2015. június 22., hétfő

Avon Nutra Effects Radiance termékcsalád | teszt

054

Két hónappal ezelőtt felkerestek az Avontól, hogy volna-e kedvem tesztelni az új arcápolási családjuk, a Nutra Effects termékeit.

A paletta négy, különböző bőrtípusokra szánt termékcsaládból és egy arctisztító családból áll. Az én bőröm – ahogyan szerintem azt a blog rendszeres olvasói jól tudják – borzasztóan zsíros, a faggyúmirigyeim bőséggel túltermelnek, és ha ez még nem lenne elég, a pigmentfoltokkal is küzdök. Ez alapján a Balance termékek célközönsége lehetnék, amik hosszantartó, matt hatás mellett ígérnek hidratálást, azonban ennek a családnak a gélkrémjében sajnos található alkohol, amit én személy szerint igyekszem messziről elkerülni. Ugyanakkor felfigyeltem a Radiance családra, ami egy nappali és egy éjszakai krémből, valamint egy színezett hidratálóból áll.
“A Radiance termékcsalád alapja a papagájvirág-magkivonat. A termékcsalád csökkenti a bőr egyenetlen színtónusát, valamint megújítja a bőr hámrétegeit, így simább, ragyogóbb bőrfelületet varázsol a felszínre. A papagájvirágmag egy gyönyörű, egzotikus növény magja, mely kiválóan alkalmas a bőrtónus korrekciójára, helyreállítja az arcbőr színének ragyogását és természetes fényét. Sőt mi több, a termékcsaládban megtalálható egy ragyogást kölcsönző, színezett hidratáló is, ami nemcsak eltünteti a bőr tökéletlenségeit, de lágy színt is varázsol rá. Minden korosztály számára ajánlott, elsősorban fáradt, fakó, egyenetlen tónusú bőrre ajánlott.”
Mivel a bőröm hajlamos arra, hogy fáradtnak, szürkésnek tűnjön, ezért végül emellett a család mellett tettem le a voksomat. A hosszúra nyúlt bevezető után pedig lássuk, mit tudnak a krémek!

059

Ragyogást kölcsönző nappali krém SPF20


A csomagolása, akárcsak az éjszakai krémé, igazán mutatós: lefóliázott papírdobozban, azon belül pedig minőségi üvegtégelyben érkezik a termék. Mivel azonban kémiai fényvédőket tartalmaz a krém, az átlátszó tégelyt nem érzem okos ötletnek, hiszen a kémiai fényvédők fény hatására bomlanak (legalábbis kettő ilyen összetevőjéről is ezt olvastam krémmánián); így én megtartottam a papírdobozt, és abban tárolom a krémet. Az SPF20-at kicsit kevésnek találom, minimum 25-30-as faktorú krémeket szeretek használni. Ezzel azonban le is tudtuk a negatívumokat, mert magával a krémmel meg vagyok elégedve, legnagyobb meglepetésemre megszerettem.

Az illata kellemes, nem tolakodó (bár nyilván jobban örülnék, ha nem lenne benne illatanyag), az állaga kicsit sűrűbb annál, amihez hozzá vagyok szokva a zsíros bőrre való krémek által, de nem okoz gondot az eldolgozása és nem hagy maga után semmilyen kellemetlen érzetet. Nagyobb mennyiségben is gyorsan beszívódik, természetes bőrfénye van, és az én kifejezetten olajos bőrömet sem zsírosítja. A hidratáló hatására sem lehet panaszom, kifejezetten jól teszi a dolgát. Nem irritált, nem csípett. Normál-kombinált-enyhén zsíros bőrre tudom biztonsággal ajánlani, száraz bőrre lehet, hogy kevés, de egy próbát talán megér.

067

Ragyogást kölcsönző éjszakai krém


Nagyban hasonlít a nappali krémre, de jobban hidratál nála, annak ellenére, hogy az állaga még mintha könnyedebb is lenne, mint azé; és persze nincs benne fényvédő. Az illatanyag adagolását nem aprózták el, sokkal erősebb az illata, mint nappali társáé, és szerintem ez az, ami miatt a szemem körüli érzékeny bőrt irritálja, felvitel után pár percig helyenként enyhe csípő érzést okoz. Lehet, hogy egyéni érzékenységről van szó, akár egy másik összetevőt illetően, de az is lehet, hogy az én bőröm egyszerűen "hozzászokott a jóhoz", a kímélő összetevőjű termékekhez, mindenesetre nem szívesen használom így.

079

Ragyogást kölcsönző színezett hidratáló SPF 20


A színezett hidratáló tubusos kiszerelést kapott, könnyed állagú. Az alapja fehér, a színezést az apró kis gömböcskék biztosítják, amik eldolgozáskor feloldódnak (gondolom én). Sajnos lassan szívódik be és fénylő bőrt hagy maga után, a színe pedig még nekem is sötét (ez ritkaság), ráadásul narancssárga árnyalatú. Annak ellenére, hogy maga a szín erőteljesen látszik az arcon, fedése még sincs a krémnek. A hidratáló hatása teljesen átlagos. Sajnos azt kell mondanom, hogy ez a krém (számomra) gyakorlatilag használhatatlan.

093

Összességében tehát eléggé vegyes a véleményem a termékcsaládról. A nappali krémet szinte bárkinek ajánlani tudom, egy egyszerű fényvédős hidratálónak tökéletes lehet, bár muszáj megjegyeznem, hogy az SPF 20-as fényvédelem nem valami combos. Az éjszakai krémet nekem nem bírta a bőröm, de egy próbát esetleg megér, a színezett hidratálót viszont nem tudom szívből ajánlani senkinek.

Mindegyik krém 50 ml-es kiszerelésű, és igen kedvező áron, 1599 Ft-ért kaphatóak, jelenleg pedig 1399 Ft-ért tudjátok őket megvenni az Avon Online-on.

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róluk alkotott véleményemet.

4 megjegyzés:

  1. Hú de sárga az a színezett hidratáló. oO

    Annyira nem szeretem az Avon krémeket. Csak lábápolót szoktam tőlük rendelni meg testpermetet. Az arcomra jobb szeretek natúrkozmetikumot használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha sárga lenne, az még nem lenne akkora gond (nekem sárgás a bőrszínem), de ez a narancs rendkívül természetellenes :/
      A natúrkozmetikumoknak sem makulátlan az összetevőlistája, általában van bennük alkohol, így én azokat is kerülöm.

      Törlés
  2. A színezett hidratáló tényleg nem semmi, döbbenetes színe van O.O
    Meglepően jó kencéket tudnak néha összehozni az Avonnál, de én is egyre kevesebbet rendelek tőlük. Szinte csak illatot, semmi mást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha hoznak ki jó illatokat, és el-el csábulok rájuk, de eddig egyetlen olyan volt, aminek megfelelő volt a tartóssága :/

      Törlés