2015. augusztus 1., szombat

Makeup Revolution pirosító: Sugar | teszt

make up revolution blush sugar 01

Ennek a pirosítónak nincs túl érdekes előtörténete: jó minőségű, elérhető árú pirosítót kerestem az iparfumeria kínálatában, rá esett a választásom. Lássuk, mit tud!

Csomagolás: Ahogyan azt már a szemöldökformázó készletnél is írtam, ez a márka nem túl erős csomagolásban – az árak alacsony tartásához valamiből nyilván engedni kell; én nem bánom, hogy a külcsín lett az. Nagyon egyszerű, nem túl jó minőségű műanyagból készült tokban kapjuk a terméket, a feliratok gyorsan lekoptak, a záródást segítő “pöcök” pedig hamar letört.

make up revolution blush sugar 02

Szín, pigmentáltság: A pirosító összesen 6 változatban kapható; én a Sugar árnyalatot választottam, ez egy piszkos, enyhén korallos, narancssárgás barackszín, kissé erőteljesebb, mint a képeken (a kamera nem szereti). Normál és annál sötétebb bőrszínen nagyon szép, természetes hatást lehet vele elérni, úgyhogy nyárra tökéletes. A finishe teljesen matt.

A pigmentáltságával teljesen elégedett vagyok, 2-2 “ecsetmártásnyit” szoktam belőle használni – megfelelően pigmentált ahhoz, hogy kellemes legyen vele dolgozni (=ne kelljen hatszor visszamenni ugyanarra a területre), de nem annyira pigmentált, hogy könnyen bohócarcot festhessünk vele.

make up revolution blush sugar 03

Használat, állag: A Real Techniques Buffing Brush-sal szeretem használni - tudom, hogy nem erre lett kitalálva, de bevált hozzá. Könnyen és szépen eldolgozható, egy picit porzik, de egyáltalán nem vészes.

Tartósság: A csomagolás mellett ez a másik gyenge pontja a terméknek, de nagyban függ a tartóssága attól, hogy mire teszem fel. A lepúderezett arcomról illetve a Bourjois CC kréméről viszonylag gyorsan, pár óra alatt “felszívódik”, de pl. a Paula”s Choice Super Light fényvédős hidratálóján egész sokáig fent marad, de ez inkább a PC érdeme valószínűleg.

Ár, elérhetőség: Az iparfumeria webshopban 950 Ft-os áron tudjátok megvásárolni a terméket; ez ugyan nem sok, de többet nem is nagyon ér szerintem.

Összességében: Nem rossz, de nem is tökéletes termék, a tartósságán lenne mit javítani. Első pirosítónak, a színekkel való ismerkedéshez, kísérletezéshez tudom ajánlani. 3/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

* ez egy időzített bejegyzés, a hozzászólásokra augusztus 9. után tudok válaszolni

1 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem annyira tartós, pedig végre egy normális matt pirosító lenne

    VálaszTörlés