2015. május 2., szombat

Disneyland | Mani-acs

maniacs_disneyland 01

Ez alkalommal Disneyland szolgált inspirációul; az én kedvenc “hercegnős” Disney-mesém (a Mulan mellett) a Pocahontas. Már gyerekként is mélyen megérintett a benne szereplő világkép, és már akkor is kifejezetten tetszett, hogy – szinte(?) egyedüliként a Disney-filmek közül – a lezárása nem a tipikus happy end. Ellenben tipikus reakcióm a “lie down. try not to cry. cry a lot.”; a betétdalain is képes vagyok sírni.

Szóval, mindenképpen ezt a történetet szerettem volna megjeleníteni a körmeimen; az első ötletem a filmben rendszeresen felbukkanó színes levélkék voltak, ezt a képet választottam mintául:

1cf8fb2abee016ced6158e82f5f72eeb67321d08

A háttér elkészítésével kezdtem (what a surprise), és hamar rájöttem, hogy ahhoz, hogy a levelek is jól mutassanak színesben, sheer tints lakkokkal kellett volna dolgoznom, amikkel nem rendelkezem, és nem is tudtam volna készíteni, mert nincsen erre a célra beáldozható fedőlakkom. Így fekete akrilfestékkel dolgoztam végül.

038

Mivel akrilfestékkel matt felületen érdemes dolgozni, ezért lemattítottam a hátteret.

053

Végül kipróbáltam, hogyan mutatna a manikűr fényesen, erről is készítettem fotókat:

065

Azt hiszem, nekem jobban tetszik mattan.

074

Felhasznált lakkok: Avon Pro Orange Creamsicle, Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 323 Don’t Be Shy, Astor Perfetc Stay Gel Shine 403 Make A Splash, Vamp akrilfesték Nr. 28, Flormar Matifying Top Coat, Seche Vite

15 megjegyzés:

  1. Wow *.* Mikor megláttam az első képet a szavam is elállt, annyira tökéletes az átmenet, a színek, minden! Pocahontast én is imádom, meg az összes olyan hercegnőt, akik nem szokványosak (bér a régi klasszikusokkal sincs bajom). Nekem is mattan tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Egyetértünk a nem szokványos hercegnőkkel kapcsolatban ;)

      Törlés
  2. Mattan de csodaszép!! Baromi jó lett az átmenet és az aprólékos levelek!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett. :) És Poca 2. részével mindent elcsesztek amit az első résszel felépítettek. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 2. részt nem láttam, de azt hiszem, nem is vagyok hajlandó megnézni :D

      Törlés
  4. Az átmenet csodálatos és egyben az egész manikűr, szép lett!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon egyben van az egész, szuper jól néz ki!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper lett és szerintem is jobb a lemattított változtat :) És imádom a Pocahontast, de minden Disney rajzfilm jöhet... :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett, nekem mindkét változat nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés