2015. március 12., csütörtök

Colors by Llarowe | Love, actually

colors by llarowe love actually 01

Előzetes: kiválogatni a képeket erről a lakkról, és törölni a “feleslegeseket” felért egy gyilkossággal. Nagyjából fogalmam sincs a minőségéről, mert amikor megláttam magamon felkenve, a látvány minden, ennek fényében haszontalan infót kitörölt, mint pl. milyen gyorsan szárad és milyen volt az állaga. Nem viccelek, majdnem elsírtam magam a gyönyörűségtől, és szó szerint elakadt a lélegzetem.


colors by llarowe love actually 02

Ez az első Colors by Llarowe lakkom. Hónapok óta nézegettem a Mighty Red Baron-t, de végül nem vettem meg, és mennyire jó, hogy nem tettem meg, mert a valentin-napi kollekció részeként idén februárban kijött ez a csoda, a Love, actually, ami sokkal-sokkal inkább én vagyok. Egy nagyon dög, mégis elegáns, szofisztikált sötétvörös. Ami üvegben annyira nem mutat, hogy amikor megláttam élőben, elkezdtem kételkedni az épelméjűségemben, hogy ezért adtam ki ennyi pénzt.

colors by llarowe love actually 03

Gyorsan tudjuk le a technikai infókat: szögletes, 12 ml-es üveg, enyhén lapított, de nem a legszebben vágott ecset (legalábbis az én példányomnál), az állaga egész jó, de lehetne jobb is. Két rétegben fed, valószínűleg közepesen gyorsan szárad (tényleg nem igazán emlékszem), és azt hiszem, nem túl fényesre, úgyhogy fedőlakk mindenképpen ajánlott hozzá. Nekem alaplakk ellenére is beszínezte picit a körmeimet, és a tartóssága sem kiemelkedő. Ez így összesítve elég rosszul hangzik, DE. A színe, lányok, a színe…

A képek kétféle fényviszonyban készültek, az első három természetes, szűrt fényben, a többi pedig egy ikeás kislámpánál. Csak hogy ne érje szó a ház elejét, hogy persze, megfelelő világítással bármi szép. Mondom, filléres ikeás kislámpa. Még fénysátram sem volt (pedig amúgy aktuális lenne már).

colors by llarowe love actually 04

A lakk természetes fényben is gyönyörűszép. Sötétvörös, és a mélyén pirosan izzik (ezt sajnos nem adják vissza jól a képek, de azért valamennyire látszik).

colors by llarowe love actually 05

Villanyfénynél is ez van (napsütésben sajnos nem volt alkalmam megnézni), csak éppen ezerszer intenzívebben. Nem igazán tudom, mit írjak, a képek magukért beszélnek.

colors by llarowe love actually 06

Az üvegben látszik némi holo-effekt, és láttam olyan swatchot, ahol szintén, de én ezzel nem találkoztam élőben. Amit egyáltalán nem bánok. Ez a lakk úgy tökéletes, ahogy van.

colors by llarowe love actually 07

Blablabla blablabla.

colors by llarowe love actually 08

Nem, nem csak képen mutat így, élőben is pont ilyen volt. Nem, szebb.

colors by llarowe love actually 09

Sálálálálá, kiakadt az agyam.

colors by llarowe love actually 10

Csoportos rendeléssel jutottam a lakkhoz, a Llarowe-tól rendeltünk közvetlenül, $12-ba került, szállítási költséggel együtt valamivel több, mint 4000 Ft-t fizettem érte. Ezzel ő lett a legdrágább lakkom (a megvámolt DL-eket leszámítva), és a legszebb is. Az A-England Tristam még mindig a szívemnek legkedvesebb lakkom, de a Love, actually a legszebb. Ennyi.

22 megjegyzés:

  1. Hirtelen annyi jutott eszembe, hogy ez tökéletesen kimeríti A Körömlakk fogalmát... *_* Csodálatos! Még engem is elvarázsolt. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem csak az jutott eszembe, hogy most mennyire utállak és hogy egyszer muszáj lesz megengedned, hogy kipróbáljam :D

    VálaszTörlés
  3. Na ezt a lakkot látva csak egyetlen felirat kezdett villódzani az agyamban: danger :) Isteni és gazdag és elegáns és hű ez a lakk számomra! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Pont ma nézegettem a fotóimat erről a lakkról, és azt gondoltam,hogy nem fogok tudni választani, mert annyira imádom (nem a fotóimat, hanem a lakkot), és legszívesebben ezer képet is megmutatnék, mert ezzel a lakkal nem lehet betelni.
    Nyilván a képeim a közelébe sem mennek a tieidnek, szóval innentől a dolog megoldódott, nem lesz róla psozt, de csak bólogatni tudok,hogy hiába drága, hiába fogja meg alaplakkal is a körmöt, hiába nehézkes kicsit felkenni, ez a lakk mesés, gyönyörű, és csak imádni lehet!
    Ja, és nem utolsó sorban baromi jól mutat Rajtad! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, ne viccelj, én szívesen nézegetném a te fotóidat is róla :D
      Köszönöm, nagyon nekem való, az egyszer biztos :)

      Törlés
  5. Az első három körmös kép láttán a legelső gondolatom azt volt, hogy: neeeeeem, sohaaaaa!
    Aztán lejjebb görgettem és megláttam a többi képet róla, amiknél felcsillant a szemem, hogy ez gyönyörű. Aztán megláttam az első hármat ismét és megint azt gondoltam, hogy nagyon nem.
    Ez így ment percekig, szóval érdekes egy lakk... :D
    Teljesen mindegy, mert nem fizetnék ki ennyi pénzt érte (főleg, hogy nem tökéletes a minősége), de ennyire ambivalens érzések még nem kavarogtak bennem egy lakk láttán egyetlen poszton belül. Mindenesetre neked jól áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ezt nem tudom, minek vegyem, de végülis örülök, hogy valamiben első lehettem :D Köszönöm, szerintem is :)

      Törlés
  6. Nem csodálom, hogy odavagy érte, az üvegen át nem látszik a szépsége. Régen volt, hogy így leesett az állam egy lakktól (az a Bridget volt), szóval csak néztem a képeket és bámultam, elsüllyedt a világ körülöttem. (Ja és a piros a kedvenc színem, szóval nem nehéz pont ennek a lakknak elvarázsolnia, jaj de gyönyörűűű.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is megvolt a Bridget, de az nekem túl világos, és ő sokkal brutálisabban befogta a körmeimet :/ Plusz narancssárgás, ami nekem nem áll jól, de kétségkívül gyönyörű ő is :) Egyébként én is pont így éreztem, mintha időn és téren kívül lettem volna, ahogy nézegettem a lakkot; akár élőben, akár a képeken :D

      Törlés
  7. Ez tényleg maga a SZERELEM..... első látásra! :D

    VálaszTörlés
  8. Az üvegben olyan semmilyennek tűnt, bevallom, meg sem akartam nézni. De ahogy elolvasta, az első mondataid, kattintottam, hogy talán megéri megnézni!
    És Úúúristen! Ez valami gyönyörűűűű! :)

    VálaszTörlés
  9. Hát ezen besírtam :D Amúgy tényleg olyan szép, hogy eláll tőle az ember szava. Nagyon jól mutat rajtad! Ilyenkor sajnálom, hogy a pirosas árnyalatok nem az én színeim, de legalább másokon gyönyörködhetek bennük :D

    VálaszTörlés
  10. Csodás ez a mély piros, nagyon jól eltalált szín! *.* Nem csoda, hogy a kedvenced lett! :)

    VálaszTörlés
  11. Jajj, szerintem is annyira csodás! És tényleg nagyon a te színed! :)
    Az meg szerintem kb. minden CbL lakkra igaz, hogy üvegben olyan jellegtelennek tűnnek, de aztán felkeni őket az ember és elvarázsolnak! ;)

    VálaszTörlés
  12. azta! gyönyörű ez a lakk *.*
    díjat kaptál tőlem :) http://lizalakkja.blogspot.hu/2015/03/the-versatile-boblogger-award.html

    VálaszTörlés
  13. Én immunis vagyok a legtöbb pirosas-bordós lakkra, szóval most én leszek a kivétel, aki erősíti a szabályt, ugyanis engem nem különösebben mozgat meg :D De nagyon szépen csillog, azt el kell ismerni :)

    VálaszTörlés