2015. május 11., hétfő

Manikűrvadász #16

manikűrvadász16_01

Ismét Manikűrvadász :)
Ebben a fordulóban Ciiska lett a párom, aminek nagyon örültem – csodálatos manikűröket alkot, nagyon kedvelem a blogját. Erre a gyönyörű és elegáns lakkozásra esett a választásom, amit szokás szerint “biásítottam” kicsit.

3

Elővettem a nagy kedvenc, ám igen régóta nem használt A-England lakkjaimat, név szerint: Tristam, Saint George, Fated Prince, Sleeping Palace; velük töltöttem ki a Vamp No. 28 akrilfestékkel rajzolt hálót. A színezés után újra átmentem a körvonalakon, végül dupla réteg Seche Vite-tel fejeztem be a lakkozást.

manikűrvadász16_02

A minta nélküli körmeimre a Saint George került két rétegben (+fedőlakk).

manikűrvadász16_03

Nagyon sajnálom, hogy a képek nem sikerültek valami jól; próbálkoztam árnyékban is, de a fedőlakk adta csillogástól szinte semmi nem látszott a lényegből.

manikűrvadász16_04

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki :) Érdekes színeket választottál, de mégis egyben van az egész, olyan jó :) Rózsaablak jutott róla eszembe :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült a manikűr "biásítása", irigyellek mindkettőtöket a biztos ecsetvezetés-tudományotokért!!!!! Gratula!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, mindkettő gyönyörű! Külön tetszik, hogy magadhoz igazítottad a színeket, nagyon klassz lett! :))

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus lett. Tényleg olyan, mint egy rózsaablak :)

    VálaszTörlés
  5. Az én ízlésvilágomnak túl sötét mani, viszont a Saint George-ba még mindig szerelmes vagyok. :3

    VálaszTörlés
  6. Bia, ez gyönyörű lett ismét!

    VálaszTörlés
  7. tisztára te vagy ez a színvilág. nagyon jó. :)

    VálaszTörlés
  8. Brutálisan gyönyörű és nagyon illik hozzád! :)

    VálaszTörlés
  9. De gyönyörű! Elfogult vagyok a holos lakkokkal, nagyon tetszik az A-Englandes változat.

    VálaszTörlés
  10. Szerintem teljesen harmonikusak a színek. :) Szép lett. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól sikerült :) szép lett!

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikus, hihetetlen milyen ügyes vagy :)

    VálaszTörlés