2015. április 26., vasárnap

Tonymoly Backstage Gel Eyeliner | teszt

TONYMOLY Backstage Gel Eyeliner 01

Szinte minden típusú tust kipróbáltam már, de eddig semmivel sem voltam 100%-ig elégedett. A filces tusokból hamar kifogy a szufla, a folyékony tusok ecsetét általában nehezen kezelem, a tégelyes tusoknak pedig a tartósságával gyűlt meg eddig a bajom. Egy időben szemhéjpúder és benedvesített tusecset kombinációjával húztam a tusvonalat, nekem ez áll legjobban a kezemre, de ezzel a megoldással nem garantált a teljesen fekete szín (még az egyébként kiválóan pigmentált festékek esetén sem).

A Tonymoly géles tusáról nem sok helyen olvastam, de ahol igen, ott csupa jót, úgyhogy végül megrendeltem az ebayről. Már az első pár használattal meggyőzött magának ez a termék, úgyhogy itt az ideje, hogy nektek is bemutassam.

TONYMOLY Backstage Gel Eyeliner 02

Csomagolás: Csinos kis üvegtégely, kevésbé csinos műanyag kupak, benne kivehető ecsettel; 4 gramm terméket tartalmaz. Nagy pluszpont, hogy egy kis matrica védi a tégelyt, így egyértelműen látszik, hogy senki nem nyúlhatott bele előttünk .

TONYMOLY Backstage Gel Eyeliner 03

Használat, szín, pigmentáltság: Annál az eladónál, ahol én vettem, 8 árnyalatban kapható, többnyire természetes színekben (barnák, szürkék, feketék), de máshol láttam belőle sötétkéket, sőt: türkizt, rózsaszínt, sárgát, narancssárgát is; én egy egyszerű feketét választottam, erre volt szükségem.

A fotókon nem látom tökéletesen pigmentáltnak, de élőben teljesen elégedett voltam a látvánnyal. A swatchokon sorban a következőket láthatjátok: 1. vékony vonal a saját ecsetével 2. vékony vonal az Avon (sajnos már forgalomból kivont) tusecsetével 3. vastag vonal a saját ecsetével 4. vastag vonal az Avon ecsettel. Ahogy látjátok, a saját ecsetével használva kevésbé pigmentált az eredmény, valamiért nem veszi fel olyan jól a festéket, mint az avonos ecset, és egyébként kevésbé is esik a kezemre a kialakítása miatt.

TONYMOLY Backstage Gel Eyeliner 05

Az ecset lapított kúp formájú, a feje rugalmas, a szára megfelelő hosszúságú, de én jobban tudok dolgozni a ferde végű ecsetekkel.

TONYMOLY Backstage Gel Eyeliner 04

Az állaga könnyed, valóban kissé géles, jól lehet irányítani a festéket. Felvitel után még lehet rajta igazítani, de ezzel nem árt sietni, ugyanis gyorsan szárad.

Két kép sminkben viselve:

TONYMOLY Backstage Gel Eyeliner 07

TONYMOLY Backstage Gel Eyeliner 08

Tartósság: Úgy érzem, ez a tus lerobbanthatatlan. Ez nyilván nem igaz, mert a kezemre készített swatchokat le tudtam mosni sminklemosóval, de rendeltetésszerű használat során egyszer sem találkoztam a legkisebb elkenődéssel, maszatolódással, halványodással sem; reggeltől estig a helyén marad. A lenti képen egy igen erőteljes dörzsölés utáni állapotot láthattok. Mérsékelten vízálló; egy enyhe esőt kibír, zuhanyzást nem.

TONYMOLY Backstage Gel Eyeliner 06

Ár, beszerezhetőség: Én innen rendeltem 1900-2000 Ft körüli áron; nem emlékszem pontosan, mennyit vártam rá, de 2 hétnél biztos nem többet. Magyarországról szerintem Ebayen keresztül a legegyszerűbb és legbiztonságosabb megvenni, de koreai(?) webshopokban is kapható. Szerintem teljes mértékben megéri az árát.

Összességében: Nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel; a használata egyszerű, a színe kellően telt, a tartóssága pedig kiváló. Egyedül az tart vissza a többi árnyalat kipróbálásától, hogy az általam vágyott változatokat nem találom Ebayen, máshonnan pedig nem szívesen rendelek. 5/5

4 megjegyzés:

  1. Te aztán tudsz szép tusvonalat húzni :) Én pont a bénaságom miatt csak vízálló szemcerkával próbálkozom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Nekem szemceruzával sosem sikerült szép vonalat húznom :D

      Törlés
  2. Az a tusvonal de szép lett! :) És a tus is elég jónak tűnik!

    VálaszTörlés