2015. április 4., szombat

Pasztell tavasz | Mani-acs

maniacs pasztell tavasz

Ez alkalommal a pasztell húsvét tavasz volt az inspirációnk. Nem nagyon vannak pasztell lakkjaim, nem véletlenül, de úgy gondoltam, hogy egy nimbus technikával (tutorial itt) készített manikűrrel átlendülhetek ezen a problémán.

maniacs pasztell tavasz 01

Nem voltak mostanában lakkos, nail artos posztok, a mellékelt ábra jól mutatja, miért. A körmeim brutálisan lemezesednek, szinte tövig visszavágva hordom őket megelőzésképpen, és nem is nagyon lakkozok. Úgyhogy kérlek nézzétek el nekem a csutka körmöket, remélem hamarosan már jobb “alapanyagra” tudok dolgozni…

Az alapszín a Golden Rose Rich Color Nr. 76 (fehér) volt, a mintához pedig az Avon Pro+ Inspire (sárga), NYC Expert Last 011 Anise Green (ánizszöld), Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 873 Breakfast In Bed (világoskék), Astor Perfect Stay Gel Shine 403 Make a Splash (lila) lakkokat használtam; végül Seche Vite-tel fejeztem be a manikűrt.

maniacs pasztell tavasz 02


021

Kellemes húsvéti ünnepeket és jó pihenést kívánok Nektek!

11 megjegyzés:

  1. Szép lett :) Ahogy olvasom, sok blogger küzd a lemezesedéssel.
    Kellemes ünnepeket :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :) sajnos én is lemezesedtem , de végül műkörömre váltottam, amit imádok :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű manikűr lett!! Kellemes Ünnepeket Neked is!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik:)
    Nekem is törik a köröm. Kiderült hogy a viszonylag súlyos vashianyom miatt. Lehet kéne nézni verkepet. Nekem a dokim A vitamint írt fel, de arra nem volt még pénzem, de kiváltom. Írjak esetleg ha rajtam az segített?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én vérképem rendben van :/ Igen, köszönöm :)

      Törlés
    2. Oksi :) a héten megveszem, kíváncsi vagyok én is :)

      Törlés
  5. Szerintem a te körmeid kimondottan szépek röviden is.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a lakkozás is és a körmeid is :) Most az enyémek is rövidebbek ugyanezen okok miatt, valamiért megint elkezdett lemezesen hámlani :S Lehet vitaminhiányom van, vagy nem is tudom, de próbálom feléleszteni őket, hogy normálisan tudjak lakkozni. Bár röviden sincs bajom velük, csak fura, hogy kényelmesen tudok gépelni :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki, igazi tavaszi hangulata van :)
    Lekopogom, most nincs probléma a körmeimmel, bár tegnap a kutyának köszönhetően az egyik letört.

    VálaszTörlés