2015. augusztus 17., hétfő

Bourjois Twist Up The Volume szempillaspirál | teszt

162

A Bourjois Twist Up The Volume szempillaspiráljáról csak jókat hallottam-olvastam és a Bourjois márkában sem csalódtam még, így bátran próbáltam ki e terméket, melynek különlegessége a 2 az 1-ben kefében rejlik. Lássuk, mit tud!

174

Csomagolás: Egyedi formájú, fényes fekete tubus ezüst betűkkel, a kupak fehér része tekerhető és tekerendő, ezzel válthatunk a kétféle kefeállás között. Az 1-eshez tekerve egyenes kefét kapunk, mely szétválasztja és hosszabbítja a pillákat, a 2-eshez tekerve a kefe megcsavarodik, ezáltal a tüskék sűrűbben állnak és spirálszerű alakban helyezkednek el, így dúsítva a pillasort.
Kiszerelés: 8 ml.

Untitled 1

Használat: A festék kezdetben túl híg volt a számomra, azonban amikor a kefét fotóztam, pár percre nyitva maradt a tubus, ez az idő alatt a festék tökéletes állagúra sűrűsödött. 2-2,5 hónapja használtam, amikor észrevettem, hogy elkezdte egy picit összetapasztani a szempilláimat, feltételezem már túl sűrű lett a festék. Ezt csalódásként éltem meg, egy ilyen árkategóriájú spiráltól nem ezt várom, bár tény, hogy elvileg amúgy is csak 3 hónapig szabad használni a spirálokat a fertőzések és egyéb problémák elkerülésének érdekében.

Kicsit tartottam attól, hogy a kefe viszonylag nagy mérete miatt össze fogom kenni a szemhéjamat, de a szilikonsörték megfelelő hossza miatt szerencsére ez nem szokott előfordulni.

Értelemszerűen sorrendben érdemes használni a kétféle kefeállást, de én gyakran csak egy réteget teszek fel a csavart kefével, mert egyébként is inkább a dúsító hatást keresem és kedvelem; hétköznapokra ennyi tökéletesen elég a számomra.

Hatás: Az első használatkor nem értettem, mitől olyan nagy szám ez a spirál, nem volt meg a "hűha"-élmény. Miután viszont egy picit besűrűsödött a festék, eszméletlenül gyönyörű pillákat lehetett vele elérni, hihetetlen mértékben hosszabbította és dúsította őket, emellett a szálak egyenként álltak, mégis drámai volt a hatás, kis túlzással mintha műszempilla lett volna rajtam. Mint említettem, most, 2-2,5 hónap használat után már nem választja szét eléggé a szempillákat, ha nem vagyok elég ügyes, előfordul némi pókláb-hatás, többet kell vele dolgozni, hogy szép eredményt érjek el. Sajnos használat közben is lefotózni is csak nemrég volt érkezésem, így nem tudom megmutatni a maximális teljesítményét a képeken.

1. spirál nélkül
2. egy réteg spirál az 1-es kefével
3. egy réteg spirál az 1-es kefével + egy réteg a 2-es kefével

Untitled 3

Tartósság: Az elmúlt hetek kánikulájában előfordult, hogy egész napos viselés után a szemöldököm alatti területre (ahol hozzáérnek a pilláim a bőrömhöz) némi feketés lenyomat került, de normál körülmények között megfelelően tartós a termék, sosem tapasztaltam pergést, ugyanakkor sminklemosóval, micellás vízzel könnyen eltávolítható.

Ár, beszerezhetőség: Ajánlott fogyasztói ára 3500 Ft és számos drogériában, webshopban kapható, az iparfumeriánál jelenleg 2990 Ft-ba kerül. Egyébként létezik vízálló és “ultra fekete” változatban is, én egyiket sem próbáltam.

Összességében: Nagyon tetszik a hatása, de a - szerintem - rövid "üzemidő" miatt nem tudok maximális pontot adni neki. Azoknak ajánlom, akik drámai szempillákra vágynak és nem zavarja őket, ha gyakran kell cserélniük a spiráljukat. 4,5/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

4 megjegyzés:

  1. Igazán látványos a végeredmény. Egyszer nekem is volt tőlük egy érzékeny szeműeknek való spirálom és nagyon szerettem. Nem is értem miért nem vettem tőlük azóta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is próbáltam, nekem is nagyon bejött, szerintem ahhoz fogok visszatérni :)

      Törlés
  2. Hű de gyönyörű szempilláid vannak *.* Nem semmi a változás, már az első kefével is, szépen hosszabbít:)

    VálaszTörlés