2015. március 7., szombat

Minimalista körmök | Mani-acs

016

Ebben a fordulóban minimalista körmöket kellett alkotnunk, amit azt hiszem, teljesítettem, ennél minimalistább lakkozást nehezen lehet készíteni.

013

Egyszerű témának tűnik, de pont az egyszerűség miatt igen precíznek kell lenni, hogy mutatósat alkossunk – ezt a részét a dolognak már kevésbé sikerült abszolválnom.

Az alapszín a Barry M Gelly Coconut volt, a fekete lakk az Adena No. 31, a fedőlakk pedig a szokásos Seche Vite.

008

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, pont az egyszerűsége miatt. :) Szerintem majd én is kipróbálom egyszer ezt a mintát :D

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki, tényleg visszafogott, mégis elegáns és preciz :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és elegáns!! Tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Instagramon néztem,hogy tök jó a design.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a minta, szuper lett! És ahhh...Barry M Coconut...az enyém már majdnem csak félig van. Szerintem ez lesz az első olyan lakkom évek óta mit belátható időn belül újra kell vennem :D

    VálaszTörlés
  6. Én nagyon szeretem ezeket a minimál manikat, szóval ez is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés