2015. június 27., szombat

Fantasy | Mani-acs

mani-acs_fantasy

A mai témánk egyáltalán nem áll tőlem messze, mégis, sokáig nem tudtam, mit fogok alkotni a fordulóra.

Először eszembe jutott, hogy van nekem egy olyan lakkom, hogy A-England Fotheringhay Castle, amit mindentől függetlenül is imádok, de ráadásul tökéletesen “erdei tündér-szín” a számomra, így biztos voltam benne, hogy szerepeltetni fogom. A második ötletem a tündérszárnyak megjelenítése volt, amit szitakötő-szárnyhoz hasonlóra képzeltem el, itt azonban megakadtam. Ezután történt, hogy megtaláltuk az egyik cicánkat, elütve. Így lett a lakkozásból szárnyas cica Szofi aka Szoffancska emlékére, aki már valahol máshol tündérkedik.

mani-acs_fantasy 01

A mutató- és kisujjamra tehát a Fotheringhay Castle került, amire fekete akrilfestékkel dolgoztam, a középső- és gyűrűs ujjamra pedig az essence réges-régi toppere, a Night In Vegas, amire szintén akrilfestékkel rajzoltam fel a szárnyakat. 

mani-acs_fantasy 02

Valójában a szitakötők szárnya nem így néz ki, de ez a minta sokkal mutatósabb és szitakötősebb volt, mint a valódi lett volna. Sajnos a topperből nem sok látszik, most először éreztem úgy, hogy szükségem lenne a China Glaze Fairy Dust-ra. Az akrilfestékes tevékenységemhez pedig annyit tudok hozzáfűzni, hogy gyakorolni, gyakorolni…

mani-acs_fantasy 03



6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Ez a lakk is gyönyörű, szegény maccs :(

    VálaszTörlés
  2. Először is sajnálom a cicust, nagyon szép kis jószág volt :(
    Másodszor gyönyörű manikűr lett - nekem a japán mondavilág szárnyas macskái jutottak eszembe róla - Stephanie Pui-mun Law szokott róluk szép képeket csinálni :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom szegény cicust :( Gyönyörűséges volt!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, szép gesztus, hogy a cica is rajta lehet. Sajnálom szegényt, remélem jó helyen lesz odafent! :(
    Nagyon tetszik a tündérszárny, én is kipróbálom! :))

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom a ciicádat :( :(
    Nagyon jó , hogy macskát is ráfestetted a körmeidre és a tündérszárnyak is gyönyörűek :)

    VálaszTörlés