2015. február 12., csütörtök

Rimmel Lasting Finish rúzs 120 Cutting Edge | teszt

rimmel lasting finish 120 cutting edge_01

Megaeránál találkoztam először ezzel a rúzzsal, és tudtam, hogy egyszerűen ki kell próbálnom nekem is.

Leírás krémmániáról:
Hosszantartó ajakrúzs, 50%-kal intenzívebb szín ígéretével, amely akár 8 órán át is tart.
Nem egészen értem, mihez képest intenzívebb a szín, de a lényeg, hogy tartós és pigmentált rúzs ígéretével kecsegtetnek minket.

Csomagolás: A csomagolás teljesen átlagos, drogériás jellegű, de a ferdén vágott, emblémás kupak nekem nagyon tetszik. A tok kifejezetten biztosan záródik, 4 gramm terméket rejt; a rúzst teljesen vissza lehet tekerni, így nem kell félni attól, hogy belekapunk a kupakkal. Mivel a céljának megfelel, és nem is csúnya, ezért 5/5.

rimmel lasting finish 120 cutting edge_02

Szín, pigmentáltság: Ez a fajta rúzs 17 árnyalatban létezik az angol honlap szerint, ahogy láttam, többségében vannak a rózsaszínes-mályvás árnyalatok, szerintem kicsit egyhangú a kínálat. Az én árnyalatom a 120 Cutting Edge, ami egy gyönyörű, ám fotózhatatlan szín. A képeken világosabbnak tűnik, mint valójában, még talán a fenti kép a leginkább színhelyes, de még ennél is sötétebb, illetve lilásabb árnyalat. Meleg árnyalatú, kifejezetten sötét lila, kb. ilyen színe van a rúzstömbben.

A pigmentáltsága kifejezetten jó, két rétegben gyönyörűen telt színt ad az ajkakon. A lenti képek is két húzással készültek, kétféle fehéregyensúly-beállítással (egyéni és automatikus), az igazi színe valahol a kettő között van.

A finishét félmattnak mondanám. 5/5

rimmel lasting finish 120 cutting edge_03

Használat: Az állagát szuperül eltalálták: pont annyira krémes, hogy kellemes érzés legyen viselni (és felvinni), de egyáltalán nem hajlamos kifutni az ajkak körüli apró ráncokba. Én használok hozzá szájkontúrceruzát, a forma kialakítása-megtartása miatt, de magában sem fut ki.

Félmatt voltából fakadóan hajlamos kiemelni a szárazságot és egyéb bőrhibákat, úgyhogy csak szépen “karbantartott” ajkakon ajánlatos viselni.

Ahhoz képest, hogy milyen sötét árnyalat, kifejezetten egyszerű használni, úgyhogy 5/5.

A lenti képen láthatónál élőben erőteljesebb, vadabb, lilább.

rimmel lasting finish 120 cutting edge_04

Tartósság: Az ígért 8 órát nem tartja be, egyes-egyedül ezért nem fog maximális pontot kapni erre a tulajdonságára, de egyébként elégedett vagyok vele. Mint már írtam, magától, “normál körülmények között” nem mászkál el, de persze nyomot hagy a vele érintkező dolgokon, ezen zsebkendős felitatással lehet segíteni (így nyilván mattabb lesz a finish). Ezt leszámítva az evést-ivást is bírja, tehát lila lesz az evőeszközöd, viszont az ajkaidon marad a szín, ha picit meg is kopik. Ha már kopás: egyenletesen teszi, nem foltosodik, nem lesz “kontúros” a szád. Kb. 3 óránként érdemes megigazítani, de legalábbis ránézni. 4/5

Ár-érték arány: Az iparfumeria webshopban 1020 Ft-ért kapható, sajnos jelenleg ez az árnyalat nem elérhető. Mindenesetre ezt az árat maximálisan megéri, és úgy tudom, drogériákban sem sokkal drágább. 5/5

Összességében ez egy csodaszép és kifejezetten jó minőségű rúzs, érdemes kipróbálni. 5/5

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

8 megjegyzés:

  1. Szép színe van, nagyon jól áll Neked!

    VálaszTörlés
  2. Jó élénk, nekem ez kifejezetten őszi-téli rúzs, bogyószín, én is ilyesmit viselek, ehhez már nem nagyon kell erős szemfestés. Nem újdonság, hogy naponta többször újra kell kenni, nekem ez belefér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez egy tipikusan időszakhoz köthető rúzs nálam is :) Mondjuk én ezt nem merem hétköznapra viselni, ahhoz erős nekem.

      Törlés
  3. Tényleg nehéz fotózni, sokkal világosabbnak tűnik, mint amilyen a valóságban. Pedig csodás mély bogyós színe van, nagyon imádom :) Bár mostanában a rimmel rúzsokra úgy ánblokk rákattantam ^^

    VálaszTörlés