2015. május 27., szerda

Paese Clair Brightening Concealer | teszt


Bár összességében elégedett vagyok a Bourjois 123 Perfect CC korrektorommal (teszt itt), a legutóbbi Make Up Plaza-s rendelésem során – hirtelen felindulásból - mégis bedobtam a kosaramba a mai bejegyzés főszereplőjét, a Paese Clair folyékony korrektort. A Paese márka szimpatikus a számomra, ez a termék is jó választásnak tűnt, így kíváncsian vártam, hogyan teljesít majd.

Leírás (a Make Up Plaza oldaláról):

“Halványítja a sötét karikákat és a fáradság jeleit a szemünk alatt. Puha ecsetes az applikátora. A benne lévő értékes összetevők egész nap ragyogóbbá és frissebbé varázsolják a bőrt. Az A-, C-, E-, PP-vitaminok és D-panthenol táplálja és erősíti az érzékeny bőrt. A termékben lévő értékes bajkalin kivonat gyulladáscsökkentő és gyógyító hatású, valamint csökkenti az esetleges allergiás reakciók kialakulását és a hiperpigmentációt. Nem teszi maszkossá a vékony bőrt, hanem szépíti, lágyítja a vonásokat. Lágy krémes, nagyon jól bedolgozható a bőrbe a textúrája. Felhordást követően teljesen odatapad a bőrhöz, nem mozdul, egész nap a helyén marad.”

Csomagolás: Lefóliázva kaptam kézhez a terméket, ez mindenképpen dicséretes. A csomagolás ezen felül viszont eléggé fapados, “olcsó műanyag” tubus, gyorsan kopó feliratok jellemzik.
Kiszerelés: 6 ml.


Használat, hatás: A korrektor 6 árnyalatban kapható, én a 04 Beige árnyalatot választottam -  nagyjából találomra, mert nem igazán találtam színmintákat a neten, így a nevekre támaszkodva próbáltam belőni a megfelelőt. Amikor megláttam élőben a terméket, az első gondolatom az volt, hogy ezt biztosan nem fogom tudni használni, annyira világosnak tűnt a szín. Felkenve viszont egészen jól idomul a bőrszínemhez, úgyhogy ha csak nem fogok barnulni a nyáron (fényvédőzés mellett nem szabadna), egész évben megfelelő lenne. DE: amit nem írtak sem a MUP oldalán, sem azon a kevés swatchon nem láttam, az az, hogy ebben a korrektorban bizony apró csillámok vannak, amik nyilván a “brightening” (élénkítő?) hatás miatt kerültek bele, de számomra nagyon zavaróak, direkt napsütésben kifejezetten feltűnő látvány.

Bal oldalt egy eldolgozatlan csíkot láthattok, mellette pedig egy ugyanilyen csíkot eldolgozva. Árnyékban készült kép.


Ugyanez napsütésben. A csillámokat nehéz volt megörökíteni, de így is látható pár – élőben ennél sokkal sűrűbben helyezkednek el.


Az ecsetet először nagyon furcsának találtam, még nem volt ilyen korrektorom, de már az első használatnál bebizonyosodott, hogy nagyon is jól működik, a leírásnak megfelelően kifejezetten puha, szinte simogató érzés felvinni a terméket :) Eldolgozni pedig amúgy is az ujjunkkal érdemes a folyékony korrektorokat, úgyhogy erre nincs panaszom.

Ami a fedést illeti, nem nevezném erősnek, de hétköznapokra megfelelő, az élénkítő hatás (nevezzük így) pedig egyértelmű, sokkal frissebbnek tűnik tőle a szemkörnyék.

Bal oldalt korrektor nélkül, jobb oldalt vele láthattok. Látszik, hogy javított a szem alatti karikáimon, és részben elfedte a szemem külső sarkában található pigmentfoltokat is. A kép nagyítható.


Tartósság: Nehezen értékelek tartósságot, mert nem egyszerű megítélni, mennyit kopott a termék a nap végére, nyilván a fényektől is függ, milyennek látjuk a fedést. Biztos vagyok benne, hogy valamennyit kopik, de nem látványosan teszi; púderrel fixálva nem ül bele a ráncokba.

Ár, elérhetőség: Tudtommal a Paese termékek Magyarországon kizárólag a Make Up Plazában elérhetőek, itt találjátok a korrektort a webshopban. Az ára jelenleg 2395 Ft, én ennél picit kevesebbért, 2050 Ft-ért rendeltem két hónapja.

Összességében: Ha kihagyták volna a csillámokat ebből a termékből, a tökéletes korrektor lehetne a számomra, hiszen egyszerű használni, a fedése megfelelő a hétköznapokra, és az ára sem túl magas. Így azonban bár el fogom használni (szigorúan napsütés-mentes napokon), újravenni valószínűleg nem fogom.

2 megjegyzés:

  1. Már akkor is nevettem, mikor a szerzeményes videóban mutattad, mert én is megvettem ezt a korrektort, de még a tél elején. (02-es árnyalatban) Ahogy egyre jobb idő lett, néha feltűnt, hogy a szemem alatt valami csillog, de azt hittem, a szemhéjpúder potyogott le. Miután mondtad a videóban, hogy csillámos, rohantam megnézni napsütésben, és tényleg ez volt az. :D :D Napközben a tükörben soha nem tűnt fel nekem, csak ha kb 5 cm-ről néztem direkt azt a területet. Így én is félre raktam, de még van benne egy kicsi, lehet, hogy kiemelőnek fogom elhasználni a nyáron. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen jót nevettem, köszi, hogy megosztottad velem :D :)

      Törlés