2015. május 14., csütörtök

Avon Ultra Colour Indulgence rúzsok | teszt

avon indulgence review 01

Még a tavasz elején nyílt lehetőségem tesztelni az Avon új, Ultra Colour Indulgence rúzsait három általam választott árnyalatban. A Rose Bouquet, a Red Dahlia és a Plum Verbena mellett döntöttem; lássuk, mit tudnak!

Leírás:
“Az AVON Indulgence ajakrúzsok nem csak remekül mutatnak vibráló, hamisíthatatlan színeikkel, de hihetetlenül jó érzés is viselni őket! A hidratáló gél formula könnyű állagának köszönhetően bársonyosan simává varázsolja ajkaidat, ráadásul a 20 árnyalatban kapható termékcsalád valósághű, hamisíthatatlan, tiszta színt és ragyogóan telt hatást biztosít.”
Csomagolás: A rúzsok papírdobozban érkeztek, melyen – illetve melyben (az összetevők például a doboz belső felére vannak nyomtatva) – minden szükséges információt megtalálunk. Maga a rúzstok karcsú, elegáns formát és ezüst-fekete színvilágot kapott. A rúzsokat teljesen vissza lehet tekerni, a végük ferdén vágott; 3 grammot kapunk belőlük.

avon indulgence review 03

Szín, pigmentáltság: Az Indulgence rúzsok 20 árnyalatban kaphatóak, az AVON Online-on láthatjátok a színeket, de én nem javaslom, hogy e színminták alapján válasszatok, mert az én tapasztalataim szerint nem igazán színhűek a minták. Annyi mindenesetre megállapítható, hogy a rózsaszínek, pinkek, lilák dominálnak, de feltűnnek a barackos, korallos árnyalatok is.

A Rose Bouquet egy friss, tavaszi árnyalat; sötétebb rózsa-szín (sic!), némi mályvás beütéssel. Teljes fedést 2-3 rétegben érhetünk el, de akkor is jól mutat, ha csak egyet teszünk fel, ilyenkor balzsamos hatása van.

A Red Dahlia kissé megtévesztő árnyalat, a rúzstömbben kifejezetten sötét vörös, az ajkakon azonban egy kékes beütésű sötétebb vörös. A teljes fedésért ezt is 2-3 rétegben érdemes használni.

A Plum Verbena szintén sokkal sötétebb tömbben, mint az ajkakon. A három közül ez a legkevésbé pigmentált szín, legalább 3-4 réteg szükségeltetik a szép, telt eredményért.

A lenti swatchon a fenti sorrendben láthatjátok a színeket. Viselet közbeni képet nem lustaságból nem hoztam, hanem mert a fényképezőgépem úgy képtelen elkapni az árnyalatukat, merőben másnak tűnnek; olyan, mintha a bőrszínem ütné ki a színérzékelését. Érdekes módon videó-módban viszonylag színhű felvételt készít, a Rose Bouquet-t ebben a videóban láthattátok rajtam, a Red Dahlia-t pedig egy a héten kikerülő videóban viseltem, később frissítem majd a bejegyzést annak a linkjével. Szerk.: Red Dahlia akcióban itt.

avon indulgence review 04

Használat: A rúzsok állaga a leírásnak megfelelően könnyű, géles-krémes, nagyon jó érzés viselni őket, és valóban van némi hidratáló hatásuk, emellett sárgadinnye illatúak. A finishük fényes.

A szuperkényelmes viseletnek azonban ára van, a felvitelt nem szabad elsietni, valamint a sötétebb színekhez _kötelező_ a szájkontúrceruza és a rúzsecset.

Tartósság: Viszonylag gyorsan kopnak, 2-3 órán át bírják a kiképzést, de az evés-ivás, és még a sok beszéd is megárt nekik. Trükkökkel lehet javítani ezen a jellemzőn, nekem a “papírzsepire harapás” vált be leginkább.

avon indulgence review 02

Ár, elérhetőség: A rúzsokat az AVON Online-ról vagy tanácsadónőktől tudjátok beszerezni; teljes áruk 1649 Ft, most akciósan 999 Ft-ba kerülnek, nyilván érdemes rájuk ilyenkor lecsapni, szerintem ez egy nagyon kedvező, barátságos ár értük.

Összességében: Az Indulgence rúzsok legnagyobb erőssége a különleges, géles állag, mely kifejezetten könnyű érzetet biztosít, ennek hátulütője, hogy a tartósságuk önmagukban nem túl erős, így mindennapi viseletre a világosabb, természetesebb árnyalatokat ajánlom, az erősebb darabokhoz akkor nyúljunk, ha kicsit több időt és figyelmet tudunk fordítani az ajkainkra.


A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róluk alkotott véleményemet.

2 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Köszi a tesztet! :)
    Nekem a Red Dahlia van meg és még nem mertem kipróbálni, de senki (az általam követettek közül) nem írt róla...Viszont úgy látom szép szín, és jól megleszek vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök, hogy segíthettem :) Bevallom, én is félve nyúltam hozzá, mert tényleg borzasztóan sötétnek tűnik a rúzstömbben, de aztán felvitelkor megnyugodtam :)

      Törlés