2015. július 10., péntek

Makeup Revolution Focus & Fix szemöldökformázó készlet | teszt

makeup revolution focus & fix eyebrow shaping kit 01

Már egy jó ideje szemöldökporral és ecsettel formázom a szemöldökömet, mert sokkal pontosabban lehet velük dolgozni, mint a ceruzás kiszerelésű termékekkel. Egy ideje azonban kétlaki életet élek, így szükségem volt egy második készletre, a Makeup Revolution Focus & Fix szett pedig szimpatikusnak tűnt, és a swatchok alapján a Medium Dark változat színei megfelelnek a számomra, így rá esett a választásom.

makeup revolution focus & fix eyebrow shaping kit 02

Csomagolás: Az már az első pillantásnál látszott, hogy a csomagolás nem túl jó minőségű, a műanyag kissé olcsó hatást kelt és nagyon könnyen karcolódik, de ilyen árkategóriában nem is nagyon várhatunk ennél többet. Szerencsére inkább csak az esztétikai szempont sérült, funkcionálisan nincs vele problémám, a dobozka jól záródik és még egy tükör is helyett kapott a fedélben. Kiszerelés: 5,8 gramm.

makeup revolution focus & fix eyebrow shaping kit 03

Szín, pigmentáltság: A termék két változatban kapható, Light Medium és Medium Dark, én utóbbit választottam, hiszen sötétbarna hajam és szemöldököm van. 3 por állagú festék és egy felkenve teljesen átlátszó viaszos-waxos anyag található a szettben.

A színek a panben nagyon világosnak tűnnek ahhoz képest, hogy összesen két változatban kapható a termék, és ez a sötétebbik verzió, ezért amikor kézhez kaptam, leírtam magamban a terméket, mondván ez biztosan nem lesz jó nekem, de szerencsére nem így lett.

A bal felső árnyalat (1) egy világos mogyoróbarna, ő nekem túl halvány. A jobb felső (2) panben világosabbnak tűnik, mint a bal alsó szín (3), swatcholva azonban látszik, hogy inkább az különbözteti meg őket, hogy előbbi szürkés-semleges tónusú, utóbbi pedig vöröses. Ezt egészen addig nem tudtam, míg nem el nem készítettem a mintákat a bejegyzéshez, így eddig 3-ast használtam a szemöldökömre, mert úgy gondoltam, hogy a 2-es világos lenne nekem. Így azonban át fogok térni a a 2-esre, hiszen semleges tónusa miatt ő sokkal inkább illik a természetes színeimhez.


makeup revolution focus & fix eyebrow shaping kit 04

A mintákon nem tűnnek túl pigmentáltnak a színek, de rendeltetésszerű használat során egyáltalán nincs velük probléma, nem kell őket építgetni.

Használat: A szetthez járt egy mini ecset (és egy mini szemöldökcsipesz is), méretéből fakadóan nem igazán áll kézre, és nem is túl jó minőségű, így én a bevált BrushArt szemöldökecsetemmel használom a festékeket. Az állaguk jó, nem porolnak vagy potyognak.

Először a viaszból/waxból szoktam tenni a szemöldökömre, majd erre kerül a por, de egyébként már önmagában is javít a látványon a viasz, rendezettebb lesz vele az összkép. Nagyon szép, természetes hatást lehet vele elérni, emiatt jobban szeretem, mint a Sleek hasonló készletét.

A lenti képen még a 3-as, azaz a vöröses árnyalatot viselem, ezért üt el kissé az eredeti színemtől, élőben egyébként nem feltűnő, ebben a videóban is ezt viselem.

makeup revolution focus & fix eyebrow shaping kit 05 

Tartósság: Mivel nem szorul túl nagy korrekcióra a szemöldököm, ezért nehéz megítélni a termék tartósságát, de eddig nem volt rá panaszom; a swatchokat is csak sminklemosóval tudtam teljesen eltávolítani a kezemről.

Ár, elérhetőség: Az iparfumeria webshopban 1890 Ft-ért kapható a szett, szerintem maximálisan megéri az árát.

Összességében: Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a termékre; kiváló az ár-érték aránya, az olcsó hatású csomagoláson kívül nem tudok róla rosszat mondani.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

2 megjegyzés:

  1. Jónak tűnik. :) Én is egyre többet foglalkozom a szemöldökömmel, illetve keresem a jobbnál jobb termékeket amikkel formázni tudnám. A makeup revolution jó dolgokat készít de inkább a termék minőségére mennek rá a csomagolást pedig picit háttérbe szorítják, de ahogy észrevettem próbálnak a praktikusságra is odafigyelni. A pink panda oldalán is kapható sok revolution termék szerintem szintén elég kedvező áron!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, majd ha felkelti még az érdeklődésemet valamelyik termék, ott is körülnézek :)

      Törlés