2015. április 18., szombat

A pasi választ | Mani-acs

Businessman looking at arrows pointed in different directions

Szuper téma volt a mostani: valamelyik, környezetünkben lévő férfiút kellett megkérnünk, adjon inspirációt a manikűrünkhöz. Én a páromat kérdeztem meg, ő a függőleges csíkokat választotta, és már mondta is volna tovább, hogy kék… – azt hitte, konkrét lakkozást, mintát kell mondania :)

Mindenképpen egy szín különböző árnyalataiban gondolkoztam, és végül a kéknél kötöttem ki, egyrészt párom miatt, másrészt a készletemben kék lakkból van a legtöbb; és egyébként is az egyik kedvenc színem.

maniacs_pasi választ 01

Sajnos a körmeim még mindig vállalhatatlan állapotban vannak, nem elég, hogy lemezesednek, és emiatt folyton vissza kell vágnom őket; a gyűrűsujjam körmébe még borotvával is belekaptam… Nagyon sajnálom, hogy erre az ötletes és kedves fordulóra ilyen minőségű lakkozást tudtam csak produkálni, nagyon nehéz ezekre a mini/sérült körmökre szépen dolgozni. Plusz az sem segített, hogy már a készítés közben is idegbajos voltam a béna körmeim és a várható eredmény miatt. Azért is hoztam kivételesen lámpafénynél készült képet, mert egyszerűen nem bírtam volna elviselni magamon a látványt reggelig.

Felhasznált lakkok: Rimmel 60 Seconds by Rita Ora 703 White Hot Love & 873 Breakfast In Bed & 863 Do Not Disturb & 823 Blindfold Me Blue, China Glaze First Mate.

15 megjegyzés:

  1. De hát ez aranyos! Nálunk a Dragon lenne a kedvenc, férj kinézte, nincs készleten :( Már lassan elfogy egy doboz DM-es hajvitamin, így kevésbé lemezes a körmöm is. Én nem vágtam le tövig, ha lemezes volt, hát lemezes volt, inkább dupla alaplakkot használok a lemezes körmeimre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem muszáj visszavágnom, mert ha már elkezdett szétválni, és nem tüntetem el azt a részt, akkor továbbterjed a lemezesedés :/ Én is szedem a DM-es vitamint, illetve régebben szedtem rendszeresen, aztán abbamaradt, most pár hete megint újra szedem; remélem lesz eredménye.

      Törlés
    2. Jaaaaj, az nagyon rossz!! Muszáj volt nekem is a dupla alaplakk és csak ötnaponta lakkoztam, hogy kíméljem magam, semmi glitteres meg homokos lakk. Lekopogom, az olajozás, az Eveline vagy a vitamin, vagy a 3 együtt megszüntette a hónapokig tartó lemezesedést, olvastam, hogy vitaminhiány van elsősorban emögött, szóval a DM-es kapszula nem fog ártani. Régebben le is csiszoltam a repedést, de nem használt.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, szerintem én is megcsinálom majd valamikor. Főleg, hogy most az én körmeim is kb. ekkorák :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Kíváncsi vagyok a te verziódra :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett a manikűr, nekem kifejezetten tetszik, és a körmeiddel sincs semmi baj - így is nagyon szépek :) Bár a problémádat megértem, mivel én is ettől szenvedek. Konkrétan hámlik a körmöm, iszonyat idegesítő. Képtelen vagyok megnöveszteni, mert ahogy víz éri és kicsit felpuhul rögtön hámlani kezd :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is... Mállik szét, nem tudok vele mit kezdeni, csak vágom és vágom vissza :( Köszi :)

      Törlés
  4. Nekem is megint lemezesednek a körmeim, nagyon bosszantó tud lenni tényleg, átérzem :/ szerintem amúgy nagyon jó lett a manikűr, nincsen semmi baj vele! :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem szebb a rövid köröm, nekem nem tetszik a hosszú. Sokkal kedvesebb, én nem is akarnék hosszú körmöt. Apropó, mandulaformát nem próbáltad? Szerintem az a legszebb. Persze ez szubjektív. :D A mani szép, mint mindig. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagyon hosszú körmök nekem sem tetszenek, de ez a tövig vágott, mint amire most kényszerültem, kifejezetten undorít (magamon legalábbis). Most lereszeltem mandulára, mert szerintem így kevésbé sérülékeny, de amúgy nekem jobban tetszik az enyhén szögletes forma. Köszi :)

      Törlés
  6. Szép és a körmeid állapota sem ront az összképen,egyáltalán! Most az én körmeim is megmakacsolták magukat eddig hatásos körömerősítő volt az Essence Ultra Strong nail hardener-t de nyilván ráunt a körmöm mert már nem használ.

    VálaszTörlés