2015. február 5., csütörtök

Januári szerzemények


01

Szerintem már senki nem lepődik meg azon, hogy ismét a lakkozós-körmös dolgok vannak többségben a szerzemények között :) A bejegyzést elkészítettem videó formában is, ahol kicsit bővebben, mesélősebben beszélek a termékekről; itt találjátok: http://youtu.be/SHIbyG8EmII

02

Picture Polish Escapades: A PP új kollekciójából egyértelműen ez a lakk tetszett nekem legjobban, és a diplomázásom örömére meg is vettem, nem sokat gondolkoztam rajta. Nagyon szép, erőteljesen zöld teal árnyalatnak látom, mások szerint egyértelműen zöld; én ezt azért nem jelenteném így ki. Sajnos hajlamos elszínezni a körmöket, amit részben ki lehet védeni egy jó alaplakkal, viszont lemosáskor is fog, ha nem vagyunk ügyesek.| 3690 Ft, Nailland

A-England Merlin: Ez a fedőlakk már régóta birizgálja a fantáziámat, az eredeti árát (2990 Ft) viszont sajnálom kiadni egy topperre; még szerencse, hogy a Naillandben most akciós, 50% kedvezménnyel lehet megvenni. Őszintén szólva eléggé csalódtam benne, rövid, apró ezüst szálacskákból áll, de annyira sűrűn vannak, hogy szerintem nem adnak szép látványt. Hígítottam rajta Seche Restore-ral, de nem javított rajta. | 1495 Ft, Nailland

03

China Glaze But Of Corpse és Bump In The Night: Jó pár China Glaze lakk is akciós most, és így már nem tudtam otthagyni a “kivilakkot”, és a fekete texturált is megtetszett, és bár az nem volt akciós, láttam a lelki szemeim előtt, hogy ez a két lakk milyen tökéletesen mutat majd egymás mellett, úgyhogy elhoztam mindkettőt. | 745 Ft és 1490 Ft, Nailland

04

Ebben a hónapban is találkozott a kis lakkos csoportunk, és ezúttal rengeteg lakkal tértem haza, volt, amit vettem és volt, amire “szabadrablásban” csaptam le. Itt nem írok árakat, mert nem nagyon lenne értelme; egyes lakkokat (Flormar, China Glaze) megtaláltok a Naillandnél is.

Lovely Baltic Sand Nr. 1 és Nr. 5: Nem vagyok a homoklakkok rajongója, de ezeknek nagyon szép volt a színük, ezért csábultam el rájuk.

Flormar Satin Matte GS08 Skyblue: A Flormar Satin Matte kollekciójából van már két lakkom, nagyon jól sikerültek ezek a lakkok; bár alapvetően nem használok világos árnyalatokat, ez a halvány kék csodaszép...

05

China Glaze Chrinkled Chrome Aluminate: Tipikusan az a lakk, ami annyira "beteg", hogy KELL.

Flormar Mirror MR03: Szépen lassan enyém lesz majdnem az összes Mirror lakk (a pinket kivéve), mert tapasztalataim alapján jók nyomdázni, arany lakkom pedig egyébként sem volt.

Adena No. 31: Egyszerű fekete lakk, állítólag nyomdázni nem jó, még nem próbáltam erre, önmagában 1-2 rétegben fed.


06

Seche Vite fedőlakk: Az előző üveg már a végét járja, nem volt kérdés, hogy újraveszem-e. | 1790 Ft, Nailland

Eveline 8 az 1-ben körömerősítő: Nem hiszek abban, hogy erősítő lakkokkal valóban javíthatunk a körmeink állapotán (legalábbis nem abban az értelemben, ahogy azt a többség gondolja), de alaplakknak bevált, jó rá lakkozni, és az elszíneződéstől is véd. | 899 Ft, Rossmann

07

Swatchstickek: 3x50 darabot rendeltem innen, 2 hét alatt értek ide, teljes épségben; alaposan be voltak csomagolva és egy hibás sem volt köztük. | Kb. 765 Ft/csomag, ebay

08

Pet’la Plate Peacock 2, Puzzles, Dandelion 2 nyomdalemezek: Petra megszünteti a mély vésetű lemezeinek az árulását, és a lakkos csoportunkban kiárusította a meglévő lemezeket, a rendkívül kedvező árnak pedig nem tudtam ellenállni, a Puzzles lemezt régóta szerettem volna amúgy is, ő a kedvencem. | 1000 Ft/db, Pet’la webshop

09

Paese Bamboo púder: Lassan elfogy a meglévő tégelyem, úgyhogy ideje volt bebiztosítani az utánpótlást, az iparfumeriánál már egy ideje nem kapható, úgyhogy most a Make Up Plaza-tól rendeltem. | 2950 Ft, Make Up Plaza

Etude House Proof 10 szemhéjalapozó: Szintén egy kifogyóban lévő termék, ebayről rendeltem, innen. Nem emlékszem, mennyi idő alatt ért ide, de nem volt semmi gond. Szeretem ezt a szemhéjalapozót, valóban tartóssá teszi a sminket, az ára pedig nagyon kedvező. | Kb. 1700-1800 Ft, ebay

10

Babydream Extra Sensitive 2 az 1-ben sampon és a tusfürdő, Babylove Ultra Sensitive tusfürdő: A szokásos samponom és tusfürdőm, egyszerű, szép összetevőjű termékek. | 499 Ft mindkettő, Rossmann és dm

16 megjegyzés:

  1. Ez aztán jó sok minden :)
    Az Eveline-t én is megvettem, csodálkoztam, hogy fényesre szárad, azt hittem, tejfehér marad. Nálam is hosszútávon derül ki, mire képes. A Balea lemosót használom én is, csak arcra, bár ennyi pénzért mehetne bárhová :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két rétegben (elvileg 3 vagy 4 egymást követő napon kell használni, mindig új réteget kenve az előzőekre) már tejes, annyira, hogy én már nem is tudom elviselni magamon így.
      Arcra nem tetszik ez a lemosó, hagy a bőrömön egy fura réteget.

      Törlés
    2. Nekem csak alaplakknak kell, viszont máson ki tudom próbálni 4 rétegben :)
      A lemosó után és micellás vizet használok, engem a trutyi állag jobban zavar, ilyet még nem láttam :)

      Törlés
    3. Én is használok utána micellás vizet, de ettől függetlenül valahogy zavar, hogy réteget hagy. Nem is feltétlenül azért, mert ottmarad a réteg (nyilván lejön a micellással), hanem maga a tény, hogy hagy :)

      Törlés
  2. Ó, Petra lemezei után már régóta áhítozom, sosem nyomdáztam még, de erről csak jókat hallottam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul most érkezik az új, tavaszi kollekció, csodaszép mintákkal :)

      Törlés
  3. A Merlin nekem is megvan, ha topperként használom, akkor mindig átmenetesen festem fel, úgy nagyon szép eredményt lehet vele elérni ;)
    Önmagában pedig 3 rétegben is fed, úgy is szeretem felkenni. :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Önmagában nekem nagyon csilivili :D Láttam vele pár manikűrt a neten, ahol igazán szép volt topperként, de nekem nem sikerült elérnem azt az eredményt :(

      Törlés
  4. Miért vonja ki Petra a lemezeit? Ezekkel még én is tudtam nyomdázni, pedig előtte sose csináltam. Kár, hogy nem láttam ezt az ezer forintos akciót, szerintem én is vettem volna.. :-) Bár utoljára szerintem karácsonykor volt kilakkozva a körmöm, mostanában valahogy nincs hozzá idegzetem. :-S
    Az Etude House primer sajnos nekem nem vált be, allergiás lettem rá, pedig tényleg nagyon-nagyon tartós lesz vele a smink. Most rendeltem meg az Urban Decay Primer Potionjét, mert az bevált, csak ugye az 4x annyiba kerül, szóval nem örültem neki... De már nem merek tovább kísérletezni, mert az Artdecora is allergiás lettem, az NYX-szel meg picit csíkozódik a sminkem. (Az Essence meg minősíthetetlenül rossz szerintem, bár allergiás nem lettem rá.)
    A babacuccokat szintén imádom, de ezen biztosan nem lepődtél meg. :D
    Lakkos kérdések: Hány lakkod van? (Tuti van vagy 100, vagy alábecsültem?) Mit csinálsz ennyi lakkal? Nem száradnak be, mielőtt elfogynának?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, gondolom a normál mélységűekre nagyobb volt a kereslet, nem érte meg mindkettőt gyártani. A fb-s lakkos csoportunkban volt az akció meghirdetve, szóval nem volt nyilvános.
      Ajj :( Nekem az Artdeco nem vált be, pár hónap használat után mintha semmit nem kentem volna a szememre. Én ki fogok tartani szerintem az Etude House-nál, mert tényleg jó és hát még nagyon olcsó is :D
      128 db volt az utolsó számolás szerint, de ebben nem volt benne a januári szerzemények egy része :D És hogy mit csinálok velük? Használom őket :) Volt már, ami besűrűsödött, de ezeket meg tudtam menteni lakkhígítóval. Néha érdemes átnézni a készletet, ellenőrizni az állagokat.

      Törlés
    2. 128 nem is sok lakkos körökben :D Nekem kb. havonta elfogy egy lakkom, vagy alaplakk, vagy színes vagy fedő, de a homoklakkok irtó gyorsan fogynak. A nail arttal meg másfélszer annyi lakk fogy. Szerintem a 100 körüli mennyiség még elhasználható, van öt éves lakkom is, semmi baja. Amikor meg csak egy lakkot használtam, ugyanúgy besűrűsödött a felénél, mint amikor állt hónapokig használatlanul, szóval nem látok összefüggést a tárolás ideje meg az állandó használat között, ami akar, úgyis besűrűsödik, ha használom, ha nem. Eddig egy db buggyant lakkom volt, de még azt is el tudtam használni hígítóval. Bár egy idő után kérdés, megéri-e mindig hígítani egy olcsóbb lakkot, drágánál persze nem kérdés :)

      Törlés
    3. Szerintem sem :D Nekem eddig azt hiszem, egyetlen színes lakkom (tehát nem alap vagy fedő) fogyott el, az is egy fekete volt :D

      Törlés
  5. Uh Merlin és Skyblue csodásak! A lemezek is nagyon tetszenek :)
    Azt megkérdezhetem, hogy milyen hígítót használsz a besűrűsödött lakkokhoz? Csak mert láttam feljött itt a kommentek között, aztán lehet nekem is elkelne már 1-2 lakkomhoz :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kétféle hígítóm is van. Megvettem a Naillandben kapható olcsóbb fajtát, ezt eddig talán egy Golden Rose lakkhoz használtam. Aztán elkezdtem Seche Vite-et használni, és többen is azt ajánlották, hogy vegyem meg hozzá a saját hígítóját, volt, akinek állítólag tönkretette az SV-t az olcsó hígító. Mióta megvan a Seche Restore (merthogy ez a neve), azóta csak ezt használom a biztonság kedvéért :)

      Törlés
    2. Ez most lehet hülye kérdés lesz, bocsi előre is, csak nem világos :D A SV hígítóját bármilyen lakkhoz lehet használni?

      Törlés