2015. február 16., hétfő

Manikűrvadász #15

manikurvadasz 15_01

Ismét Manikűrvadász… :)

Ebben a fordulóban Castiától választottam, és egy korábbi manikűrvadászos lakkozásán akadt meg a szemem, a szerintem iszonyúan menő lángnyelves manikűrön:


DSCF5139

Amikor elkészültem vele, egyáltalán nem voltam elégedett az eredménnyel (pedig több körmömet is újrafestettem), ezért készítettem egy másik lakkozást is. A tüzes manikűrhöz az Aden No. 31 (fekete), Miss Sporty Lasting Colour 150 (piros), essence colour&go 46 wake up! (narancs) és az Avon Pro+ Inspire (sárga) lakkokat használtam, végül Seche Vite-tel fejeztem be az alkotást.

manikurvadasz 15_02

Így utólag visszanézve szerintem egészen vállalható lett, sőt, tetszik; de ha már két lakkozást készítettem, megmutatom a másikat is.

Az eredeti:

2015-01-04-007

Én egy sötétebb lilát használtam (KIKO 497 Pearly Indian Violet), és a Flormar Mirror MR04-gyel nyomdáztam a Moyou Princess 14 lemez egyik mintáját.

manikurvadasz 15_03

manikurvadasz 15_04

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

26 megjegyzés:

  1. Szerintem eszméletlen jól néz ki a lángnyelves verzió, és szebb is, mint az eredeti :)

    VálaszTörlés
  2. A lángnyelves nem csak az enyémnél lett jobb, de annál is, akiéről anno én készítettem. :) Ez a körmön összekutyulás nem az én technikám, azóta se próbálkoztam vele. A másik is nagyon szép, sokkal látványosabb egy sötétebb alapon.

    VálaszTörlés
  3. Komolyan nem tudom eldönteni, hogy melyik tetszik jobban. Nagyon szép mindkettő!!! :) :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem a tüzes is nagyon jól sikerült, de a lila egy picit jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Mindkét manikűr csodás, de az én szívem is a második felé húz :)

    VálaszTörlés
  6. Az első a tökéletes lángnyelves manikűr példája lehetne bárki számára. Eszméletlen lett, le a kalappal! Szívesen megnézném step-by-step formában is! :)

    VálaszTörlés
  7. Mindkettő nagyon szép :) A lángnyelvest én is szivesen megnézném step-by-stepként is :)

    VálaszTörlés
  8. Már az elsőnél teljesen elképedtem, nagyon vad ez a lángnyelves manikűr :) Ezzel szemben a második olyan kifinomult, gyönyörű lett *-*

    VálaszTörlés
  9. Leesett az állam :O Most járok először a blogodon, de azt már elkönyveltem magamban, hogy profi manikűrös vagy, ezt nem lehet utánozni! Nem is tudom mit mondjak, tényleg nagyon tetszik mindkét manikűr! :)

    VálaszTörlés
  10. Atyaég, micsoda lángok! *.* A második is gyönyörű, de ezek a tüzes körmök egyszerűen fantaszikusak! Én is hasonlóval próbálkoztam, de hát had ne mondjam, még a közelében sincs a tiédnek :D

    VálaszTörlés
  11. Mindkettő csodás lett, ahogyan Tőled ez megszokott. Nem is tudok dönteni, mindkettőt szívesen viselném :-)

    VálaszTörlés
  12. Mindkét változat gyönyörű lett ^^

    VálaszTörlés
  13. Már instagramon csorgattam rájuk a nyálam, mindkettő _rettenetesen_ tetszik, nagyon jók lettek!

    VálaszTörlés
  14. Az első hihetetlen jó lett! A második is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  15. Csak ámulok és bámulok, nem is tudom, melyik tetszik jobban! *.*

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörűszép mindkettő! :)
    A lila is nagyon tetszik, de a lángnyelvekről jódarabig nem bírtam levenni a szemem!

    VálaszTörlés
  17. Ez komolyan bámulatos! Mindegyik csodaszép, az első a technika miatt, tökéletes!! a másik meg a szolid egyszerűsége miatt. Ja meg hát a Kiko is eszméletlen jó lakk.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon különleges lett ez a mani:-)!

    VálaszTörlés
  19. A második egyszerűen fantasztikus! ahhh, nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  20. Mindkettő nagyon szuper lett!

    VálaszTörlés
  21. Mindkettő tetszik, a de a lángos a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  22. Az első nagyon izgalmas, a második pedig "szimplán" csak gyönyörű. :3

    VálaszTörlés
  23. Mindkét manikűr nagyon jó lett. (:

    VálaszTörlés