2015. június 15., hétfő

Manikűrvadász #17

062

Erre a fordulóra kicsit késve sikerült csak jelentkeznem; szerencsére nem voltam egyedül ezzel, így Annával egymástól választottunk manikűrt.

Amikor megláttam nála ezt a pöttyöst lakkozást, eszembe jutott, hogy ebből inspirálódva elkészíthetném a DIY Minty-met, így nem is keresgéltem tovább.

P4230138

Az alapszín a Misslyn 567 Neverland volt, erre pöttyöztem a Golden Rose Rich Color Nr. 76-tal és a Rimmel Salon Pro 313 Cocktail  Passion-nel. Fedőlakként a Catrice Ultra Stay & Gel Shine-t használtam.

065

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

16 megjegyzés:

  1. Annyira bírom hogy ilyen szép precízen dolgozol! És a vidám világos színek különösen jólesőek ebben a nagy melegben! Az egyik PP lakk jutott eszembe a manidról :)))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nem véletlenül amúgy, direkt másoltam a Minty-t :) Egyszerűen imádom azt a lakkot - egészen addig, amíg az üvegben látom, és nem felkenve, úgy egyszerűen nem adja azt a hatást, amit megálmodtam tőle. Így kitaláltam, hogy elkészítem a saját verziómat :)

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett, a tökéletes DIY Minty manikűr :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lett! Nekem is csak üvegben tetszik a Minty, körmeimen már nem lenne jó, sajnos.

    VálaszTörlés
  4. Mekkora király! Jobb mint az eredeti Minty. Nagyon tetszik ^_^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Szerintem én is kipróbálok egy DIY Minty-t! Hatalmas ötlet! :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira jót nevettem, hogy te is pöttyöset választottál tőlem. :D Egyébként nagyon tetszik, jobban mint az eredeti Minty lakk. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Kb. én is ugyanezt írtam amúgy a te manikűrödhöz :D

      Törlés
  7. De szuper lett, imádom ezt a manit! A zöld lakkot meg láttam a Müllerben, csak szét volt válva :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Ó, kár :( Az enyémnek nincs semmi baja, és remélem ez így is marad :)

      Törlés
  8. És tényleg olyan, mint a Minty :D Nagyon klassz lett!

    VálaszTörlés