2015. március 27., péntek

Scholl bőrkeményedés elleni puhító krém | teszt

scholl hard skin softening cream 01

Pár évvel ezelőtt már használtam ezt a terméket, és igen elégedett voltam vele, így amikor szembesültem azzal, hogy a téli bakancshordás igencsak megviselte a sarkaimat, habozás nélkül szereztem be újra.

A Scholl bőrkeményedés elleni puhító krém láthatóan puhább bőrt ígér 7 nap használat után, mindezt a szalicilsavnak és tejsavnak köszönhetően. Lássuk, mit tud.

Csomagolás: Papírdoboz, egyszerű műanyag tubus, 60 ml beltartalommal, pattintós fedéllel. Semmi extra, a funkcióját betölti, örülök, hogy nem csavaros a kupak (krémes kézzel egy élmény lenne tekergetni…).

Használat: Fehér színű, nem túl kellemes illatú krém. Az általam korábban használt változat eléggé folyós volt, ami kicsit megnehezítette a használatot, ezt mostanra sikerült kiküszöbölni, olyan állaga van, mint egy átlagos kézkrémnek.
Esténként szoktam használni, egyszerűen bekrémezem a talpam és a sarkam, majd várok pár percet, amíg beszívódik, hogy ne krémezzem össze az ágyneműmet.

scholl hard skin softening cream 02

Hatás: A két sarkam volt a két kritikus pont, nem egyszerűen megkeményedett a bőr, hanem jó párszor fel is törte a bakancs, aminek a helye nem gyógyult be igazán, így szerintem el tudjátok képzelni, hogyan néztek ki. A tesztelés alatt először egy héten át minden este krémeztem. Már 2-3 nap után látszott az eredmény, pár nagyobb, keményebb bőrdarab egyszerűen levált, lehámlott némi kézzel való piszkálás hatására, ez folytatódott kb. a hét végéig, illetve az utolsó napokon már csak “csiszolódott” tovább a bőr, azaz egyre puhább lett, de nem voltak észrevehető levált darabok. Ezután még 3-4 napig minden este kentem, majd eléggé ellógtam a dolgot, talán kétszer használtam azóta. Most tartok kb. 3 hétnél az első használattól számítva, és ebből tehát 1,5 hétig naponta használtam a krémet, utána pedig 4-5 naponta. Ez idő alatt az eleve jobb állapotban lévő, jobb sarkam teljesen rendbejött, bababőr borítja, a bal sarkam még nem 100%-os, de már nem sok kell neki. Nagyon elégedett vagyok ezzel az eredménnyel, egy sima hidratálókrémmel biztosan nem tudtam volna ezt elérni, bizony kellett ide a hámlasztás.

Ár-érték arány: Az iparfumeria webshopban 1590 Ft-ba kerül, drogériákban picit drágább, 2000 Ft körül van. Szerintem maximálisan megéri az árát; ritkán mondok ilyet, de akár többet is fizetnék ezért a hatásért cserébe.

Összességében: Nekem tökéletesen bevált - nem tudom garantálni, hogy másnál is ilyen hatékony lesz, de jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek, aki a tavasz, a nyár közeledtével úgy érzi, van mit javítania a lábfeje, sarka, talpa állapotán. 5/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

1 megjegyzés:

  1. glamour napos kuponnal beszerzem :) szimpatikus a teszted alapkán :)

    VálaszTörlés