2015. április 8., szerda

3 év

01

Hát wow. 3 éve írom a blogot, és nem tervezem abbahagyni. Néha elfogynak a kreatív energiáim, a lelkesedésem, de aztán egyszer csak újra elfog a “csinálhatnék”, amitől nem bírok megülni a fenekemen, és alkotni, fotózni, írni kell, mert erre van szükségem.

Visszaolvasva a tavalyi szülinapi bejegyzést, örömmel (és amúgy eléggé meglepve) látom, hogy több dolgot is megvalósítottam, megvalósíthattam, amit akkor még csak terveztem, vagy amiről csak álmodoztam. Kaptam egy új, tükörreflexes fényképezőgépet, amitől a képeim jobb minőségűek lettek, ehhez persze semmi köze az én tudásomnak. Új külsőt készítettem a blognak, ami bár még mindig amatőr, de önerőből, egyedül csináltam, és ugyan nem igényelt semmilyen plusz ismeretet vagy erőfeszítést, büszke vagyok magamra. Elkezdtem videózni, ami teljesen új terep, de nagyon élvezem, és remélem, ezen a téren is egyre jobb és jobb leszek.

018

A terveim, vágyaim a jövőre nézve:
Több sminkes poszt. Nos, ezt már régóta szeretném, de csak nem jön össze. Nem érzem úgy, hogy érdekeset tudnék nektek mutatni, de meglátjuk.
Fejlődni a videózásban. Mind technikailag, mind tematikát tekintve. Ehhez nyilván idő is kell, amíg kitapasztalom a dolgokat, meg persze az sem árt, hogy sokkal világosabbak már a nappalok; videóötleteken pedig folyton agyalok, jegyzetelek, az pedig elválik, hogy melyik alkalmas a műfajra, és mit tudok kivitelezni közülük.
Körömdíszítés akrilfestékkel. Már jó ideje meguntam, hogy körömlakkal nem tudok olyan pontosan, szépen dolgozni, mint ahogy szeretnék, így vettem egy ecsetet illetve egy fekete és egy fehér akrilfestéket. Szám szerint kettőször használtam őket eddig, ha jól emlékszem, de elhatároztam, hogy igenis, többször előveszem őket, mert az egy dolog, hogy még elég csúnyácskákat alkotok, de gyakorlás nélkül sosem leszek jobb.

209

Végül, de nem utolsósorban, szeretném megköszönni Nektek, kedves olvasóim, hogy vagytok;
a visszajelzéseitek, támogatásotok, kedvességetek nélkül már régen abbahagytam volna a blogolást.

U.i.: bocsi a random macskás képekért, de imádom ezt a kis majmot...

24 megjegyzés:

  1. Jajjj de aranyos a cicád! :) Az enyém is hasonló, de neki egreszöld szeme van. :) Meg picit nagyobb fülei. :D

    VálaszTörlés
  2. Boldog Blogszülinapot!!! 🎉

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot! :)
    Szuper a blogod, nagyon szívesen járok ide! A macskás képek pedig irtó cukik!

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot és még jó sokat. :) De cuki amikor ásít. :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! :)
    Bevallom, mindig csalódott vagyok, amikor egy blogger elkezd videózni, és ez nálad sem volt máshogy, viszont Te azon kevesek közé tartozol, akinek szívesen figyelemmel követem a videóit is. Örülök, hogy úgy haladsz, ahogy szeretnél, és annak is, hogy nem tervezed abbahagyni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Érdekes, amit írsz, megkérdezhetem, hogy miért vagy ilyenkor csalódott? :)

      Törlés
  6. Boldog blogszülinapot! :)
    Egyébként az akrilfestékkel jobb a körömlakkozás? Majd remélem lesz róla poszt/videó/akármi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Lakkozni nem lehet vele a klasszikus értelemben, de mintákat pontosabban lehet vele festeni pl., illetve vannak technikák, amik csak akrilfestékkel működnek (jól) :) Külön bejegyzést nem terveztem, de ki tudja, ha majd profi (ha ha... :D) leszek benne... :D

      Törlés
  7. Boldog blogszülinapot Bia :) Sok sikert kívánok a jövőbeli terveid megvalósításához! És nagyon édes a cicád :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyos szisza! :)
    Boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog Blogszülinapot! Nagyon cukkancs maccs, nekem tetszenek a képek. :))

    VálaszTörlés
  10. még sok-sok szép blogolós (meg minden másban is sikeres) évet kívánok!! :) nagyon cuki a cicád :)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok és Boldog BlogSzületésnapokat :)
    Igazán jó képek lettek a cicáról :D

    VálaszTörlés
  12. Bia, tudod, hogy nem vagyok a kommentek embere, de nagyon sokat olvasom a blgoodat, és te vagy az egyik példaképem, mert igényes vagy, szépek a képeid, jól írsz, és mert egy jó ember vagy. És persze csodaszép macskád van ;)
    szóval hajrá továb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, egészen egészen belepirultam :) Főleg azon, hogy "jó ember vagyok"; elég sokkoló ilyet olvasni :) Köszönöm! :)

      Törlés
  13. Boldog blogszülinapot! Nagyon cukika a cicád! :)

    VálaszTörlés
  14. Ugyanígy vagyok vele én is, néha így 3 év után szerintem természetes, hogy vannak kisebb visszaesések mondjuk a posztok gyakoriságát tekintve, de nem hiszem, hogy abbahagynám az elkövetkező időben! :) Boldog blogszülit itt is! A cicád meg cuki! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem könnyű folyamatosan biztosítani a minőséget :) Neked is boldog blogszülinapot!

      Törlés
  15. Köszönöm szépen mindenkinek, nagyon kedvesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  16. Neked hatalmas gratula, a ciccmiccnek meg hatalmas simi! :]

    VálaszTörlés