2015. augusztus 10., hétfő

Kedvenc város | Mani-acs

maniacs_város

Az úgy volt, hogy… Először az járt a fejemben, hogy nekem nincs is kedvenc városom, úgyhogy csak egy, a kezdőképhez hasonló sziluett-jellegű mintát szerettem volna, aztán eszembe jutott Pécs, ami valójában tényleg a kedvenc városom, egyszerűen szeretek ott lenni és egy jellegzetes jó érzés tölt el a városban lézengve.


maniacs_város 01

Mindenképpen szerettem volna ismét gradient alapot, mert nagyon rákaptam mostanában erre a technikára, és mivel Pécs délen van, ergo sokat süt a nap és meleg van, ehhez illő színeket és mintát választottam.

Felhasznált lakkok: Avon Inspire, Rimmel Salon Pro 313 Cocktail Passion, Bourjois 1 Seconde 07 Fuchsia Bucolique, a minta pedig fekete akrilfestékkel készült.

maniacs_város 02

A mintával nem vagyok megelégedve, de egyszerűen nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna, nem állt kezemre az ecset.

maniacs_város 03

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

6 megjegyzés:

  1. Nemrég voltam Pécsen, bár tényleg sok a látnivaló meg a környéken is, nekem Szombathely marad a kedvenc városom :)
    A mani nagyon tetszik, gyönyörű ez az átmenet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Engem nem is a látnivalók vonzanak (sosem voltam egy nagy városjáró, műemléknézegető ember), hanem azt azt érzést szeretem, ami elönt, ha Pécsen vagyok :)

      Törlés
  2. Pécs egy életérzés ^^
    Nekem tetszik a manikűr, mediterrán lett. Ráadásul most a nagyobb sétálóutcák fölé feszítettek ki árnyékolókat, amiknek pont ilyen a színűk :)

    VálaszTörlés
  3. Pécsen eddig csak egyszer jártam barátnő látogatóba, de nekem is nagyon tetszett a város :) Én télen voltam, így nem tudom megítélni mennyire lehet ott meleg, viszont a manikűr fantasztikusan néz ki ^^

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett ez a manikűr. nyárias. :)

    VálaszTörlés