2015. február 25., szerda

Kedvenc téli lakkjaim

kedvenc téli lakkjaim 01

Télen általában a tiszta, egyszerű színeket kedvelem, nem csak magamon, hanem úgy általánosságban is, de ez csak részben tükröződik a az elmúlt hónapok kedvenceiben. Most nem igazán voltam kísérletező kedvű, kevesebb lakkot, de azokat gyakrabban használtam.


kedvenc téli lakkjaim 02

kedvenc téli lakkjaim 03

Powder Perfect Fog Is Rolling In: Ez az első Powder Perfect lakkom, és nagyon-nagyon vártam, hogy végre megérkezzen (külföldről rendeltem, részletek itt). Az összes swatchon szürke-lila duochrome-nak láttam, így meglepetésként ért, hogy ez bizony zöld is, és még holo részecskéi is vannak (amik inkább csak lámpafénynél illetve erős napsütésben látszanak). Azért sem volt még róla bejegyzés, mert nagyon nehéz úgy fotózni, hogy a zöld is érvényesüljön a képeken, Instagramon viszont mutattam már, itt. Meglepően jól pigmentált lakk, szinte már egy rétegben fed; a finishe pedig különleges, egy picit hasonlít a Moyra Suede lakkokra; a képeken fedőlakkal láthatjátok.

A-England Fotheringhay Castle: Ha csak egy kedvencet kellene választanom, ő lenne az, imádom ezt a különleges mohazöld árnyalatot. Sajnos rajtam nem valami tartós, és fedőlakk kötelező rá (a képeken is így látjátok), de ezt bőven meg tudom neki bocsájtani. Bejegyzést róla itt.

Golden Rose Rich Color Nr. 123: A GR Rich Color vonalában én még nem csalódtam, jó minőségű lakkok kedvező áron, hihetetlen színválasztékban. Az ősszel jött ki pár új árnyalat, köztük ez a sötétvörös is, mintha nekem teremtették volna. Egyszerű krém finish, két réteges fedés, a színe pedig igazán dögös. Instagramon itt láthattátok.

Zoya Storm: Nagyon sokáig nem volt Zoya lakkom, végül a Logan megtörte a jeget, így azóta két új árnyalatot is vettem, a Paytont és a Stormot. Míg előbbit egyelőre nem tudom hova tenni (nem tudom eldönteni, tetszik-e magamon vagy sem), utóbbi nagy kedvenc lett. Önmagában 3 réteges, de én egy réteg feketére szoktam felkenni. Azért szerettem meg nagyon, mert egyrészt fekete, tehát szinte mindenhez megy, nem csak színben, hanem stílusban is, amolyan joker-lakk nálam, másrészt viszont mégis különleges a holo szilánkoknak köszönhetően.

kedvenc téli lakkjaim 04

9 megjegyzés:

  1. Nálam is hasonló színek mentek a télen, bordó, lila, fekete. Néha azért becsúszott pár rózsaszín is, ha már sok volt a sötét színekből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rózsaszín nálam szökőévente egyszer kerül elő, akkor is csak ha valamilyen kihíváshoz kell :D Nekem egyébként is a bordó, fekete, zöld színek a kedvenceim :)

      Törlés
  2. Én is hasonlóakat viselek, csak az év minden napján :P Egyébként ez az A-England lakk annyira bizarrul tetszetős, olyan "nem tudom eldönteni pontosan, hogy tetszik-e vagy sem" :D Talán rajtad bejön, de magamon nem biztos, hogy tetszene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ősszel is ugyanígy a bordó és zöld vonalon mozogtam én is :D Ez egy nagyon megosztó lakk :)

      Törlés
  3. huha a golden rose nagyon szép. Mindenképp meg kell néznem ezeket a lakkokat!!!

    VálaszTörlés
  4. Nálam most télen leginkább a sötét (tehát sötétkék, fekete) és multikróm lakkok mentek, köztük a storm is, én nagyon megszerettem!

    De egyébként mind a négy színre azt mondanám első ránézésre, hogy "igazi biás"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem hazudtoltam meg magam :)

      Törlés
  5. Ez az A England nekem is nagyon betalált :)

    VálaszTörlés