2015. július 29., szerda

Geometriai formák | Mani-acs

maniacs_geometry

A Mani-acs legutóbbi fordulójában a geometria formák szolgáltak inspirációul a számunkra. Elég bő téma szerintem, ötletből nem is volt hiány. Na de a kivitelezés…

(hosszú bevezető következik)

A bejegyzésben szereplő manikűr 9 vagy 10 próbálkozás eredménye, már elvesztettem a fonalat. Először cellux-háromszögeket szerettem volna fehér alapra, de a lakkos celluxxal képtelen volt megbirkózni az ollóm (2 próbálkozás). Ezután dupla nyomdázást szerettem volna, de képtelen voltam elérni a megfelelő látványt (3 próbálkozás). A harmadik manikűrötlet szabadkézzel festett minta lett volna gradient alapra, de be kellett látnom, ehhez kevés a kézügyességem (2 próbálkozás). Végül kitaláltam, hogy ugyanerre az alapra nyomdázni fogok. Sikeresen meg is lett a manikűr, de mivel érthető módon egy kissé feszült voltam már, elkapkodtam az elpakolást, és a celluxdarab, amivel letakartam a bőrt a körmeim körül az átmenet készítése előtt, ráragadt a mutatóujjam körmére és persze felszedte a lakkozást. Itt már nagyon közel álltam ahhoz, hogy feladjam az egészet, úgy voltam vele, hogy ez a bénázás nem lehet véletlen, az univerzum ezzel üzen, hogy lépjek már túl ezen a témán, de annyira tetszett az alapnak készített gradient, hogy aludtam rá egyet, és másnap csakazértis megcsináltam. (ezek szerint 9 próbálkozás volt)

maniacs_geometry 01

Az alap tehát az essence 39 lime up!, a Rimmel 60 Secondy by Rita Ora 863 Do Not Disturb és 823 Blindfold Me Blue lakkokból készült átmenet lett, amit egy réteg Avon Gel Finish Iceberg White-ra szivacsoztam fel. A nyomdalemez a Pueen 24B 62-es lemeze, a nyomdalakk pedig a Moyra Gel Look Nina, a fedőlakk a Catrice Ultra Stay & Gel Shine. A fotókon elég feltűnőek a hibák, hiányosságok, ezzel a lemezzel (vagy a lakkal) gyorsan kell dolgozni; viszont élőben ezek egyáltalán nem látszanak, és olyan szép ez a színkombó, hogy jajj, nagyon-nagyon tetszik.

maniacs_geometry 02

Nézzétek meg a többiek alkotásait is:

6 megjegyzés:

  1. ez nagyon király lett:) nekem tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. Hát, sajnállak, hogy ennyit kellett szenvednek, de megérte, nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Megérte ezt a rengetek próbálkozást és szenvedést :D gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  4. Van, hogy nekem sem megy, tegnap négyszer kellett megcsinálnom egyik körmömet, én már attól is a plafonon voltam, persze jobb lett volna, ha nem ugrál a család körülöttem.
    A manid nagyon tetszik, az átmenet, a minta, minden!!

    VálaszTörlés