2015. február 7., szombat

Állatminta | Mani-acs

unnamed-4

Amikor kiderült, hogy az állatminta lesz a téma ebben a fordulóban, egyből tudtam, hogy leopárdmintás körmöket fogok festeni. Ugyan sem ruhában, sem kiegészítőben nem tudnám elviselni ezt a mintát magamon (messze áll a stílusomtól), de körmökön szerintem is nagyon jól tud mutatni.

Bár nem egy túl bonyolult dolog az elkészítése, kerestem tutorialokat, így találtam erre a manikűrre. Hihetetlenül megtetszett, úgyhogy olyat tettem, amit amúgy nagyon ritkán szoktam: szinte változatás nélkül próbáltam újraalkotni.

010

Első lépésben az Avon Pro+ Sea Breeze-zel festettem ki a körmeimet – imádom a színét, de sajnos három réteges lakk. Ezután egy csipesz és egy alapozószivacs darabka segítségével felpacsmagoltam a másik két színt, az essence colour&go 39 lime up!-ot és a Moyra Nr. 69-et. Ezután fekete akrilfestékkel elkészítettem a mintát. Megpróbáltam… A zebracsíkokra valahogy nem éreztem rá, és a leopárdfoltok sem úgy néznek ki, ahogy kéne. Ezután Seche Vite-tel zártam a lakkozást.

016

Nem ez lett életem főműve, de a színösszeállítás nagyon tetszik, tökéletesen illik a mai ragyogó, tavaszias időjáráshoz.

025

10 megjegyzés:

  1. Ez aztán állat a javából, nagyon jól sikerült!

    VálaszTörlés
  2. nagyon király, frissítő, nyárias mani lett! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó mani, nekem Spongyabob jut eszembe róla: :)

    VálaszTörlés
  4. Hát nekem leesett tőle az állam! Habár nem a leopárd minta jutott róla eszembe, hanem a színes tengeri halak :)

    VálaszTörlés