2015. augusztus 22., szombat

Bikini | Mani-acs

maniacs_bikini

Ebben a fordulóban a bikini(s körmök) volt a témánk, nekem pedig egyből egy gradient alapú nyomdázás jutott eszembe, de mostanában több ilyen is volt-lesz a blogon; valami mást szerettem volna.

Mindig ámulva és őszinte csodálattal figyelem Lexa akrilfestékes munkáit (és az egész blogját), és bár valószínűleg sosem leszek olyan jó, mint ő, ha fejlődni akarok, ahhoz mindenképpen gyakorlás által vezet az út, úgyhogy a szabadkézi festés mellett döntöttem.

019

Sajnos nem igazán tetszik az összhatás, a színeket nem sikerült jól összekombinálnom – máskor ezzel sosincs gondom, szerintem az okozta a zavart, hogy akrilfestékekből kevertem ki az árnyalatokat, így nem láttam őket előre egymás mellett; illetve az alapszín sem volt a legjobb választás.

Az alap a Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 873 Breakfast in Bed volt, az akrilfestékek Vamp márkájúak (a Moyránál kaphatóak), a matt hatást pedig a Flormar Matifying Top Coat-tal értem el.

014

Kontúrozni is szerettem volna a mintákat, de ezt lehetetlen küldetésnek éreztem a pántok esetében, úgyhogy letettem erről.

017

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

8 megjegyzés:

  1. Pedig ez bikinis :) Szerintem ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem aranyos lett, bár a barnás bikini egy picit elüt a többitől, de ettől függetlenül is jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Amúgy az a barna padlizsán-lila, csak fotón ez kevéssé látszik :/

      Törlés
  3. Nekem tetszik, nem tudom mi bajod a színekkel :) ;) Szuper lett!!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is szuper lett! :) Én mondjuk nem mertem bevállalni ezeket az apró bikini mintákat, de te ügyesen megoldottad a feladatot.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, olyan cuki azok a pici bikinik :)

    VálaszTörlés