2015. augusztus 4., kedd

Kedvenc nyári lakkjaim

kedvenc nyári lakkjaim 01

Sosem volt még ennyire egyszerű kiválasztani a kedvenc lakkjaimat, a fehér Avon első kenésre kedvenc lett, a két ILNP Ultra Holo pedig bár első pillantásra kicsit csalódást okozott, később menthetetlenül beléjük zúgtam. Vigyázat, sok kép következik!

Pár csoportkép előzetesnek:

kedvenc nyári lakkjaim 02

kedvenc nyári lakkjaim 03

kedvenc nyári lakkjaim 04

Avon Gel Finish Iceberg White

A legjobb fehér lakk, amit valaha próbáltam, szerintem ennyi a lényeg; mostanában mindig őt kenem nail art alapnak, imádom. Ha ügyesek vagyunk, 1 rétegben fed, gyorsan szárad, könnyű vele dolgozni. A swatchsticken 1 rétegben láthatjátok, fedőlakkal, mert a műanyag “magába szívja” a festéket, emiatt matt lenne a felülete egyébként.


kedvenc nyári lakkjaim 05

kedvenc nyári lakkjaim 06

ILNP 1UP

Az ILNP Ultra Holo kollekciója nagyon tetszett a promóképek és az előzetes swatchok alapján, így két árnyalatot is előrendeltem, a limezöld(nek hitt) 1UP-ot és a királykék Honor Roll-t. Aztán amikor kézhez kaptam őket, csalódott voltam, nem voltak olyan élénkek, teltek, mint képzeltem őket. Valahogy mégis csak ezt a két lakkot viseltem “civilben”, mióta megvannak.


kedvenc nyári lakkjaim 07

A 1UP valóban ultra holo, szemkiverősen káprázik napsütésben. Limezöldnek hittem a képek alapján, de szerintem inkább almazöld, csak van egy sárgás beütése, ami erős fényben érvényesül, egyrészt ezért számítottam limeszínre, másrészt pedig emiatt egy picit az A-England Dragonra emlékeztet – teljesen más árnyalat a kettő, a finishük is más, ezt csak érdekességképpen mondom, egyéni benyomás.

Napsütésben élénkebb, teltebb árnyalat és persze ott a brutális holo-hatás, szűrt fényben visszafogottabb, finom látvány; árnyékban viszont eléggé vérszegény, nem véletlenül nyári kollekciós lakk.

kedvenc nyári lakkjaim 08

Két rétegben fed, viszonylag gyorsan szárad, fedőlakk nem árt neki, de nélküle is szép szerintem.
Annyira gyönyörű…

kedvenc nyári lakkjaim 09

ILNP Honor Roll

Technikai jellemzőiben megegyezik a 1UP-pal, talán egy icipicit kevéséb érvényesül benne a holo, de a különbség nem akkora, mint ami a képeken látszik.

kedvenc nyári lakkjaim 10

Rá is érvényes, hogy napsütésben sokkal élénkebb, ekkor igazi királykék, a fény mennyiségének csökkenésével arányosan veszít a teltségéből. Valószínűleg azért volt először csalódás ez a két lakk, mert nem megfelelő körülmények között vettem ki őket a dobozból, ráadásul üvegben nem tűnnek annyira extrának.

kedvenc nyári lakkjaim 11

Pár közös kép, az első kettő szűrt fényben, a harmadik napsütésben készült, látszik a különbség:

kedvenc nyári lakkjaim 12

kedvenc nyári lakkjaim 13

kedvenc nyári lakkjaim 14

A végére pedig egy csoportkép, mert nem volt szívem kiszanálni, így is nagyon nehéz volt redukálnom a képek számát:

kedvenc nyári lakkjaim 15

Az Avon Iceberg White-ot az Avon Online-on keresztül vagy a tanácsadónőtöktől vásárolhatjátok meg, teljes ára 1398 Ft, általában 899 Ft-ra van leakciózva.

Az ILNP lakkokat az ilnp.com-on rendeltem elő, Magyarországról a Nailland Hungary által a legegyszerűbb beszerezni őket, 3190 Ft-ba kerülnek.

Nektek mik voltak a kedvenc lakkjaitok, árnyalataitok a nyáron?

* ez egy időzített bejegyzés, a hozzászólásokra augusztus 9. után tudok válaszolni

8 megjegyzés:

  1. Én még mindig a tökéletes fehér lakk vadászatában vagyok, sajnos a legutóbbi kísérletezésem sem hozta a várt eredményt :( Moyrát vettem, sokan esküdtek rá, hogy milyen jó, de amiből 4 réteg kell a teljes fedéshez, az nekem nem jó. Lehet, hogy kipróbálom ezt az Avon lakkot, a képeken nagyon meggyőző :) Na és a kék ILNP *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik Moyra, a Gel Look Nina? Ez az Iceberg White tényleg szuper, mindenképpen próbáld ki! :)

      Törlés
  2. Az Iceberg sokáig nálam is az első volt. De aztán jött a Bourjois fehér La Laque-ja... és tarolt. :) Sőt a nude, a piros és pinkes piros árnyalatát is beszereztem. Mind kifogástalan. Ezen a nyáron ők a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elfogy az Avon, lehet, hogy kipróbálom ezt a Bourjois-t, bár egy ilyen "sima" lakkért kicsit sokallom azt az árat, amit elkérnek érte :)

      Törlés
  3. De jók együtt, még egy maniban is el tudom képzelni őket. A neon China Glaze-ek és holos A-Englandek a kedvenceim, de tervezek még pár lakkot venni, csak fogyjon a készlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez jutott eszembe fotózás közben, nagyon passzolnak egymáshoz :) A neon lakkok nem az én világom, az A-Englandek viszont nagy kedvenceim :)

      Törlés