2015. március 2., hétfő

Paula’s Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30 | teszt

paulas choice resist super-light daily wrinkle defense 01

Nagyon sok jót olvastam erről a lehetetlenül hosszú nevű fényvédős hidratálóról, így a borsos ára ellenére úgy döntöttem, kipróbálom én is. Ildikótól kaptam egy minta kiszerelést (ezer hála érte, soha nem sikerült elcsípnem a webshopban), és mivel tetszett, amit a 2-3 használat alatt tapasztaltam, megrendeltem a teljes kiszerelést.

Csomagolás: 60 ml-es világoskék-ezüst színvilágú tubus, pattintós tetővel. Olyan nagy nyomás van benne, hogy több hónap használat után is érzékeny a tubus, ezért sem tudtam szépen körbetakarítani a következő képhez, úgy döntöttem, inkább maradjon krémes, mint elpazaroljak egy csomó terméket. Egyébként ez normál használat közben nem annyira zavaró, mert fényvédő volta miatt nem kell finomkodni a mennyiséggel a megfelelő hatás érdekében, de azért így sem árt vele vigyázni.

paulas choice resist super-light daily wrinkle defense 02

Használat: Önmagában, púder alá, és CC krém alá is szoktam használni. Könnyű állagú, szinte azonnal beszívódik, a matt hatás 1-2 perc elteltével már megmutatkozik. Nem kukacosodik, lehet rá sminkelni, nem tudok negatívumot mondani.

Hatás: Nem tudom, hogyan történhetett – ugye volt alkalmam kipróbálni vásárlás előtt –, de az első pár használat után nem voltam elégedett, nem értettem, mi ez a nagy felhajtás a krém körül. Aztán észrevettem, hogy hihetetlen módon visszafogja a bőröm faggyútermelését. Nekem eddig a Paese bambuszpúder (teszt itt) jelentette a legnagyobb áttörést e téren, kb. 4-5 órán át tartja matton a bőrömet. Ha ez alá a Paula’s Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense-t használom, 6-8 óra a minimum, amit kibír a bőröm, de volt már, hogy 10-12 óra elteltével is szép volt – nem csontszáraz, de egészséges kinézetű és tapintású. Önmagában használva is 5-6 órán át tart a mattító hatása.

Ami a hidratáló hatást illeti, az nem túl erős, lévén normál-kombinált-olajos bőrre szánt termék. Az én bőröm erőteljesen zsíros, de van, hogy még nekem sem elég ez a hidratálás, pár naponta szükségem van egy erősebb hidratálóra, amit éjszakára szoktam feltenni. Ebből kiindulva csak kombinált-zsíros bőrre ajánlanám, viszont tudok olyanról, akinek normál-száraz bőre van, és mégis nagyon szereti ezt a terméket.

Színezett krém, rózsaszínes árnyalatú, de annak sem kell félnie, akinek sárgás tónusú a bőre (lásd engem), mert fedése szinte egyáltalán nincs, csak egy enyhe bőrszín-egységesítő hatása, amolyan észrevétlen photoshop – bár a bőrhibáimat láthatóan hagyja, mégis sokkal szebb, egészségesebb kinézetet biztosít; nekem ez elég a mindennapokban, más fedő terméket nem is szoktam használni. A kopást nehéz megítélni csupán a bőrt figyelve, hiszen fedése gyakorlatilag nincs, viszont sminklemosáskor határozottan látszik, hogy ragaszkodó termékről van szó, a vattapamacs állapota alapján több terméket mosok le magamról ilyenkor, mint mondjuk a Bourjois CC krém használatakor, ami szerény véleményem szerint azért meglepő. 

paulas choice resist super-light daily wrinkle defense 03

Fizikai fényvédő, ez azoknak lehet jó hír, akik érzékenyek a kémiai fényvédőkre (nálam ez nem szempont szerencsére). SPF30 fényvédelmet biztosít – korábban úgy gondoltam, hogy ez kevés lesz nyárra, de Ildikó fényvédős videója meggyőzött arról, hogy SPF30 és SPF50 között elhanyagolható a különbség (96,6% illetve 98%-át szűrik a sugárzásnak), így nyáron is bátran használom majd (persze betartva a fényvédelem szabályait).

Ár-érték arány: Nincs mit szépíteni, ez egy nagyon drága termék: 11 200 Ft-ba kerül jelenleg, Magyarországról legegyszerűbben a paulaschoice.hu-ról tudjátok beszerezni. Ugyanakkor egyrészt nekem ez tényleg egy Szent Grál-kategóriájú termék az arcápolási rutinomban, másrészt pedig elég sokáig elég nekem a 60 ml, mert nem minden nap használom, csak akkor, amikor egész napos mattságra van szükségem, egyéb esetekre van más fényvédőm.

Összességében: Szerintem egyértelmű a véleményem a termékről, nem véletlenül került bele a téli kedvenceim közé – és valószínűleg egyben az örök kedvencek közé is. Egyedül az árába tudnék belekötni, de ez bizony az az eset, amikor tényleg minőséget kapunk a pénzünkért, így biztosan kitartok mellette. 5/5

16 megjegyzés:

  1. Láttam másnál is és gondolkodom rajta. A nap folyamán mennyire látványos a kopása? Mivel színezett, azért kérdezem. Az én bőröm nagyon zsíros, napi kétszer biztos felitatom az olajat a bőrömről és akkor jönne vele ez a krém is, ugye. Én jobban örülnék neki, ha színtelen lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, erről elfelejtettem írni. Mindjárt frissítem a bejegyzést.

      Törlés
    2. Én is próbáltam. Igazából nincs fedése. Épp annyira színezett, hogy ne meszeljen fehérre, szóval nem látszik, amikor jön le. Mondjuk nekem fehér a bőröm, szóval kíváncsi vagyok, Bia majd mit ír neked erre a kreol bőrével. :)

      Törlés
    3. Az én bőröm sápadtsárga, de ha elhanyagolható a fedése, az mindenképpen jó, nem akarom színezni a fejemet :) Köszi a választ! Mintát mindenképpen fogok rendelni, nehogy allergiás legyek rá ennyi pénzért :)

      Törlés
    4. Az én bőröm ugye sötét és sárga, de ez a világos és rózsaszín krém nem üt el tőle :)

      Törlés
  2. Köszönöm az említést! :-) Örülök, hogy így bevált, lehet, nyárra beszerzek egyet. Nekem olyankor keseríti meg az életemet a zsíros bőr, hideg időben és fűtés szezonban teljesen tűrhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem érdekes módon nem feltűnő a különbség időjárást/évszakot tekintve, nyáron inkább az izzadás miatt fénylek jobban :/

      Törlés
  3. Jaj, Bia, és nagyon szépek a fotóid, rendkívül sokat fejlődött a fotós tudásod! :) Már nagyon profi vagy, szeretnék én is ilyen szép képeket csinálni. Ha legközelebb az idő és pénz többletemmel nem tudnék mit csinálni, akkor tuti megtanulom, de a festés mellett se időm, se pénzem nem marad már erre, amit sajnálok, amikor ilyen szép képeket látok más bloggereknél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izé, ez nem az én érdemem, hanem végre van új gépem, egy DSLR :)

      Törlés
    2. Hát nekem akármilyen gépet adnának, nem tudnék vele ilyeneket fotózni. :D PS is van rajtuk amúgy?

      Törlés
    3. Az első képen annyi PS van, hogy látszott a tükörben pár ősrégi matrica a csempén, azokat kiretusáltam, ahol tudtam :D A régi gépemmel készített fotókat egy csomószor kellett utólag világosítani, vagy kontrasztot állítani, hiába nem ész nélkül kattintottam, de ezzel a kis csodával nem tudok rossz képet készíteni, ha odafigyelek :) És éljen a manuális fókusz!! :D (de komolyan)

      Törlés
  4. Már a videódnál is akartam emletíni, hogy nemcsak zsíros/kombinált bőrre jó ez a termék.
    Az én bőröm normál/száraz, ám nem bírja a kémiai fényvédőket, ezért én is ezt használom. Nálam nyilván "csak" fényvédőként funkconál, használok alá hidratálót, de nekem is bevált. Ha az összes PC kencémről le kellene mondanom és csak egyet használhatnék, szerintem ez lenne a választott :)

    VálaszTörlés
  5. Én az esküvő előtt fél évvel kezdtem el használni, mert elkezdtem kémiai hámlasztani, mellé meg ugye kötelező a fényvédelem. A hámlasztás miatt nem értékelte a pofikám a kémiai fényvédőket.
    Kipróbáltam ezt, eleinte én is termék mintával (köszi érte PAncsinak :) )
    Aztán megrendeltem a teljes kiszerelést. Kb októberig-novemberig minden nap használtam, amikor kitettem a lakásból a lábam.
    Fedése nincs, ellenben szép mattra szárad. Nekem néha picit szárítja is a bőröm, ilyenkor teszek alá szérumot.
    És, használható az amúgy nehezebben kezelhető Hélia-D BB alatt is :)
    Ha elfogy, tuti újraveszem a húzós ára ellenére is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem szerencsére nem szárít, ahhoz túl zsíros a bőröm :D De abban ezek szerint egyetértünk, hogy szuper termék és megéri az árát :)

      Törlés