2015. július 20., hétfő

Manikűrvadász #18

030

Huh. Nem sokon múlott, hogy elkészültem a bejegyzéssel, ugyanis tegnap este ért villámcsapásként, hogy holnap Manikűrvadász.

Szerencsére magán a lakkozáson nem kellett sokat gondolkoznom, mert már aznap, hogy kiderült, Elíz lesz a párom, eldöntöttem, hogy ezt a cukorkoponyás, “sugar skull” manikűrt fogom újraalkotni. Nagyon tetszenek az efféle minták, de még sosem próbálkoztam ilyesmivel, ideje volt belevágni.
Cukor koponya manikűr1

Az alap az Avon Gel Finish Iceberg White volt – ez a legjobb fehér lakk, amivel valaha dolgom volt –, erre festettem fel először akrilfestékkel a körvonalakat, utána pedig pontozóval és színes lakkokkal töltöttem ki a kitölteni valókat – ne kérjétek, hogy felsoroljam az összes lakkot :)

032

Akkor lett volna az igazi, ha a színezés után még átmegyek a körvonalakon, de bevallom, ehhez nem volt merszem, örültem, hogy egyszer sikerült őket megrajzolnom.

Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, élőben kevésbé látszanak a hibák – vagy csak erősebb szemüvegre van szükségem :D

051

Nézzétek meg a többiek munkáit is! Én már nagyon kíváncsi vagyok, Zsóka mit választott tőlem :)


27 megjegyzés:

  1. Ez de...nagyon nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Szabad erre mondani hogy cuki?! :D de ha a cuki nem is adekvát akkor maradjunk annyiban, hogy ez nagyon menő lett!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát tőlem nyugodtan nevezheted cukinak :D Köszi :)

      Törlés
  3. Fúú, ez nagyon ott van! Mindkettő nagyon jó! :D

    VálaszTörlés
  4. Ez baromi jó lett! Imádom a körmeidet :D

    VálaszTörlés
  5. De jó lett! Annyira jó, hogy a virágok, azaz a szemeik, vagy hogy mondjam, más-más színűek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos lett tetszik ez a minta! ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, tetszik hogy nyárias verzióban alkottad újra :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem tökjó! Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett!! Tetszenek a színek és a kivitelezés is:)

    VálaszTörlés
  10. Whao! *.* Most leesett az állam. :D

    VálaszTörlés
  11. Wow, sokat dolgozhattál vele, szuper lett!!

    VálaszTörlés
  12. Szuper lett, nagyon jól néz ki! :) Én is összes körmös sugar skull manit tervezek majd készíteni, ha valaha egyszer újra ilyenre adom a fejem :)

    VálaszTörlés
  13. Eszméletlen jó lett, biztos rengeteg meló volt vele - de megérte! :)

    VálaszTörlés
  14. Csini lett le a kalappal, hogy mindegyik körmödre ráfestetted. :)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm a rengeteg kommentet&dicséretet! :)

    VálaszTörlés
  16. Ez valami fantasztikus! :)))
    Nagyon jó!!:))

    VálaszTörlés
  17. Hatalmas wow, irigylésre méltó manikűrt készítettél! *-* Nagyon részletes lett, imádom!

    VálaszTörlés