2015. március 23., hétfő

Sci-fi | Mani-acs

02

Ezúttal a sci-fi volt a téma. Nem áll tőlem távol a műfaj, de valahogy nincs vele közelebbi kapcsolatom, így eleinte gondban voltam a manikűrt illetően. E fordulótól kezdve azonban én készítem (=látom el logóval) a kezdőképeket, és találtam is egy szerintem tökéletest, de mivel a készítője nem adott engedélyt a felhasználásra, másikat kellett keresnem. Ugyanakkor annyira megtetszett, hogy ezt választottam inspirációul:

511225


Mivel nem volt világosszürke lakkom, ezért fehér alapra (Golden Rose Rich Colour Nr. 76) készítettem sötétebb szürke (essence colour&go 35 movie star) “füstösítést” (tutorial itt). Aceton helyett csak körömlakklemosót tudtam használni, így enyhén szólva nem ugyanazt a hatást kaptam, ezért fehérrel is füstösítettem, de így sem lett az igazi. Ezután pontozóval különböző méretű fehér és fekete (Golden Rose Rich Color Nr. 35) pöttyöket festettem. Végül water marble technikával készítettem el a vörös (China Glaze Adventure Red-y) és szürke csíkokat. Élőben tényleg vörös volt az a vörös, nem ilyen Coca-Cola piros…

maniacs sci fi 01

Összehasonlítva a képpel, nem igazán sikerült ugyanazt a hatást elérnem, de nekem tetszett, elkészítettem a másik kezemre is.

maniacs sci fi 02

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! :) De amúgy jó bunkó volt a kép készítője, nem értem miért nem adott engedélyt...ez nem olyan mintha kereskedelmi célokra használnád :/ Na mindegy, a lényeg, hogy szerintem nagyon jól megoldottad a témát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nem kérdeztem meg, mert szorított az idő; a leírásban szerepelt, hogy kizárólag saját, asztali háttérképként való használatra engedélyezi - egyébként teljesen megértem, én sem örülnék neki, ha mondjuk az én blogos képeimet felhasználnák (amire már volt példa...).

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, egyedi és kicsit futurisztikus. :D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett, nagyon tetszenek ezek a színek együtt!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sci-fi-s lett, szuper :)

    VálaszTörlés