2015. február 24., kedd

Csíkok | Mani-acs

maniacs csíkok 01

Nagy késéssel ugyan, de itt vagyok a legutóbbi Mani-acs manikűrrel. Amivel nem vagyok megelégedve.

maniacs csíkok 02

Az ötletet innen vettem, de az én verziómban nem mutatnak olyan jól a mindenféle irányban álló csíkok, ha újrakészíteném, mindegyik körmömön ferdék lennének. És a kivitelezés is béna, megszenvedtem a dekorszalaggal.

Használt lakkok: OPI My Vampire Is Buff, Aden No. 31, Golden Rose Rich Color Nr. 123, Seche Vite fedőlakk.

maniacs csíkok 03

10 megjegyzés:

  1. Pedig nagyon szép, jobb, mint az eredeti! Persze ízlés kérdése :) Nekem a sötétebb piros jobban tetszik és az is, hogy a köröm végén vannak a csíkok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Jé, azt nem is figyeltem, hogy eredetin a köröm tövében voltak a vízszintes csíkok :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik! Szerintem nagyon szép manikűr lett! Én nem látom ferdének egyiket sem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is az a baj, hogy ferdék lettek (ahol azok, ott direkt), hanem hogy nem lettek egyforma vastagok a csíkok, illetve a szélük sem egyenletes. De köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. Pedig nagyon szép lett!! :) A díszítő csíkokkal nehéz bánni, ezt én is tudom. Ennek ellenére itt nem látok hibát. :) Szóval nekem tetszik, szerintem megalkotom majd én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon kíváncsi vagyok a te verziódra is :)

      Törlés
  4. Szerintem is állati jó, a csíkok szuperek lettek és a színkombó is tetszik - olyan vagány az egész :)

    VálaszTörlés