2015. június 13., szombat

Komfortzónán kívül | Mani-acs

maniacs_komfortzóna

Ez alkalommal olyan manikűrt kellett alkotnunk, ami kívül esik a komfortzónánkon. Én pedig egy nyomdázást hoztam. Joggal kérdezhetnétek, hogy ebben mi a kihívás, pláne, mitől esik ez a komfortzónámon kívülre.

Nos, ezt még nem említettem a blogon, de tulajdonképpen nem szeretek nyomdázni, legalábbis nagyon nehezen veszem rá magamat. Csodálatos nyomdás manikűröket látok mindenhol, az enyémek viszont nagyon ritkán sikerülnek jól, legtöbbször technikai problémák lépnek fel, így sosincs kedvem elrontani az alapszínt egy elbénázott mintával. Régóta szerettem volna viszont kipróbálni a gradient vagy a dupla nyomdázást, és úgy döntöttem, most előbbit fogom megvalósítani.

maniacs_komfortzóna 01

Nagyon egyszerű kis manikűr lett, de nekem tetszik. Az El Corazón Large Hologram Nymphet és Kryptonite-ot azóta szerettem volna átmenetben látni, hogy megvannak nekem, úgyhogy nem volt nehéz eldönteni, mivel nyomdázzak. A fehér alap a Golden Rose Rich Color Nr. 76 volt, a fedőlakk (csak a nyomdázott körmeimre kentem) pedig a Catrice Ultra Stay & Gel Shine. A nyomdalemez a Moyou Sailor 05.

maniacs_komfortzóna 02

Az is kicsit komfortzónán kívül esett, hogy a szabadban fotóztam; lakkos üveg helyett (mivel az El Corazón üvegeket nem lehet normálisan tartani szerintem) pedig kerestem egy korábbi nyaraláson gyűjtött tengeri sün vázat.

maniacs_komfortzóna 03

maniacs_komfortzóna 04

10 megjegyzés:

  1. Tényleg jó lett! Ez a minta különösen is aktuális. :) És hát váó, hogy ezekkel a lakkokkal nyomdáztál, nekem eszembe sem jutott volna, hogy őket használjam. Pedig fehéren tök jól mutatnak. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó lett! Nagyon jól sikerült :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, vidáááám és színes, ahogy én szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett és nagyon szép színes :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem irtó jól sikerült, nagyon tetszenek a színek :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem eszméletlen jól sikerült, érdekes és tetszetős egyben!

    VálaszTörlés
  7. Nem szeretsz nyomdázni, nahát! Pedig milyen szép lett! Az hittem, valami rózsaszín manit fogunk látni, ahogy a címet olvastam :D

    VálaszTörlés