2015. május 20., szerda

Kedvenc tavaszi lakkjaim

kedvenc tavaszi lakkjaim 01

A tavasz első felében nem igazán lakkoztam a körmeim borzalmas állapotban voltak, úgyhogy egyrészt rövidre vágva hordtam őket, ami miatt nem is volt kedvem alkotni rájuk, másrészt pedig úgy gondoltam, hogy jobb, ha pihennek egy kicsit. Mostanra sem sikerült rendbe jönniük (némi javulás mutatkozik azért), de már nem zavar annyira a mini hosszúságuk, és csodálatos körömlakkokra sikerült szert tennem, úgyhogy bőven van mit mutatnom ebben a bejegyzésben.

kedvenc tavaszi lakkjaim 04

El Corazón Large Hologram 423/501 Kryptonite:  Az El Corazón márka korábban ismeretlen volt a számomra, így először csak egy lakkot vettem, a következőként bemutatásra kerülő Nymph-et, de annyira elégedett voltam vele, hogy még két árnyalatot rendeltem a kollekcióból, ezek egyike a Kryptonite. Gyönyörű szép sötét-türkiz jelly-s alapban úszkálnak a holografikus darabkák, amelyek ugyan nem eredményeznek erős, feltűnő holo-hatást, mégis nagyon szép látványt nyújtanak. A jelly alap miatt három réteg kell az igazán mély és telt színhez, de két rétegben is mutatós. Az állaga egy álom, kellően“vékony” és folyós ahhoz, hogy egyszerű legyen egyenletesen felvinni, mégsem szalad bele a körömágyba (a Dance Legend hasonló jellegű lakkjaival ez problémát jelentett).

kedvenc tavaszi lakkjaim 05

El Corazón Large Hologram 423/507 Nymph: Technikai jellemzőiben teljesen megegyezik a Kryptonite-tal, azt leszámítva, hogy benne egy picit nagyobbak a holo-részecskék. A színe pedig még nála is sokkal gyönyörűbb (legalábbis a számomra); egy kicsit mohás beütésű élénk zöld, nagyon gazdag árnyalat, a neve maximálisan találó. I-má-dom!

kedvenc tavaszi lakkjaim 06

ILNP Music Box: ILNP lakkom sem volt korábban; egyikbe sem szerettem bele, ahhoz pedig drágának találtam őket, hogy csak úgy kipróbáljak egy árnyalatot. Mígnem valahol megláttam a Princeton-t meg is rendeltem, már úton van felém , vele együtt pedig a Music Box-ot és a Cutie Pop-ot. Utóbbi kettő nem fogott annyira meg, hogy teljes áron megvegyem őket, viszont a facebookos lakkos csoportunkban mindkettőből találtam használt példányt, így le is csaptam rájuk. Minőségileg mindkettővel meg vagyok elégedve (könnyű kezelhetőség, gyors száradás), de hozzám közelebb áll a Music Box (a Princeton még inkább, érjenmárideérjenmáride). Az alapszíne egészen különleges; először babakéknek hittem, de annál azért élénkebb, és van egy kis zöldes beütése, ami inkább napsütésben érvényesül. Ezt koronázza meg a nagyon finom holografikus hatás, ami értelemszerűen direkt napfényben a legfeltűnőbb, de árnyékban, szűrt fényben sem tűnik el.

kedvenc tavaszi lakkjaim 07

Catrice 82 A Gallon Of Melon: Őt csak azért vettem meg, hogy Catrice termékkel tudjam tesztelni a Catrice Ultra Stay & Gel Shine alap- és fedőlakkot, és ez az árnyalat felelt meg leginkább a “tetszik és nem nagyon van hasonlóm” kitételnek. Egyszerű krém finishű lakk két réteges fedéssel és kifinomult, korallos-barackos színnel. Nem vártam tőle sokat, de hamar megszerettem; engem most, tavasz végén kapott el a tavaszias árnyalatok iránti vágy, ezt pedig tökéletesen kielégíti.

kedvenc tavaszi lakkjaim 08

Barry M Gelly Coconut: Nem csak egyszerűen a lakkozáshoz jött meg a kedvem, miután megszoktam-elfogadtam a tömpe kis körmeimet, hanem a körömdíszítéshez is, így sokszor előkerült a kedvenc nail art alapom, ez a csontszínű Barry M lakk. Az ecsete túl vékony nekem, emiatt kissé lassú a felvitele, de ezt leszámítva nincs hibája; két rétegben fed, viszonylag gyorsan szárad, az árnyalata pedig tökéletes a számomra.

kedvenc tavaszi lakkjaim 09

Misslyn 567 Neverland: Pár héttel ezelőtt szöget ütött a fejembe, hogy nekem bizony kell a Picture Polish Minty, de sajnos vagy nem, hamar rájöttem, hogy bár az üvegben elképesztően jól mutat ez a lakk, felkenve már közel sem tetszik annyira. Így elhatároztam, hogy megpróbálom leutánozni azt a hatást, amit a Minty kelt “álmaimban”; igen ám, de ehhez kellett egy menta lakk. A Nailland, a Rossmann és a Müller teljes kínálatát átböngésztem, míg rátaláltam erre a darabra. Még sosem volt Misslyn lakkom, így kicsit félve vettem meg, de tudtam, hogy ő kell nekem, számomra ez a szín a tökéletes menta. A sors iróniája, hogy egyrészt ez zöldesebb a Mintynél, másrészt még nem jutottam el odáig, hogy “mintysítsem” (nem frankenezni akarok, csak pontozóval pöttyözni rá), mert önmagában is imádom. Az állaga nem a legjobb, egy kicsit ügyeskedni kell a felvitelnél, de két rétegben egyenletesen fed.
Az üvegek mellé bevágott színminták papírra készültek és árnyékban lettek fotózva, a lenti kollázsok közül a felső napsütésben, az alsó árnyékban készült képekből áll.

kedvenc tavaszi lakkjaim 02

kedvenc tavaszi lakkjaim 03

Magamat is megleptem azzal, hogy ennyire tipikusan tavaszi színek lettek a kedvenceim, biztosan öregszem :)

Ti milyen árnyalatokat, lakkokat hordtatok a legszívesebben idén tavasszal?

11 megjegyzés:

  1. A barack annyira nem kedvenc árnyalatom, a többi viszont csodaszép!
    Hú, hát én most a komor és kevésbé komor A-Englandokat kentem unásig, de már kezdek rátérni a citromsárga, narancs és pink színekre is, ami nyári, de nekem kimondottan tavaszi lakkjaim nincsenek.
    Sokak szerint csak a hosszú köröm a szép köröm, de neked amúgy sincs nagyon rövid körmöd, ha tövig vágod, akkor sem, szóval lakkoz csak :)
    Nekem megszűnt a lemezesedés mikor kb. a 2/3 rész elfogyott az Eveline-ből, és egy doboz DM-es hajvitamin. Én lakkoztam végig, de csak ritkábban, most végre visszatérhetek a kétnaponkénti lakkozáshoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam az A-Englandek most kicsit háttérbe szorultak, mert szinte csak sötét színeim vannak közülük :D Nekem az Eveline végül nem vált be, most egy Flormar erősítőt használok, illetve szedek én is vitamint.

      Törlés
  2. A Nymph elrabolta a szívemet, nekem zöld kattanásom van idén tavasszal... gyanítom ki fog tartani nyáron is a vonzalmam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig zöld kattanásom van :D

      Törlés
  3. Szép lakkokat válogattál össze! :) Viszont én még mindig nem tudok napirendre jutni azon, hogy nálam az El Corazon Kryptonite egyszerűen sötétebb, és sokkal zöldesebb. Nem értem ezt a lakkot, viszont szerencsére minden arcát imádom. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Körmön nekem is sötétebb, de ugye átlátszó swatchstickre felkenve a jellys alap miatt világosabbnak tűnik. A napfényes kép viszont teljesen színhű, és még sötétebbnek tűnik is ott, mint amilyen élőben :)

      Törlés
    2. Na ez igaz. :) Napfényben nekem is szép türkiz, csak árnyékban lesz sötét.

      Törlés
  4. Ezek közül a Music Box tetszik a legjobban. Más bloggereknél is felfigyeltem rá. Lehet, hogy megveszem.

    VálaszTörlés
  5. A Music Box nagy vágyam már az ideje, de még meg kell erősítenem magam lelkileg, hogy ennyi pénzt kiadjak egy lakkért, mert nálam korábban a lélektani határ 1500Ft volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nálam a lélektani határ még 1000 Ft volt valamikor... Aztán jött a Nailland :D

      Törlés