2015. június 3., szerda

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter 019 Plump It | teszt

astor soft sensation lip color butter_19 plump it 01

Mióta az Astor Perfect Stay ajakfilcek a kedvenc “szájszínező” termékeimmé váltak, bátrabban nyitok az Astor márka felé. Az iparfumeria kínálatában láttam meg a Lipcolor Butter “hidratáló rúzsokat”; az előbb említett pozitív tapasztalatok alapján nem gondolkoztam sokat, kérjem-e tesztelésre a terméket. Lássuk, mit tud!

Leírás (a kremmania.hu-ról):
“A tökéletes all in one termék: egyesíti a szín, tartósság, rúzs, hidratáló ajakbalzsamok és a szájfény ragyogó fényét.
  • egyedi textúra: vajas lágy textúra, amitől az ajkak puhábbak lesznek, tartós, kényelmes viseletű fény
  • intenzív hidratálás: biztosítja az ajkaknak a 30 százalékkal több nedvességet akár 5 órán keresztül
  • könnyen használható: rotációs technika és a kúposan kialakított hegy segíti a használatot”
astor soft sensation lip color butter_19 plump it 02

Csomagolás: Szokásos rúzsceruza-külsőt kapott, a termék színével megegyező (de legalábbis ahhoz közelítő) árnyalatban. A műanyag erősnek tűnik, és nálam a feliratok sem kezdtek el kopni. Kiszerelés: 4,8 gramm.

astor soft sensation lip color butter_19 plump it 03

Szín, pigmentáltság: Az Astor Soft Sensation Lipcolor Butter-ek többféle változatban kaphatóak, az alapvonalon kívül van egy matt és egy “ultra vibrant color” kollekció is, az én árnyalatom utóbbiba tartozik. Itt tudjátok megnézni az összes színt.

Gyakorlatilag az árnyalatnév miatt döntöttem pont e darab mellett, mivel nem találtam róla épkézláb swatchot, ezért csak reménykedni mertem, hogy valóban lilás árnyalat lesz, és hasonlít majd a promóképen látottra. Sajnos nem így lett. A rúzstömb színe egyezik azzal, ami az elképzeléseimben szerepelt, de az ajkakon inkább csak egy enyhén lilás beütésű sötétebb pinket kapunk.

A karomra készített swatchokon gyengén muzsikál pigmentáltság-ügyileg, de az ajkakon jóval erőteljesebb a szín.

2 réteg; felül az árnyékban, alul a napsütésben készült kép.

astor soft sensation lip color butter_19 plump it 04

astor soft sensation lip color butter_19 plump it 05


Használat, állag: Egy normál (se nem puha, se nem kemény) ajakápolóéra hasonlít az állaga, nevéhez méltóan kissé vajas, testes. A terméket a tok végének csavarásával tudjuk kijjebb varázsolni. A hegy kialakítása valóban nem rossz, de nekem még így is nagyon kellett figyelnem arra, hogy vonalon belül maradjak felvitelkor, a fenti képen látszik, hogy nem is sikerült... Szájceruza használatát javaslom hozzá.

A hidratáló hatása egészen erős, de azért nem bíznám rá magam 100%-osan.

Tartósság: Nálam itt bukik el a termék. Maga a szín tartós, meg is fogja valamennyire az ajkakat, viszont az állagának köszönhetően hajlamos elmászkálni, evésről-ivásról ne is álmodjunk mellette, de még a beszédtől is kopik-csúszik annyira, hogy “málnaszörpös” hatást eredményezzen. Kevésbé sötét/élénk szín esetében ez nem lenne feltűnő, de ez az árnyalat így számomra használhatatlan.

Ár, elérhetőség: Az Astor márkát forgalmazó drogériákban és több webshopban is kapható, az iparfumeriánál 1690 Ft-ért vásárolhatjátok meg.

Összességében: Kár ezért a termékért; a szín okozta csalódottságomon még túl tudtam volna lépni, de a tartósság hiánya olyan tényező, amit a többi jó tulajdonsága nem tud ellensúlyozni. 2/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, és jól mutat az ajkaidon, de igen. Valóban elég nagy negatívom a tartósság hiánya és az elkenődés :/

    VálaszTörlés
  2. Most jelent meg a matt sorozat, azzal nincs ez a csúszkálás probléma, és sokkal pigmentáltabbak az árnyalatok. A legsötétebbet vettem meg, mert én is lilásat szerettem volna. Bár felőlem, lehetett volna még lilább is. Mindig fenntartásokkal figyelem ezeket a ceruzákat, mert nem bírom elviselni, hogy drágán felkenek valamit a számra és az nem fog látszani... :D

    VálaszTörlés
  3. Én a mostani kuponnapokon szerezte be a vibráló piros árnyalatot belőle és ez nem moccan sehová, szépen beívódik az ajkak bőrébe és egyenletesen kopik, vagyis inkább csak veszít a színintenzitásból, én nagyon megszerettem.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Ezt én is ki akartam próbálni...De...hát...a tartósság az egyik legfontosabb nekem a rúzsoknál, nem baj az se, ha szárít, csak tartós legyen...:/
    Egyébként szerintem jól áll neked ez a szín...:D

    VálaszTörlés
  5. Kár, hogy nem szeretted meg - nekem egy darabom van, de az egy természetesebb szín (a nevét már nem tudom, mert lekopott), talán pont ezért is nincs vele problémám. Alapjáraton a tartós, erős színű ajaktermékeket kedvelem, de ennek olyan kellemes az állaga, kényelmes viselni és a színe is szép, hogy nem tudok rá haragudni :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a sok kommentet :)

    Én is sajnálom, hogy nem vált be (nyilván), egy másik árnyalattal valószínűleg jobban jártam volna :(

    VálaszTörlés
  7. Pedig azt néztem milyen jól néz ki rajtad. Én nem használok semmit a számra, na jó de..csak ritkán.
    Na de mindegy mert tényleg kár érte:(

    VálaszTörlés