2015. július 7., kedd

Surprise, surprise | nail art

Untitled 1

Nemrég felkeresett Viki a Coty-tól, és megkérdezte, lenne-e kedvem tesztelni az Astor Quick&Shine lakkokat – küldene 3 árnyalatot, és ezek felhasználásával kéne manikűrt alkotnom a blogra. Mivel úgy gondoltam, rám fér egy kis kihívás, ezért igent mondtam.

Egymáshoz illő árnyalatokat kaptam szerencsére (pontosabban Vikinek köszönhetően, gondolom): a Chic Countryside névre hallgató tealt, a gyöngyházas jégkék-jégzöld Alluring Blue-t és a trió számomra legkülönlegesebb darabját, az ezüst glitteres, törtfehér Kiss & Cuddle-t.

057

Az első manikűrt már azelőtt kitaláltam, hogy megérkeztek volna hozzám a lakkok; régóta szerettem volna ilyen típusú lakkozást készíteni. Celluxxal és díszítőszalaggal dolgoztam, utóbbival meggyűlt a bajom, a közeli képen látszik, hogy nem valami szép a felülete, és nagyon könnyen nyúlik is, ezáltal pedig elveszti az egyenletes szélességét.

077

Ráadásul egyik fedőlakkom sem bírja ezeket a nagy melegeket, elkezdtek bubisodni :(

051

A másik manikűr ötlete azután született meg a fejemben, hogy menthetetlenül belezúgtam a Kiss & Cuddle-be. Ez a legbájosabb lakk, amihez valaha szerencsém volt, ezt a tulajdonságát megtartva szerettem volna lakkozásba foglalni, valamilyen virágmintás nyomdázást tudtam mellé elképzelni – így esett a választásom a Pet’la Plate Golden Russian palettára. Most nem bíztam díszítőcsíkra az elválasztó szerepét, de a fekete akrilfesték talán kicsit erős lett ehhez a finomnak szánt látványhoz.

060

És hogy a lakkokról is szó legyen:
Az üvegek 8 ml lakkot tartalmaznak, az ecset lapos, lekerekített végű, közepesen széles, kényelmesen használható. A feliratok 45 másodperces száradást és 1 réteges fedést ígérnek, magasfényű finishsel. Ezek közül egyiket sem teljesítik a lakkok, de lássuk sorban, mit tudnak.

605 Chic Countryside: Imádom a teal árnyalatokat, úgyhogy ezen a darabon akadt meg először a szemem. Két rétegben fed, közepesen gyorsan szárad, viszonylag fényesre, de én azért tennék rá fedőlakkot. A színe inkább a zöld felé hajlik, és pont annyira világos/sötét, hogy bármelyik évszakban szívesen viselném. Viszont van egy elég nagy hibája: elszínezi a körömlemezt, így dupla réteg alaplakkot ajánlok alá.

601 Alluring Blue: Ő nem igazán az én színem, nem kedvelem a gyöngyházas árnyalatokat. Szintén két rétegben fed, ahogy látjátok, nyomdázásra is alkalmas. Minél többet nézem, annál inkább zöldnek látom, mint kéknek, mindenesetre kifejezetten világos, így napsütötte bőr mellett csodásan mutat. A finishe tipikus gyöngyházas finish; gyorsabban szárad, mint teal társa, de a két réteg miatt neki sem elég a 45 másodperc.

104 Kiss & Cuddle: Sosem hittem volna, hogy ő lesz a kedvenc, de így történt. Egyszerűen elvarázsolt az a báj, kedvesség, ártatlanság, amit ez törtfehér lakk sugall. A színe pont annyira púderes, hogy egy tisztán fehér lakk mellett feltűnjön, magában csak annyit veszünk észre, hogy nem hibajavító-fehér. Az apró ezüst glitterek sokaságától tartottam a lemosást illetően, de egyáltalán nem okoznak akkora gondot, mint az ilyen típusú lakkok általában. Önmagában 3 rétegben fed, aki siet, annak érdemes megpróbálnia egy réteg fehér lakk felett. Mindenképpen ajánlott fedőlakkot is használni mellé, kell hozzá, hogy kiteljesedjen a szépsége.

065

A lakkok ajánlott fogyasztói ára 1299 Ft, amit én egy picit soknak érzek a tudásukhoz képest, de ha beleszeretünk egy árnyalatba, érdemes tenni velük egy próbát.

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róluk alkotott véleményemet.

5 megjegyzés:

  1. beleszerettem a Kiss & Cuddle árnyalatba. gyönyörűséges. *-*

    VálaszTörlés
  2. A Kiss & Cuddle tényleg nagyon szép! Ma meg is nézem közelebbről a Rossmannban.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek ezek a lakkok és a manik is azok lettek! :)

    VálaszTörlés
  4. Szép manikűrök. A kék szerintem is zöld, már láttam élőben, de ezt a finisht nem szeretem, meg van is otthon, többnyire nyomdázni szoktam hasonlóval. A fehér tényleg aranyos lakk, egyszerű és mégis csinos.
    Hú, már annyi lakkom van, hogy tényleg valami különlegeset veszek csak.

    VálaszTörlés