2015. április 10., péntek

Bourjois Volume Glamour Ultra Care szempillaspirál | teszt

BOURJOIS VOLUME GLAMOUR ULTRA CARE MASCARA 01

Ezt az érzékeny szeműeknek kifejlesztett szempillaspirált egy barátnőm ajánlotta; szerinte egyrészt valóban nem irritálja a szemet (mindketten kontaktlencsések vagyunk, így érzékenyebb a szemünk az átlagosnál), másrészt pedig a hatása is szuper. Ezek után nem volt kérdés, kipróbálom-e, lássuk, hogyan teljesített.

Csomagolás: Fekete-fehér, kicsit "gyógyszertári" a dizájn, gondolom az "érzékeny szeműeknek" kitételt erősítendő, egyébként kellemes fogású, minőségi érzetű a tubus (12 ml terméket rejt).

BOURJOIS VOLUME GLAMOUR ULTRA CARE MASCARA 02

Használat: A keféje hagyományos típusú, nagyon sűrűn álló szálakkal, a mérete pont megfelelő. A festék állaga tökéletes volt a használatbavételkor és az első pár hétben is, de sajnos a kefe fotózásával nagyon sokáig bénáztam, ezután egy picit besűrűsödött, ezen egyébként elvileg szemcseppel lehet segíteni (nem a fotós skilljeimen, hanem a sűrű állagon). Amíg jó volt az állaga, semmi baj nem volt a használattal, mióta sűrűbb a kelleténél, sajnos összefogom vele néha a szemhéjamat.

Hatás: A hatását "természetesen látványosként" tudnám leírni. Nincsen műszempillahatása, nem drámai az eredmény, de azt nyújtja, amit én egy hétköznapokra szánt spiráltól elvárok: dúsítja a pillasort anélkül, hogy összetapasztaná a szálakat (ezt nagyon kevés termék tudja teljesíteni), ezen kívül hosszít és ível is. Általában egy rétegben használom, majd a második körös "igazgatást" anélkül végzem, hogy újra a tubusba mártanám a kefét. Így ugyan kerül még egy kis plusz festék a pilláimra, de nem lesz nagyon babás az eredmény (legalábbis magamon a két réteget gyakran annak látom).

Az első oszlopban festék nélkül, a második oszlopban egy réteg festékkel, a harmadikban pedig két réteggel láthatjátok a pilláimat. A kép kattintásra megnő.

BOURJOIS VOLUME GLAMOUR ULTRA CARE MASCARA 03

Tartósság: Kicsit tartottam attól, hogy itt nem remekel majd, de semmi probléma nem volt vele. Nem vízálló (ezt nem is ígéri), de egy kis záport simán kibír (tesztelve...), és a bőr melegétől/zsírosságától sem lazul meg, hagy foltot a bőrön. 

Ár-érték arány: A Bourjois honlapján 2700 Ft-os ajánlott fogyasztói ár szerepel, az iparfumeria webshopban jelenleg 2320 Ft-ért kapható. Szerintem abszolút megéri az árát.

Összességében: Nagyon megszerettem ezt a spirált; visszagondolva a sok-sok elhasznált (vagy éppen csak kipróbált) darabra, talán ezzel vagyok a leginkább elégedett az összes közül. Sem a hatására, sem a tartósságára, sem az árára nem lehet panaszom, tökéletesen megfelel az igényeimnek. 5/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

16 megjegyzés:

  1. Engem nagyon meggyőzött a teszt :) A sűrű keféket szeretem én is, mert nem visz fel sok festéket, hanem pont elegendőt és azt szét is keni szépen eloszlatva. Spirál nélkül hasonlóan néz ki a szemem, spirállal meg pont ilyet látványos a hatás nálam is, bár én alul is szoktam pillákat festeni (ami aztán lemászik kissé a hosszúság miatt).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én alul sosem festem ki a pilláim, mert majdnem ugyanolyan hosszúak, mint felül, és emiatt szerintem nagyon hülyén mutatok, ha azokat is spirálozom :D

      Törlés
  2. Azt nem szeretem sok szempillaspirál tesztben, hogy a blogíró összetapasztott, pókláb pillákra írja, hogy ez fúú de szép, és milyen meggyőző, és mennyire természetes.
    Pont ezért örülök, hogy végül mégis idekattintottam, mert ez szuper :) Ez az a hatás, amit én is elvárok egy spiráltól. Sosem akartam drámai pillákat, csak azt, hogy ne legyenek csomósak, kicsit dúsabbak és íveltebbek legyenek. Ez a spirál (a róla készült teszt és a montázs) eléggé meggyőző, biztos megnézem majd magamnak (kissé érzékeny szemem van, de a nemvészes kategóriába tartozik), ha nem is most, de a közeljövőben biztosan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznos volt a bejegyzés :) A "Müller szombat" keretében most 40% kedvezmény lesz a Bourjois spirálokra (https://www.facebook.com/events/1692540164306884/), úgyhogy lehet, hogy most lenne érdemes kipróbálnod :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper ez a spirál! Én most vettem meg ötödszörre, pedig abszolút kísérletező típus vagyok :) van mellette vagy 8 itthon, de mindig ehhez nyúlok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó tudni, hogy nem csak nekem jött be ennyire :)

      Törlés
  4. Hűha, ez gyönyörű!! Olyan, mintha műszempillád lenne. Göndörítettél a pilláidon, vagy maguktól ilyen szép íveltek? Gyorsan felírom a nevét, holnap megnézem a Müllerben. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon meggyőzőek a képek, gyönyörűek lettek tőle a pilláid! :) Most nincs szükségem spirálra, de ha elfogynak mindenképpen egy Bourjois-t próbálnék ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs tapasztalatom más Bourjois spirálokkal, de ez mindenképpen egy szuper darab :)

      Törlés
  6. Én is Bourjois spiráltt akartam kipróbálni, de ez megint tolódik úgy néz ki, pedig amúgy nem drágábbak az átlagnál, mégis ahogy látom, átlagon felül teljesítenek, több neves és drágább spirállal ellentétben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen :) Ráadásul ez olcsóbb is a többi Bourjois spirálnál, ahogy néztem :)

      Törlés
  7. Pont tegnap vettem egy Astor és Maybelline spirált és amikor megláttam a képeket elszorult a szívem,hogy megvettem őket.... Na de talán egyszer, ha ezek elfogynak :) Meseszépek *_*

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképpen próbáld ki, ha ennyire tetszik az eredmény :)

      Törlés
  8. Nagyon szép és természetes pillákat varázsol, az árán meglepődtem, hogy ilyen jó az eredeti ára. Szerintem ez lesz a következőm :)

    VálaszTörlés