2015. május 18., hétfő

Ékszer | Mani-acs

maniacs_ékszer

Kicsit késve, de én is hoztam az aktuális Mani-acs manikűrt :)

A mostani inspirációforrásunk az ékszerek voltak, ami nehéz helyzetet teremtett a számomra, mert nem igazán hordok semmilyen kiegészítőt, így nem áll hozzám közel a téma. Végül beugrott, hogy egy korábban látott és egyből megalkotni kívánt ötlet beleilleszthető a tematikába, így kiválasztottam pár hangulatomhoz illő színt, így született a mai lakkozás.


maniacs_ékszer 02

Az eredetit sajnos nem tudom megmutatni, Instagramon láttam, és hiába pörgettem vissza, egyszerűen nem találtam.

Alapszínnek az örök kedvenc nail art alapomat, a Barry M Gelly Coconut-ot választottam, a pöttyök pedig a következőkkel készültek: China Glaze First Mate (sötétkék), China Glaze Designer Satin (pink), Misslyn 567 Neverland (menta), Catrice 82 A Gallon Of Melon (barack-korall). A fedőlakk most kivételesen nem a SV volt, hanem egy számomra új darab, a Catrice Ultra Stay & Gel Shine; még nem használtam sokszor, így nincs róla határozott véleményem, de eddig tetszik.

maniacs_ékszer 01

A lakkozás szerint mutatós lett, először furcsa volt, hogy egy ilyen vidám kis valamit viseljek, de nagyon megszerettem. És hogy mitől illik az ékszerek közé? Nos, szerintem ezek a pöttyök olyanok, mint egy kupac színes gyöngy :)

maniacs_ékszer 03

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól összeválogattad a színeket, igazán mutatós lett!

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy nincs meg az ékszer :( A lakkozás nagyon tetszik, főleg az a zöld lakk! Én sem nagyon hordok ilyesmit, többnyire csak fülbevalót és 3 gyűrűt meg persze órát.

    VálaszTörlés
  3. Kicsit retrós, mégis nagyon szép és pontos (haha :P)
    tetszik ahogyan harmonizáltad a pöttyök nagyságát, a színeket és az elosztásukat, igazán csodás!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett szerintem, nagyon szép! :)

    VálaszTörlés