és fotózhatatlan (szerintem legalábbis). Ahány swatchot láttam róla a neten, mind mást mutatott (kis túlzással), de azért kialakult bennem a színéről egy kép. Eldöntöttem, hogy kell, elmentem a Naillandbe (egészen pontosan arra vezetett az utam, és ezt jelnek tekintettem), megcsodáltam a margarétán, olyan volt, mint amire számítottam, megvettem. Hazavittem, megvizsgáltam a saját fényeimnél, örömködtem egy sort, hogy milyen szép. Aztán másnap megláttam természetes fényben, és az “ez mi?” kérdés fogalmazódott meg bennem, ugyanis amit a körmeimen láttam, az egyáltalán nem hasonlított egyik, neten látott swatchra sem.

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 02

El fog tartani egy darabig, amíg megfogalmazom a színét, de azért lássunk neki. Ami biztos, hogy ez a lakk nem piros, és nem is vörös. Azt a kicsit mályvás, világosabb borvörös színt, amit a legtöbb swatchon láttam (pl. itt és itt) én kizárólag sárga lámpafényben látom, de akkor sem ennyire meleg árnyalatot. Egy sötétebb, kicsit hidegebb borvörös színt nagyon gyenge világításban látni. Legtöbbször viszont egy világosabb, ciklámen-bogyószín köszön vissza a körmeimről, ennél világosabb és melegebb, Lexa és Edina képei közül pedig a hidegebb tónusúak adják vissza leginkább. Szűrt fényben sötétebb, mélyebb, valóban kifejezetten őszi árnyalat, napsütésben viszont élénkebb és világosabb, nekem ott szinte tavaszi-nyári már.

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 03

A fotóim most nem lettek annyira jók, mint szerettem volna (pedig rengeteget foglalkoztam ennek a lakknak a fotózásával), a színhűségre mentem rá, minden más háttérbe szorult.

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 04

Az első 3 kép árnyékban készült, itt lettek a legjobbak a színek, de még ez sem tökéletes, ennél mélyebb és sötétebb az árnyalat egy kissé.
Szöget ütött a fejembe, hogy hasonlít valamelyik lakkomra: a China Glaze Red-y & Willing-re emlékeztet az alapszíne - a Don't Make Me Wine nincs meg nekem, de azt gyanítom, hogy a két CG között lehet valahol.

A következő két kép vakuval készült:

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 05

A holo-effekt nem látszik valami jól, pedig élőben káprázatos.

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 06

A most következő 3 kép direkt napfényben készült, élőben nem ennyire piros/vörös illetve mályvás, ezeket a képeket a holo miatt mutatom, bár mentés közben nagyon leromlott a képek minősége (valakinek tippje ez ellen?), így nem  annyira látszik.

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 07

Én ilyesmi színűnek képzeltem a lakkot a swatchok alapján egyébként, lámpafényben ilyen is...

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 08

A következő képen látható színt élőben sosem látta még senki ettől a lakktól, de (szerintem) a holo kiüti a fényképezőgépet, ezért képtelenség másmilyennek fotózni ilyen megvilágításban, ilyen közelről.

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 09

És akkor most a minőségről is egy kicsit: egyszerűen tökéletes! Az állaga egy álom, úgy siklik fel a körmeimre, mint még soha semmi, javítgatni szinte nem is kell, egyenletesen, csíkok-foltok nélkül fed két rétegben, száradása és tartóssága átlagos. Egyedül annyi a hibája, hogy fedőlakk kell rá, mert magában nem szárad valami fényesre, de efelett örömmel siklok át, a fotókon is két rétegben, fedőlakkal láthatjátok. Ja, és nem fog, nem színezi el a körmöket!

Bár először (illetve pont, hogy másodszor) kicsit csalódtam a színében, gyorsan megbarátkoztam vele, és már rengetegszer volt rajtam, igazából amióta megvettem, csak ő, ez szerintem sokat elmond róla. Igazán nőies és őszi árnyalat, szinte klasszikus; nálam jolly joker, gyakorlatilag a teljes őszi ruhatáramhoz passzol.

Végezetül még egy árnyékban készült kép, hogy inkább ez maradjon meg bennetek, mert ha esetleg megveszitek ezt a lakkot, 80%-ban úgyis ilyennek látjátok majd :)

colorsbyllarowe_2015fall_wine&roses_ swatch 10

Az őszi kollekcióból sok másik lakk is tetszik egyébként (micsoda meglepetés :D), a She’s My Cherry Pie-ért fáj a szívem rendesen, aztán ott van a Rain, ami ugyan számomra egyáltalán nem őszi, de ilyen csodálatosan vibráló kéket még nem láttam, és akkor még nem beszéltem a Mocha Grande-ról – hogy lehet egy barna lakk ilyen szép?? De hiába, egy lakkot engedélyeztem magamnak, és annak egyértelműen a Wine & Roses-nak kellett lennie :)

A Colors by Llarowe 2015 Fall kollekció tagjai Magyarországon a Naillandnél kaphatóak 3990 Ft-os áron, illetve elérhetőek a Hypnotic Polish-nál is, és szeptember 15-én előrendelhetőek lesznek a Llarowe saját oldalán, mindkét külföldi webshopból rendeltem már, és elégedett voltam velük, de tapasztalatból mondom, hogy a CbL lakkok esetében egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb, ha a Naillandnél veszitek meg őket.

10 megjegyzés:

  1. Hát, ez is egy gyönyörű CbL lakk, most már kénytelen leszek beruházni egyre (de miért ilyen drágák??)
    Tudom megfogtam a lényeget, de milyen képszerkesztő progit használsz? Mert én pl. Lightroommal dolgozom, és ott be lehet állítani hogy a végén mekkora méretre kicsinyítse a képeket, és ugyanígy minőséget is lehet állítani - lehet hogy van egy ilyen beállítás, de nem vetted még észre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos piszok drágák, de gyönyörűek, a minőségük pedig tényleg szuper.
      Maximálisra van állítva a minőség, mármint legjobbra, a képeket le szoktam kicsinyíteni valamennyire, mert egy kép alapállapotában 10+ MB, de egyébként ha teljes méretben mentem, akkor is ront rajtuk :/ Általában nem látszik meg a képeken, csak azoknál a holóknál feltűnő, ahol ilyen picik a holo-részecskék.

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a lakk! Sőt, az egész kollekció. Viszont tényleg baromi drága, nem hiszem, hogy valaha lesz nekem ilyenem. :( Nekem a Te képeiden sokkal jobban tetszik, mert sokkal hidegebb árnyalatnak tűnik, mint a Lexa fotóin, az Edina fotóin meg hát, meg se lehet állapítani, nem tudom, engem zavar, hogy ennyire közeliek a fotói. Esetleg ha eszedbe jutna egy olcsóbb hasonmás, ne tartsd magadban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem nem zavarnak a közeli fotók, most nála lettek a leginkább színhűek a képek szerintem. Nem segít, ha lekicsinyíted az oldalt? :D
      Nekem biztosan nincsen hasonmásom hozzá, és őszintén szólva nem is hiszem, hogyvan hozzá, de majd nyitott szemmel járok :)

      Törlés
  3. Na, most megleptél ezzel a színnel, bár nem fenyeget a veszély, hogy megveszem a lakkot, de azért eléggé tetszett a kollekcióból, csak pont más arcát mutatta másoknál...

    VálaszTörlés
  4. Első ránézésre nem tetszett a kollekció, úgy éreztem, láttam már hasonlót, a maradék rész meg totálisan hidegen hagyott. Aztán újra és újra szembejöttek képek és egyszer csak mintha átkapcsoltak volna egy kapcsolót az agyamban, egyre jobban elkezdtek érdekelni. Végül odáig jutottam, hogy 3 lakkot is megrendeltem: a Lake of the Pines-t, az Aubergine Dreams-t és a She's My Cherry Pie-t. Várom, hogy megérkezzenek, nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mennyire fognak tetszeni élőben. :)
    Ez a lakk pont nem az én világom, de megértem, hogy miért tetszik Neked és még sok más lánynak, mert a képeket nézve tényleg nagyon szép. Csak magamon nem tudom elképzelni, hogy szeretném. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem igazából az lepett meg, hogy a lilák és a bordók tetszenek a kollekcióból, mert ugye alapból elég kékes-zöldes vagyok; viszont most a Lake of the Pines nekem túl szürkének tűnt, egyhangúnak, vagy nem is tudom, egyáltalán nem tetszik a képek alapján.

      Törlés
  5. Ó, de gyönyörűséges! A vakus képen szinte izzik a lakk, a többin pedig számomra vörösáfonya színe van :) Szívesen elfogadnám én is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vörösáfonya nagyon találó, nekem is eszembe jutott már róla :)

      Törlés