2015. március 20., péntek

Elfogyott #2

03

Újabb kupacnyi üres flakon, tubus és üvegcse gyűlt össze, úgyhogy itt az ideje a következő elfogyottas bejegyzésnek. Szokás szerint videó formájában fejtettem ki bővebben a véleményemet - ehhez a linket itt találjátok: http://youtu.be/2b82gyf8arc -, de azért egy pár szót itt is szólnék róluk.

Paese bambusz púder: Nagyon nagy kedvenc, a legjobb általam próbált mattító púder, még mielőtt teljesen elfogyott volna, beszereztem az utánpótlást. Teszt róla itt.

Etude House Proof 10 szemhéjalapozó: Nagyon jól tartósítja a szemsminket, az ára pedig igen kedvező, újravettem.

Rimmel Wonder’full szempillaspirál: A hatása tetszett, de a tartósságával nem voltam megelégedve, nem fogom megvenni (ezt a példányt tesztelésre kaptam). Teszt róla itt.

Bourjois Gentle Eye Makeup Remover: Nem tud többet, mint az amúgy is használt micellás vizeim, úgyhogy maradok azoknál. Teszt róla itt.

Bourjois Sébium H2O és Sensibio H2O micellás víz: A rózsaszín változat jobban tetszett, kellemesebb érzés volt használni és az összetevői is szebbek, úgyhogy nála maradok.

Balea Med Ultra Sensitive mosakodóhab: Nem volt rossz, de nem vettem újra, szeretnék kipróbálni más lemosókat is.

Isana mandulás körömlakklemosó: Ipari mennyiségben fogyasztom, nem hiszem, hogy valaha lecserélem.

Anaconda szilikonmentes kézkrém kamilla és méhviasz tartalommal: Jól és hosszantartóan hidratál, de beszívódás közben felvesz egy furcsa, ragacsos állagot, ami elég zavaró. Egyelőre nem vettem újra, de lehet, hogy majd egyszer igen.

Eveline 8 az 1-ben körömerősítő: A körömerősítő hatásában nem hiszek (illetve nem is tapasztaltam), de alaplakként bevált, így újravettem.

essence nyomdalakk (fekete): Nagyon régóta megvolt már, nem igazán használtam, pedig jól lehetett vele nyomdázni, végül használhatatlanra sűrűsödött, és a hígítót is sajnálom bele, mert vannak más, nyomdázásra is alkalmas fekete lakkjaim, úgyhogy kuka.

Babylove Ultra Sensitive tusfürdő: A szokásos tusfürdőm, újravettem.

Babydream Extra Sensitive 2 az 1-ben tusfürdő és sampon: A szokásos samponom, újravettem.

2 megjegyzés:

  1. Van, amibe én is sajnálom a hígítót :) Többe kerülne bele a hígító, mint a lakk :)

    VálaszTörlés